Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 30 oktober 2012 - 18:37:23
Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:46:51
Jij had je al eerder erbij neergelegd geloof ik. ;D

inderdaad, en niet meer dan normaal ook. Alleen geluk aan de zijde van alonso kan hem nog aan de titel brengen. Als vettel gespaard blijft van pech, dan is de titel voor vettel. En meer dan verdient
Ik constateerde iets, ik vroeg niet om de herhaling van hetzelfde verhaal wat al tientallen keren voorbij is gekomen. :-\

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 18:57:35
Citaat van: robbert op 30 oktober 2012 - 18:37:23
Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:46:51
Jij had je al eerder erbij neergelegd geloof ik. ;D

inderdaad, en niet meer dan normaal ook. Alleen geluk aan de zijde van alonso kan hem nog aan de titel brengen. Als vettel gespaard blijft van pech, dan is de titel voor vettel. En meer dan verdient
Ik constateerde iets, ik vroeg niet om de herhaling van hetzelfde verhaal wat al tientallen keren voorbij is gekomen. :-\

ok ik zal mijn best doen.

Enzo

Erg gave amateurbeelden vanaf de tribune op Abu Dhabi in 2011. Echt een top plek langs de baan met mooi zicht op de start, de pitingang en een aantal bochten. Het korte moment dat ze werkelijk uit beeld zijn heb je superdichtbij een mega scherm. Erg tof, daar wil ik wel eens zitten.



Gerard

Citaat van: Enzo op 30 oktober 2012 - 20:33:13
Erg gave amateurbeelden vanaf de tribune op Abu Dhabi in 2011. Echt een top plek langs de baan met mooi zicht op de start, de pitingang en een aantal bochten. Het korte moment dat ze werkelijk uit beeld zijn heb je superdichtbij een mega scherm. Erg tof, daar wil ik wel eens zitten.



wow! Dat is inderdaad een gaaf plekkie zeg! En als het dit jaar net zo gaat.... kan het toch nog spannend worden :)

jende

Weer een lekker vettel baantje, als hij hier eerste word kan hij in US het kampioenschap al bepalen.

maar hopen dat zijn auto heel blijft  :-\

Enzo

Citaat van: jende op 31 oktober 2012 - 12:08:39
Weer een lekker vettel baantje, als hij hier eerste word kan hij in US het kampioenschap al bepalen.

maar hopen dat zijn auto heel blijft  :-\

Volgens mij is dit een circuit waar de McLaren wat beter uit de verf moet komen, en dan in het bijzonder Hamilton.
Hij gaat altijd lekker hier.

Figge

Helaas is mijn verwachting dat Seb en RBR alle resterende races gaan winnen...

Franky R.

Citaat van: jende op 31 oktober 2012 - 12:08:39
Weer een lekker vettel baantje, als hij hier eerste word kan hij in US het kampioenschap al bepalen.

maar hopen dat zijn auto heel blijft  :-\
En toch zou het leuk zijn voor het WK, als Vettel zijn race van 2011 herhaalt... :D
;)

Figge

Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

robbert

Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Figge

Citaat van: robbert op 31 oktober 2012 - 17:04:41
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Dat bedoel ik... Dat is niet eens spannend... Meer eens soort fantasie dat het spannend zou kunnen zijn.
May the best man en team win...Hopen op uitvallen van degene die de beste is, is eigenlijk best een beetje triest...

Sabai

Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 18:01:29
Citaat van: robbert op 31 oktober 2012 - 17:04:41
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Dat bedoel ik... Dat is niet eens spannend... Meer eens soort fantasie dat het spannend zou kunnen zijn.
May the best man en team win...Hopen op uitvallen van degene die de beste is, is eigenlijk best een beetje triest...

Eigenlijk best wel ja.....

Franky R.

Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 18:01:29
Citaat van: robbert op 31 oktober 2012 - 17:04:41
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Dat bedoel ik... Dat is niet eens spannend... Meer eens soort fantasie dat het spannend zou kunnen zijn.
May the best man en team win...Hopen op uitvallen van degene die de beste is, is eigenlijk best een beetje triest...
Tja, je hebt ergens wel gelijk en het is idd. niet de schuld van Red Bull...hoewel...Maar als fan zie je het liefst een strijd tot het einde, net als 2007 en 2008!


Snap je?

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 31 oktober 2012 - 18:26:29
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 18:01:29
Citaat van: robbert op 31 oktober 2012 - 17:04:41
Citaat van: Figge op 31 oktober 2012 - 16:48:18
Eigenlijk is het best treurig, dat we niet meer hopen op een man tegen man gevecht maar op uitvalbeurten  :'(

ja dat is omdat er maar 1 team die de zaken voor elkaar heeft voor de laatste races van het seizoen. Men moet hopen op uitvalbeurten van vettel, om het kampioenschap spannend te zien

Dat bedoel ik... Dat is niet eens spannend... Meer eens soort fantasie dat het spannend zou kunnen zijn.
May the best man en team win...Hopen op uitvallen van degene die de beste is, is eigenlijk best een beetje triest...

Eigenlijk best wel ja.....

Hoezo triest? Zat jij als Vettelfan (daar ga ik gezien je avatar en grote onderschrift maar vanuit) ook te balen dat Alonso uitviel in Belgiƫ en Japan? Ik heb tot die uitvalbeurten en de dominantie van Red Bull een leuk seizoen gezien, maar het is nu zo eenzijdig dat de spanning wat mij betreft wel weer terug mag komen. Het liefst inclusief een derde coureur in de titelstrijd, maar dat is mathematisch vrijwel niet meer mogelijk.