Round 18: Yas Marina Circuit Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 30 oktober 2012 - 14:10:08

« vorige - volgende »

Enzo



2 nov 2012     
10:00-11:30 Eerste vrije training
14:00-15:30 Tweede vrije training

3 nov 2012     
11:00-12:00 Derde vrije training
14:00-15:00 Kwalificatie

4 nov 2012     
14:00 Race

Fabian


Enzo

Gisteren is er een zandstormpje over Abu Dhabi geraasd.
Het circuit zal wel vies nu...



Fabian

Citaat van: Enzo op 30 oktober 2012 - 14:44:37
Gisteren is er een zandstormpje over Abu Dhabi geraasd.
Het circuit zal wel vies nu...



Oooo. Dan begint Dakar dit jaar iets eerder dan normaal...

Jehoentelaar

Dakar is dit jaar allang voorbij. ;D

Ik heb wel zin in de race. Back-to-backs zijn fijn, zit het tempo er lekker in. En na dit clownsbaantje hebben we twee (potentieel) leuke races te gaan. 8)

Fabian

Ach ja. Ik neem de race op. Als het niks is hoef ik ook niet terug te kijken.

Gerard

De race is " gewoon"  om 2 uur s'middas?
Lekker....
Ik hoop dat we een mooie race krijgen maaar door het seizoen heen werden de races toch weer saaier..
De eerste 9 races waren leuk, maar nu weten de teams goed met de banden om te gaan....


Franky R.

Citaat van: Gerard op 30 oktober 2012 - 16:34:44
De race is " gewoon"  om 2 uur s'middas?
Lekker....
Ik hoop dat we een mooie race krijgen maaar door het seizoen heen werden de races toch weer saaier..
De eerste 9 races waren leuk, maar nu weten de teams goed met de banden om te gaan....
Voor ons twee uur in de middag, lokaal te Abu Dhabi is het dan een uur of vijf in de vooravond [of hoe noem je zoiets?]...

robbert

Citaat van: Gerard op 30 oktober 2012 - 16:34:44
De race is " gewoon"  om 2 uur s'middas?
Lekker....
Ik hoop dat we een mooie race krijgen maaar door het seizoen heen werden de races toch weer saaier..
De eerste 9 races waren leuk, maar nu weten de teams goed met de banden om te gaan....

ik had de indruk dat de fans niet zo tevreden waren met de eerste 9 races :D

Nee nu serieus, ik hoop ook dat we een spannende race krijgen, maar ik denk dat redbull ook hier dominant zal zijn. En Alonso zal wel hier terug een podiumplaats veroveren

Jehoentelaar

Ik ben tevreden met een podiumplaats voor Alonso. Denk zelf niet echt meer aan de kans dat die titel naar m'n favoriet gaat, dus wat losse succesjes zijn op zich ook wel leuk. Hoop ook dat Lotus weer lekker meedoet. En dat die HRT's weer remproblemen hebben, want dit circuit heeft die uitloopzone die onder een tribune door loopt. Moet leuke plaatjes opleveren.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:32:28
Ik ben tevreden met een podiumplaats voor Alonso. Denk zelf niet echt meer aan de kans dat die titel naar m'n favoriet gaat, dus wat losse succesjes zijn op zich ook wel leuk. Hoop ook dat Lotus weer lekker meedoet. En dat die HRT's weer remproblemen hebben, want dit circuit heeft die uitloopzone die onder een tribune door loopt. Moet leuke plaatjes opleveren.

ja ik heb mij er ook bij neergelegd, dat alonso geen kans meer maakt op de titel. Daarvoor zijn die redbulls te snel. Dus hopelijk rijdt Alonso nog meer van die races zoals in korea, waar hij na een 5de positie toch mooi een podiumplaats haalt

Jehoentelaar

Jij had je al eerder erbij neergelegd geloof ik. ;D

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:32:28
Ik ben tevreden met een podiumplaats voor Alonso. Denk zelf niet echt meer aan de kans dat die titel naar m'n favoriet gaat, dus wat losse succesjes zijn op zich ook wel leuk. Hoop ook dat Lotus weer lekker meedoet. En dat die HRT's weer remproblemen hebben, want dit circuit heeft die uitloopzone die onder een tribune door loopt. Moet leuke plaatjes opleveren.
http://www.gppits.net/magazine/analyse_wanneer_kampioen/

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:46:51
Jij had je al eerder erbij neergelegd geloof ik. ;D

inderdaad, en niet meer dan normaal ook. Alleen geluk aan de zijde van alonso kan hem nog aan de titel brengen. Als vettel gespaard blijft van pech, dan is de titel voor vettel. En meer dan verdient

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 17:46:51
Jij had je al eerder erbij neergelegd geloof ik. ;D

Na Melbourne al geloof ik. ;)