Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:20:52
pff wat heeft Vettel eigenlijk toch weer geluk hoor.

Hoezo geluk? Die gozer rijdt briljant, andere woorden heb ik er niet voor. Dan heb je een keer de wint mee met een SC, maar eerst moet je het zelf doen. En dat doet ie.

Ik hoop dat-ie wint. Niet omdat ik hem graag zie winnen, maar omdat hij daarmee geschiedenis schrijft. Winnen vanaf de allerlaatste plek. Geniaal.

KVDracer

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:22:02
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:20:43
Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.

het is ook wel erg veel geluk hoor, hij kan 2 keer zijn grote achterstand dichtrijden tijdens SC.. tuurlijk kan dat gebeuren.

Ik zie het toch niet veel rijders doen. Bij de eerste SC is hij binnen moeten gaan voor een nieuwe voorvleugel. En hij is naar P4 gereden op eigen kracht. Hij doet het gewoon goed nu.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:20:43
Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.
Nee, Newey is briljant. Als Vettel wint, komt dat door uitvallen van Lewis, SC(2) en aantal andere uitvallers. Niet door Vettel. Hoe mooi en goed zijn inhaal actie was op Grosjean. Als hij zo briljant was, had hij niet zo knullig verkeken op de STR.

Hahah, Kimi: yes yes yes, im doing everything i need (OID)
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Gerard

Die Kimi over de board-radio hahaha briljant ;D 

Franky R.

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:24:09
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:20:43
Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.
Nee, Newey is briljant. Als Vettel wint, komt dat door uitvallen van Lewis, SC(2) en aantal andere uitvallers. Niet door Vettel. Hoe mooi en goed zijn inhaal actie was op Grosjean. Als hij zo briljant was, had hij niet zo knullig verkeken op de STR.

Hahah, Kimi: yes yes yes, im doing everything i need (OID)
Vettel behoud ook zijn cool, itt Webber...dat helpt ook. Maar ik hoop dat Kimi wint. Het zou zijn comeback erg mooi maken.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:23:21
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:20:52
pff wat heeft Vettel eigenlijk toch weer geluk hoor.

Hoezo geluk? Die gozer rijdt briljant, andere woorden heb ik er niet voor. Dan heb je een keer de wint mee met een SC, maar eerst moet je het zelf doen. En dat doet ie.

Ik hoop dat-ie wint. Niet omdat ik hem graag zie winnen, maar omdat hij daarmee geschiedenis schrijft. Winnen vanaf de allerlaatste plek. Geniaal.
Had hem nooit gelukt zonder SC en Lewis en co die uitviel. Ik vind er niks geniaals aan als hij wint.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:29:46
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:23:21
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:20:52
pff wat heeft Vettel eigenlijk toch weer geluk hoor.

Hoezo geluk? Die gozer rijdt briljant, andere woorden heb ik er niet voor. Dan heb je een keer de wint mee met een SC, maar eerst moet je het zelf doen. En dat doet ie.

Ik hoop dat-ie wint. Niet omdat ik hem graag zie winnen, maar omdat hij daarmee geschiedenis schrijft. Winnen vanaf de allerlaatste plek. Geniaal.
Dat mag je vinden, Folkert...meningen kunnen verschillen, niet waar?
Had hem nooit gelukt zonder SC en Lewis en co die uitviel. Ik vind er niks geniaals aan als hij wint.

Nyoxios

ik hoop echt dat Alonso voor Vettel blijft..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Nyoxios

ik zit te genieten van het verdedigende werk van Button
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:34:40
ik hoop echt dat Alonso voor Vettel blijft..
Nou, ben wel benieuwd naar een 1 op 1 gevecht tussen die twee...

KVDracer

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:29:46
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:23:21
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:20:52
pff wat heeft Vettel eigenlijk toch weer geluk hoor.

Hoezo geluk? Die gozer rijdt briljant, andere woorden heb ik er niet voor. Dan heb je een keer de wint mee met een SC, maar eerst moet je het zelf doen. En dat doet ie.

Ik hoop dat-ie wint. Niet omdat ik hem graag zie winnen, maar omdat hij daarmee geschiedenis schrijft. Winnen vanaf de allerlaatste plek. Geniaal.
Had hem nooit gelukt zonder SC en Lewis en co die uitviel. Ik vind er niks geniaals aan als hij wint.

Ze hadden maar een goede Mercedesmotor in de McLaren moeten steken. Vettel is gewoon uitstekend aan het rijden vandaag. Maar Vettel is zoals Schumacher. Je bent voor helm of je bent niet voor hem. Een middenweg is moeilijk.

Gerard

Zonder geluk vaart niemand wel  ;)
Maar Seb rijdt wel een puike race hoor!
Mooi... Het jong is net 25.....

Nyoxios

Alonso is op het moment de snelste: ik twijfel, het is leuk als Raikkonen wint, maar ik ben nou eenmaal voor Ferrari en Alonso en hoop dus ook dat hij Raikkonen nog inhaalt.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Inderdaad erg slordig en gemakzuchtig van McLaren...maar ik moet afzwaaien. Maar smartphone moet aan de oplader.
Nog vier ronden, hopelijk kan Button zijn plek behouden en wint Kimi...wat zal die Fin dan grijnzen...hahahahaha.