India: Man van de race

Gestart door 0634, 28 oktober 2012 - 12:23:59

« vorige - volgende »

India: Man van de race

Vettel
5 (33.3%)
Alonso
8 (53.3%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
1 (6.7%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Senna
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

robbert

Citaat van: Sabai op 29 oktober 2012 - 20:06:18
Citaat van: Wizard op 29 oktober 2012 - 19:56:31
Citaat van: Sabai op 29 oktober 2012 - 15:57:06
Maar waarom zou je wel voor Alonso kiezen als beste man van deze race? Omdat hij een kreupele Webber heeft ingehaald gebruikmakend van drs en kers. En zo slecht is die Ferrari ook weer niet dat het dan een unieke prestatie van hem is om als tweede te finishen.De racepace van de Ferrari is gewoon goed te noemen. En het gevecht om p2  was echt niet spannend omdat Alonso harder ging rijden nee Webber reed steeds langzamer want je kon ook zien dat als kers weer even werkte hij direct weer een gat trok.

Als je het zo schetst, prima. Maar dan ga ik er wel vanuit dat je Vettel, om exact dezelfde reden, niet verkozen hebt. Want Webber is in verhouding minder langzamer dan de rest tot Vettel. Dus, als Alonso daarom niet geprezen mag worden is het al helemaal bullshit om Vettel wel te prijzen voor eigenlijk nog minder kwaliteit. Roept u maar!

Waarom minder kwaliteit van Vettel hij krijgt het allemaal cadeau zeker.

blijkbaar is dat een cadeau van Newey. Als ik alles hier lees, is het te vergelijken met een voetbalploeg. Je kan toch ook niet zeggen dat men voetbalt tegen een trainer, het zijn toch ook de spelers die match moeten spelen en winnen natuurlijk. Het is in de f1 ook zo. Newey bouwt een schitterende wagen, dat is juist. Maar het zijn de piloten die ermee racen en die wagen aan de finish moeten brengen. Bij ferrari ook, de wagen is niet zo snel als redbull tijdens de kwalificaties, maar het is alonso die er wel voor zorgt dat ze toch een goeie resultaat neerzetten

Wizard

Alleen Jehoentelaar schiet in de roos. ;)

Figge

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 18:31:57
Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 16:34:22
Er is helemaal niets raar aan het kiezen van Vettel als man van de wedstrijd. En de argumentatie ook niet.

Prima. Ik ook niet, al kies ik voor een ander. Maar ga nou niet zeggen dat als je objectief bent je wel voor Vettel moet kiezen. Want de argumentatie om niet voor hem te kiezen is ook prima. Dus laat dat nou maar over aan de stemmers en doe hun mening niet af met 'je bent niet objectief en ik wel', want dat is wat jij in zoveel woorden zegt.

Jeetje he... rustig maar. Ik praat hier niet mee om mensen tegen de schenen te schoppen of mijn mening aan iedereen op te dringen oid.  Volgens mij respecteren we die hier ook allemaal van elkaar. 

0634

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 20:31:14
Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 18:31:57
Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 16:34:22
Er is helemaal niets raar aan het kiezen van Vettel als man van de wedstrijd. En de argumentatie ook niet.

Prima. Ik ook niet, al kies ik voor een ander. Maar ga nou niet zeggen dat als je objectief bent je wel voor Vettel moet kiezen. Want de argumentatie om niet voor hem te kiezen is ook prima. Dus laat dat nou maar over aan de stemmers en doe hun mening niet af met 'je bent niet objectief en ik wel', want dat is wat jij in zoveel woorden zegt.

Jeetje he... rustig maar. Ik praat hier niet mee om mensen tegen de schenen te schoppen of mijn mening aan iedereen op te dringen oid.  Volgens mij respecteren we die hier ook allemaal van elkaar.

Ik bedoelde het verre van aanvallend. Maar juist als je zegt 'in alle objectiviteit kan je alleen maar op Vettel stemmen', laat je weinig ruimte voor anderen meningen.

FernandoAlonso

Citaat van: Fabian op 29 oktober 2012 - 15:59:43
Begrijp me niet verkeerd, Vettel reed een strakke race, maar Alonso in een mindere auto zette een betere prestatie neer.

Vettel rijdt eigenlijk altijd wel een strakke race, als die maar van pole vertrekt!
Hij is nog niet zo iemand die goed met de druk om kan gaan als die midden in het veld terecht is gekomen.
FA: "We Will Fight Untill The End."

Jehoentelaar

Er zijn er maar weinig die dat wel kunnen. Moet zeggen dat ik Vettel eigenlijk niet (vaak) in een situatie heb gezien dat hij van ver moet komen.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 12:07:45
Er zijn er maar weinig die dat wel kunnen. Moet zeggen dat ik Vettel eigenlijk niet (vaak) in een situatie heb gezien dat hij van ver moet komen.
Dan maar hopen dat ie komende weken van P24 moet vertrekken!  ;) ;)

Jehoentelaar


Fabian


FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Wizard

Citaat van: FernandoAlonso op 30 oktober 2012 - 08:46:30
Hij is nog niet zo iemand die goed met de druk om kan gaan als die midden in het veld terecht is gekomen.

Dat wordt al jaren, zonder voorbeeld, geroepen. Vettel heeft toch meer dan prima presteert in een auto die snelheid te kort kwam. En mocht je het daar niet mee eens zijn dan graag inclusief voorbeeld.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 12:07:45
Er zijn er maar weinig die dat wel kunnen. Moet zeggen dat ik Vettel eigenlijk niet (vaak) in een situatie heb gezien dat hij van ver moet komen.

Dan heb je dit jaar weinig F1 gekeken zeker  ;) Australië van P11 naar P2 , Spa van P 11 naar P2 om maar twee voorbeelden te noemen.
Citaat van Jeroen laatst " Ik vind het knap als iemand nu nog wil beweren dat Vettel niet kan inhalen" Ben het met die uitspraak volkomen eens.

Sabai

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2012 - 14:39:01
Citaat van: FernandoAlonso op 30 oktober 2012 - 08:46:30
Hij is nog niet zo iemand die goed met de druk om kan gaan als die midden in het veld terecht is gekomen.

Dat wordt al jaren, zonder voorbeeld, geroepen. Vettel heeft toch meer dan prima presteert in een auto die snelheid te kort kwam. En mocht je het daar niet mee eens zijn dan graag inclusief voorbeeld.

Dat vind ik dus ook zo jammer. Ik ben Vettel fan en kan best begrijpen als iemand dat niet is maar dan hoef je zijn prestaties nog niet te bagatelliseren. Dit doe ik ook niet bij bv Alonso of Hamilton .Ik probeer ze in hun waarde te laten en erken hun talent en prestaties. En gisteren doe ik dat een keertje niet en kijk wat ik over me heen krijg als reacties van sommige mensen. Maar over die vinger mag alles schijnbaar maar geroepen worden.

robbert

Citaat van: Sabai op 30 oktober 2012 - 17:22:31
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2012 - 14:39:01
Citaat van: FernandoAlonso op 30 oktober 2012 - 08:46:30
Hij is nog niet zo iemand die goed met de druk om kan gaan als die midden in het veld terecht is gekomen.

Dat wordt al jaren, zonder voorbeeld, geroepen. Vettel heeft toch meer dan prima presteert in een auto die snelheid te kort kwam. En mocht je het daar niet mee eens zijn dan graag inclusief voorbeeld.

Dat vind ik dus ook zo jammer. Ik ben Vettel fan en kan best begrijpen als iemand dat niet is maar dan hoef je zijn prestaties nog niet te bagatelliseren. Dit doe ik ook niet bij bv Alonso of Hamilton .Ik probeer ze in hun waarde te laten en erken hun talent en prestaties. En gisteren doe ik dat een keertje niet en kijk wat ik over me heen krijg als reacties van sommige mensen. Maar over die vinger mag alles schijnbaar maar geroepen worden.

ja ik vind het ook erg. Benieuwd hoe lang het gaat duren, tegen er nog kritiek zal komen op zijn spronggetje die hij maakt op het podium, tijdens de laatste races.
Ik vind Vettel een prima rijder, en rijdt nog eens bij het snelste team van het hele veld. Dus als hij kampioen word, dan zal dat niet onlogisch zijn. Het is toch eenmaal het snelste team die het meest ontwikkeld die wereldkampioen word. En dat is Redbull en Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 30 oktober 2012 - 16:55:44
Citaat van: Jehoentelaar op 30 oktober 2012 - 12:07:45
Er zijn er maar weinig die dat wel kunnen. Moet zeggen dat ik Vettel eigenlijk niet (vaak) in een situatie heb gezien dat hij van ver moet komen.

Dan heb je dit jaar weinig F1 gekeken zeker  ;) Australië van P11 naar P2 , Spa van P 11 naar P2 om maar twee voorbeelden te noemen.
Citaat van Jeroen laatst " Ik vind het knap als iemand nu nog wil beweren dat Vettel niet kan inhalen" Ben het met die uitspraak volkomen eens.
België heb ik inderdaad niet gezien (had met de Historic GP in Zandvoort wel wat leukers te kijken). Australië was knap, maar dat is er dan weer maar eentje. Ach, iedereen heeft goede en zwakke kanten.