Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 31 oktober 2012 - 19:23:21
Citaat van: Sabai op 31 oktober 2012 - 18:26:29
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 18:01:29
Citaat van: robbert op 31 oktober 2012 - 17:04:41
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Dat bedoel ik... Dat is niet eens spannend... Meer eens soort fantasie dat het spannend zou kunnen zijn.
May the best man en team win...Hopen op uitvallen van degene die de beste is, is eigenlijk best een beetje triest...

Eigenlijk best wel ja.....

Hoezo triest? Zat jij als Vettelfan (daar ga ik gezien je avatar en grote onderschrift maar vanuit) ook te balen dat Alonso uitviel in Belgiƫ en Japan? Ik heb tot die uitvalbeurten en de dominantie van Red Bull een leuk seizoen gezien, maar het is nu zo eenzijdig dat de spanning wat mij betreft wel weer terug mag komen. Het liefst inclusief een derde coureur in de titelstrijd, maar dat is mathematisch vrijwel niet meer mogelijk.

Eerlijk gezegd vond ik het wel jammer dat bij het start incident Alonso kobayashi en Hamilton uitvielen. Ik zie liever het gevecht op de baan dan dat ik wens dat er iemand uitvalt of een ongeluk krijgt.

rafael25

Dus McLaren heeft het prima voor elkaar op de vrijdag. Maar zoals altijd 'is het nog maar vrijdag'.

Folkert

Leuke voorbeschouwing weer Enzo.

Natuurlijk zijn het maar trainingen,maar Hamilton lijkt hier erg lekker te gaan. Heel Mclaren lijkt goed te gaan, als of er geen druk meer op hen ligt.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Laten we maar even aannemen dat dat het hele weekend zo blijft. ::)

rafael25


jende

ik hoop maar dat redbull aant sandbaggen was of een verkeerde afstelling had ofzo :(

Folkert

Citaat van: jende op 02 november 2012 - 11:57:17
ik hoop maar dat redbull aant sandbaggen was of een verkeerde afstelling had ofzo :(
We hopen dan met je mee, en dat ze dat het hele weekend blijven doen ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Mechanische grip is belangrijk hier in Abu Dhabi. Dus ik verwacht de McLarens en de Mercedessen(?) weer wat verder naar voren.
http://www.gppits.net/nieuws/abu_dhabi_vt1_hamilton_voor_button/

Franky R.

Citaat van: Folkert op 02 november 2012 - 11:32:26
Leuke voorbeschouwing weer Enzo.

Natuurlijk zijn het maar trainingen,maar Hamilton lijkt hier erg lekker te gaan. Heel Mclaren lijkt goed te gaan, als of er geen druk meer op hen ligt.
Jammer dat ze pas knallen, als er geen druk meer op hen ligt, idd... :( ...Maar het is vrijdag.

Gerard

#39
Dusss giedo mocht rijden in FP1,maar "reed" maar drie ronden  wegens problemen met de Renault-motor...... :-\

Enzo

Citaat van: Franky R. op 02 november 2012 - 12:15:15
Citaat van: Folkert op 02 november 2012 - 11:32:26
Leuke voorbeschouwing weer Enzo.

Natuurlijk zijn het maar trainingen,maar Hamilton lijkt hier erg lekker te gaan. Heel Mclaren lijkt goed te gaan, als of er geen druk meer op hen ligt.
Jammer dat ze pas knallen, als er geen druk meer op hen ligt, idd... :( ...Maar het is vrijdag.

Nou ja, ze kunnen nog voor de tweede plek constructeurs strijden...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 02 november 2012 - 12:18:18
Citaat van: Franky R. op 02 november 2012 - 12:15:15
Citaat van: Folkert op 02 november 2012 - 11:32:26
Leuke voorbeschouwing weer Enzo.

Natuurlijk zijn het maar trainingen,maar Hamilton lijkt hier erg lekker te gaan. Heel Mclaren lijkt goed te gaan, als of er geen druk meer op hen ligt.
Jammer dat ze pas knallen, als er geen druk meer op hen ligt, idd... :( ...Maar het is vrijdag.

Nou ja, ze kunnen nog voor de tweede plek constructeurs strijden...
Yup, een 'old-fashioned' McLaren vs Ferrari battle... ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 02 november 2012 - 12:17:32
Dusss giedo mocht rijden in FP1,maar "reed" maar drie ronden  wegens problemen met de Renault-motor...... :-\

Ja balen zeg! Eindelijk een circuit dat hij al kende en dan heeft hij pech... Hopelijk kan hij later deze week tijdens de junior test een goede indruk achter laten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

jende

#43
oej hamilton 1.42.090 mclaren is inderdaad erg sterk

vettel nu 1.41.750



Enzo

Citaat van: jende op 02 november 2012 - 14:15:12
hahah verkeerde afstelling dus net op de baan en 1.42.700 , bite the dust!!!

Het is: Eat my dust...  ;)
Het zit erg dicht bij elkaar tot nu toe, de Mclaren is sneller dan de Red Bull in de eerste sector, gelijk in de tweede sector en verliest iets in de derde.
Scheelt heel weinig, ik zou nog even rustig afwachten voordat je gaat juichen.