Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Figge op 04 november 2012 - 11:31:41
Citaat van: Fabian op 04 november 2012 - 11:17:12
Ik vind het helemaal niet erg dat Vettel achteraan staat. De volgende twee races ook weer???!!

By all means no!!
We willen toch niet de indruk hebben dat Alonso door gunstige omstandigheden WK wordt!!
Het lijkt wel alsof verscheidende mensen iedereen behalve Alonso tegenspoed wensen zodat
hij WK kan worden. Ik begin er bijna (op zeer tijdelijke basis) Vettel aanhanger van te worden ;)
Zo had ik dat nou met Alonso, tot het eind van het jaar ben ik maar Alonso supporter geworden. 
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Nieuws o ver Vettel.... "@SkySportsF1: Confirmation of those changes to Vettel's RB8 has now arrived from the FIA: new gearbox, gear ratios and suspension set-up changes".....

Sabai

Jammer dat Vettel achteraan moet starten maar regels zijn regels. Een beetje dom van RBR om hem met te weinig benzine weg te sturen al kan er een probleem zijn geweest met de brandstofpomp.( wat ik betwijfel) Hopelijk kan hij nog wat moois van deze race maken met een o.a een goede strategie en alle critici de mond snoeren. GO VETTEL!!!!!! 

Nyoxios

Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 12:16:29
Nieuws o ver Vettel.... "@SkySportsF1: Confirmation of those changes to Vettel's RB8 has now arrived from the FIA: new gearbox, gear ratios and suspension set-up changes".....

Ik heb het rare voorgevoel dat Vettel hem alsnog wint. zou wel een stunt zijn.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 12:30:52
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 12:16:29
Nieuws o ver Vettel.... "@SkySportsF1: Confirmation of those changes to Vettel's RB8 has now arrived from the FIA: new gearbox, gear ratios and suspension set-up changes".....

Ik heb het rare voorgevoel dat Vettel hem alsnog wint. zou wel een stunt zijn.
Zou wel heel veel moeten gebeuren wil hij winnen. Hamilton lijkt hier op rails te gaan. En ook Kimi gaat goed. En Alonso word ook klus voor Vettel
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 12:30:52
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 12:16:29
Nieuws o ver Vettel.... "@SkySportsF1: Confirmation of those changes to Vettel's RB8 has now arrived from the FIA: new gearbox, gear ratios and suspension set-up changes".....

Ik heb het rare voorgevoel dat Vettel hem alsnog wint. zou wel een stunt zijn.

Tenzij er een 1998 Spa-achtige startcrash plaats vindt of een vreselijke regenbui, is Vettel natuurlijk volkomen kansloos voor de zege. Plek 7 is mogelijk. Maar daarboven niks.

KVDracer

Het beste voor Vettel is dat er direct na de start een SC komt. En mss halverwege de race en dan op het juiste moment voor Vettel.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 13:13:45
Citaat van: Nyoxios op 04 november 2012 - 12:30:52
Citaat van: Gerard op 04 november 2012 - 12:16:29
Nieuws o ver Vettel.... "@SkySportsF1: Confirmation of those changes to Vettel's RB8 has now arrived from the FIA: new gearbox, gear ratios and suspension set-up changes".....

Ik heb het rare voorgevoel dat Vettel hem alsnog wint. zou wel een stunt zijn.

Tenzij er een 1998 Spa-achtige startcrash plaats vindt of een vreselijke regenbui, is Vettel natuurlijk volkomen kansloos voor de zege. Plek 7 is mogelijk. Maar daarboven niks.

Dus.... ;)

Happy race mensen!

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

#159
SC dus. Geluk voor Vettel dus.  :'(

Vettels momentje met Senna is wel 1tje die op de grens is. Straf niet nodig.
Stevig crash. Wat een seizoensverloop dat hij niet kantelde en op zijn kop kwam zeg. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

VEttel gewoon alweer op het randje van de top 10, na slechts een rondje of 12.

0634

AL die uitvallers helpen hem wel natuurlijk.

KVDracer

Wel wat klunzig van Vettel om zo van de baan te gaan.

0634

Hij schrok van Ricciardo, maar wel erg klunzig. Riccirado deed niets verkeerd lijkt me.

Folkert

#164
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 14:27:06
VEttel gewoon alweer op het randje van de top 10, na slechts een rondje of 12.
Gelukkig maken de foutjes van Vettel wel weer veel goed.

Vettel, wat doe je nu? Mooie actie. Daar genoot ik nou echt van.

Hamilton is weer even bezig. Goeddendag wat nou moeite met temperatuur te krijgen in banden?
Trotse vader van Rosalie(L)