Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 14:51:00
Weer Mmaldo... Omg

Dit is wel de fout van Webber, hoor. Als je langs de buitenkant inhaalt, dan weet je dat je niet zo naar binnen mag snijden. Laat dan gewoon een beetje ruimte.

Wizard

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:47:45
Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:43:13
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:19:31
Wat een seizoensverloop dat hij niet kantelde en op zijn kop kwam zeg.

Ik hoop toch niet dat je zo triets bent en dit een (zoveelste) steek onder water is naar de discussie wat het verschil is tussen seizoensverloop en geluk/pech? Daar mag je voorzichtig aan wel mee ophouden.
Niks meer dan een grappige sneer naar een zinloze discussie die tijden lang gevoerd is. No offence intended.

Na zoveel weken/maanden en diverse herhalingen is het niet meer grappig maar sfeer bedervend. Mijn advies: Kappen nu!

Wizard

Citaat van: KVDracer op 04 november 2012 - 14:52:35
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 14:51:00
Weer Mmaldo... Omg

Dit is wel de fout van Webber, hoor. Als je langs de buitenkant inhaalt, dan weet je dat je niet zo naar binnen mag snijden. Laat dan gewoon een beetje ruimte.

Exact! Wat een worst met oren!

Nyoxios

Citaat van: KVDracer op 04 november 2012 - 14:52:35
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 14:51:00
Weer Mmaldo... Omg

Dit is wel de fout van Webber, hoor. Als je langs de buitenkant inhaalt, dan weet je dat je niet zo naar binnen mag snijden. Laat dan gewoon een beetje ruimte.

Maar wij zijn RBR en we eisen dat mensen ons voor laten ;)
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard

Houdt Ferrari Massa  nu slim buiten? Buffer maar tussen de Bulls en Alonso? Want die rijdt er voor. WEBBER!!!!! VERDOMME!!!!

Nyoxios

een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.

Webber is geen ezel.

ik had Webber toch hoog zitten maar nu..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:52:45
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:47:45
Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:43:13
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:19:31
Wat een seizoensverloop dat hij niet kantelde en op zijn kop kwam zeg.

Ik hoop toch niet dat je zo triets bent en dit een (zoveelste) steek onder water is naar de discussie wat het verschil is tussen seizoensverloop en geluk/pech? Daar mag je voorzichtig aan wel mee ophouden.
Niks meer dan een grappige sneer naar een zinloze discussie die tijden lang gevoerd is. No offence intended.

Na zoveel weken/maanden en diverse herhalingen is het niet meer grappig maar sfeer bedervend. Mijn advies: Kappen nu!
Met alle respect, enkele weken geleden maakte jij ook een sneer naar mij( kan Folkert nog wat van leren.) Dus, wie de schoen past, trekken hem aan. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard


Wizard

Hoezo Massa? Webber probeert daar opnieuw op een onmogelijke plaats in te halen. Wat amper een ronde of 2 eerder misging.

Wizard

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:56:35
Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:52:45
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:47:45
Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:43:13
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 14:19:31
Wat een seizoensverloop dat hij niet kantelde en op zijn kop kwam zeg.

Ik hoop toch niet dat je zo triets bent en dit een (zoveelste) steek onder water is naar de discussie wat het verschil is tussen seizoensverloop en geluk/pech? Daar mag je voorzichtig aan wel mee ophouden.
Niks meer dan een grappige sneer naar een zinloze discussie die tijden lang gevoerd is. No offence intended.

Na zoveel weken/maanden en diverse herhalingen is het niet meer grappig maar sfeer bedervend. Mijn advies: Kappen nu!
Met alle respect, enkele weken geleden maakte jij ook een sneer naar mij( kan Folkert nog wat van leren.) Dus, wie de schoen past, trekken hem aan. :)

Logisch als je domweg snerend een topic komt binnengevlogen. Je bent écht een etterbak wie niet stopt om te provoceren. Daarom nu mij prangende vraag elkander met rust te laten. Ook geen steken onder water. Je blijft verdomme aan de gang Folkert.

Wizard

Schreeuwde Red Bull niet vrij recent nog niet te doen aan teamorders?

Franky R.

Citaat van: Wizard op 04 november 2012 - 14:57:55
Hoezo Massa? Webber probeert daar opnieuw op een onmogelijke plaats in te halen. Wat amper een ronde of 2 eerder misging.
Wizard, ik heb je ak eerder aangesproken op een sneer naar Folkert. Dus aub niet doen alsof alles van Folkert kom.

Bekijk de race en kom met inhoudelijke reacties over de race aub!!!

Gerard

Wow... Die Vettel zie ik nog wel op het podium komen

Wizard

Dat is 1 keer geweest Frank in een topic waarin je gemakshalve negeert dat Folkert daar een topic binnenkomt, en uithaalt. Maar, soit, ik heb hier geen zin meer in. De groeten!

Nyoxios

Dames, kalmeer. hebben we eindelijk weer een superspannende race, ga je hier zitten kibbelen.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"