Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 15:04:20
Wow... Die Vettel zie ik nog wel op het podium komen
Als men zou blijft beuken, ja. Maar Button jaagt nu op Alonso, mits zijn auto niet stilvalt...

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:07:10
Dames, kalmeer. hebben we eindelijk weer een superspannende race, ga je hier zitten kibbelen.
idd. Snap jij het? Ik niet, vandaar dat ik ingreep.


Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 04 november 2012 - 15:08:32
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:07:10
Dames, kalmeer. hebben we eindelijk weer een superspannende race, ga je hier zitten kibbelen.
idd. Snap jij het? Ik niet, vandaar dat ik ingreep.

Wel zonde dat Wizard volgens mij nu helemaal weg is. er staat enkel nog Gast bij zijn naam..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:11:54
Citaat van: Franky R. op 04 november 2012 - 15:08:32
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 15:07:10
Dames, kalmeer. hebben we eindelijk weer een superspannende race, ga je hier zitten kibbelen.
idd. Snap jij het? Ik niet, vandaar dat ik ingreep.

Wel zonde dat Wizard volgens mij nu helemaal weg is. er staat enkel nog Gast bij zijn naam..
Ja, spijtig. Maar hij hoeft IMHO niet weer zo diep in te gaan op een grappig bedoelde opmerking. Terwijl we toch een spannende race hebben, toch?

Folkert

Heb het gevoel dat ze Vettel niet durven te straffen omdat hij gister al is gestraft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:17:15
Heb het gevoel dat ze Vettel niet durven te straffen omdat hij gister al is gestraft.
hoe bedoel je dat?

Eh, Grosjean...dat is de verkeerde Red Bull...

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 04 november 2012 - 15:18:21
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 15:17:15
Heb het gevoel dat ze Vettel niet durven te straffen omdat hij gister al is gestraft.
hoe bedoel je dat?

Eh, Grosjean...dat is de verkeerde Red Bull...

Weer de verkeerde RBR..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Gerard

Oh man.... Wat maken die gasten er een bende van... Mijn gevoel zegt toch wel dat Perez en di Resta hier teveel wilden... En weer SC...

0634

Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.

Nyoxios

pff wat heeft Vettel eigenlijk toch weer geluk hoor.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

KVDracer

Perez is een goede rijder, maar hij zal toch nog meer geduld moeten leren hebben. Naar mijn mening is dit wel zijn fout, hij had meer moetenb kijken waar de anderen waren toen hij weer de baan op kwam.

Franky R.

Perez wilde teveel en ging onnadenkend terug de baan op. Dan kan hij zwaaien wat hij wil naar Grosjean

Nyoxios

Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 15:20:43
Vettel is gewoon briljant jongens. Die gozer rijdt echt prachtig. Wat een vent. Vettel kan gewoon winnen dit.

het is ook wel erg veel geluk hoor, hij kan 2 keer zijn grote achterstand dichtrijden tijdens SC.. tuurlijk kan dat gebeuren.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Nyoxios

maar aan de andere kant, Alonso had ook een hoop geluk eerdere wedstrijden.

de grootste pechvogel is Hamilton..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"