India: Man van de race

Gestart door 0634, 28 oktober 2012 - 12:23:59

« vorige - volgende »

India: Man van de race

Vettel
5 (33.3%)
Alonso
8 (53.3%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
1 (6.7%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Senna
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Folkert

#15
Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 12:35:17
Vettel 4 op een rij en samen met Senna een mooi record in handen . En ook goed om te zien hoe bescheiden hij reageerde toen hij door Brundle vergeleken werd met  de prestatie van Senna uit 1989 205 ronden achtereen aan de leiding rijden. Dat is pas echt maximaliseren!
Sorry dat ik het zeg, maar dat is heel erg kijken door een gekleurde bril. Vettel deed niks, maar dan ook niks bijzonders in deze race. Als je Vettel kiest, kies je Newey als man van de race. Vettel is nog lang, lang niet zo ver als Senna. Vettel moet nog veel meer laten zien om uberhaubt te worden vergeleken met Senna. Zoals JS al zei, Newey is het succes, niet Vettel.

Ik ga voor Alonso. Geweldig hoe hij reed in het begin en hoe hij Webber pakte.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 28 oktober 2012 - 23:14:47
Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 12:35:17
Vettel 4 op een rij en samen met Senna een mooi record in handen . En ook goed om te zien hoe bescheiden hij reageerde toen hij door Brundle vergeleken werd met  de prestatie van Senna uit 1989 205 ronden achtereen aan de leiding rijden. Dat is pas echt maximaliseren!
Sorry dat ik het zeg, maar dat is heel erg kijken door een gekleurde bril. Vettel deed niks, maar dan ook niks bijzonders in deze race. Als je Vettel kiest, kies je Newey als man van de race. Vettel is nog lang, lang niet zo ver als Senna. Vettel moet nog veel meer laten zien om uberhaubt te worden vergeleken met Senna. Zoals JS al zei, Newey is het succes, niet Vettel.

Ik ga voor Alonso. Geweldig hoe hij reed in het begin en hoe hij Webber pakte.

ja ok, maar het is toch vettel die ervoor zorgt dat er niemand onder de seconde bij hem zit, na de start. Zelfs webber had moeite om hem te volgen.
En inderdaad gedeeltelijk is dat door newey, maar de piloot moet hem nog aan de finish brengen

Folkert

Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 23:21:24
Citaat van: Folkert op 28 oktober 2012 - 23:14:47
Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 12:35:17
Vettel 4 op een rij en samen met Senna een mooi record in handen . En ook goed om te zien hoe bescheiden hij reageerde toen hij door Brundle vergeleken werd met  de prestatie van Senna uit 1989 205 ronden achtereen aan de leiding rijden. Dat is pas echt maximaliseren!
Sorry dat ik het zeg, maar dat is heel erg kijken door een gekleurde bril. Vettel deed niks, maar dan ook niks bijzonders in deze race. Als je Vettel kiest, kies je Newey als man van de race. Vettel is nog lang, lang niet zo ver als Senna. Vettel moet nog veel meer laten zien om uberhaubt te worden vergeleken met Senna. Zoals JS al zei, Newey is het succes, niet Vettel.

Ik ga voor Alonso. Geweldig hoe hij reed in het begin en hoe hij Webber pakte.

ja ok, maar het is toch vettel die ervoor zorgt dat er niemand onder de seconde bij hem zit, na de start. Zelfs webber had moeite om hem te volgen.
En inderdaad gedeeltelijk is dat door newey, maar de piloot moet hem nog aan de finish brengen
Klopt, maar Kimi, Lewis en Alonso kunnen dat ook. En  ik denk dat zij het beter kunnen dan Vettel. Daarnaast: Alles draait om Vettel bij RBR. Persoonlijk zou ik er niet van staan te kijken als ze Webber moet willig tegen werken. Niet dat het gebeurt, maar als het zo zou zijn, zou ik het direct geloven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Objectief gezien kun je niet anders dat Vettel kiezen. Dus ik ga voor Vettel.
Kimi, Lewis en Fernando kunnen dit beter? Dat is bewezen niet waar door Vettel zelf. En ik vind het ook onzin om Vettel telkens weg te zetten als een rijder die niet bij de toppers zou horen.
Vergelijken met Senna? Volgens mij is Vettel bezig met unieke statestieken, dus die vergelijk op resultaten mag best wel gemaakt worden...

0634

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 00:12:14
Objectief gezien kun je niet anders dat Vettel kiezen. Dus ik ga voor Vettel.

hoezo niet?

Folkert

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 00:12:14
Objectief gezien kun je niet anders dat Vettel kiezen. Dus ik ga voor Vettel.
Kimi, Lewis en Fernando kunnen dit beter? Dat is bewezen niet waar door Vettel zelf. En ik vind het ook onzin om Vettel telkens weg te zetten als een rijder die niet bij de toppers zou horen.
Vergelijken met Senna? Volgens mij is Vettel bezig met unieke statestieken, dus die vergelijk op resultaten mag best wel gemaakt worden...
Hij hoort zeker bij de toppers, dat wil ik ook niet ontkennen, maar laatste 4 races is hij ineens de winnaar. Hele jaar lang domineert hij niet en nu ineens wel. Dat ligt dan toch meer aan de auto dan aan Vettel, want die blijft gewoon het zelfde doen. Die unieke statistieken zijn knap, dat zeker. 
Objectief gezien, kan je niet anders kiezen dan Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 00:12:14
Objectief gezien kun je niet anders dat Vettel kiezen. Dus ik ga voor Vettel.

Statistisch gezien bedoel je?

CitaatKimi, Lewis en Fernando kunnen dit beter? Dat is bewezen niet waar door Vettel zelf. En ik vind het ook onzin om Vettel telkens weg te zetten als een rijder die niet bij de toppers zou horen.
Vergelijken met Senna? Volgens mij is Vettel bezig met unieke statestieken, dus die vergelijk op resultaten mag best wel gemaakt worden...

Vettel is zeker goed. Anders wordt je niet 3 maal wereldkampioen binnen 3 jaren. Natuurlijk zit het materiaal mee maar titels komen niet zomaar aanwaaien. Ook met een mindere Red Bull heeft Vettel maximaal resultaat behaalt en heeft hij altijd zicht kunnen houden. Daar plukt Vettel nu de vruchten van. Niks anders dan complimenten voor kamp Red Bull!

0634

Eens met al het bovenstaande. Ja, de teruggekeerde dominantie komt door de wagen en ja, Vettel is heel erg goed.

T.Nuvolari

Ik kies voor Vettel, maar ik kan blijkbaar niet meer stemmen.

Vettel was een hele race de snelste man, net als de rest van het weekend. Je kan wel zeggen dat Alonso mooi langst Webber ging, maar ja die man zat zonder KERS.

Figge

Vettel was objectief bekeken de beste dit weekend. De statestieken laat dat ook mooi zien :)
We hebben dit jaar bandenpoker. Verder zij er bij RBR betrouwbaarheidsproblemen geweest. Deze lijken, met nadruk lijken, onder controle.
Hiermee heeft RBR én Vettel nu het voordeel wat ze in staat stel om op dit moment "de lat" te zijn.
Vettel gebruikt zijn wagen zoveel beter dan Webber dat ik dit niet volledig aan de RBR kan toeschrijven, maar ook aan de prestatie van Seb.

0634

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 12:34:21
Vettel was objectief bekeken de beste dit weekend. De statestieken laat dat ook mooi zien :)


Hoezo? Winnen in de beste auto is uitstekend, maar mag je verwachten van Seb. Daarom kan je best voor een ander kiezen. Deze poll gaat om de beste rijder, los van de wagen dus.

CitaatWe hebben dit jaar bandenpoker. Verder zij er bij RBR betrouwbaarheidsproblemen geweest. Deze lijken, met nadruk lijken, onder controle.
Hiermee heeft RBR én Vettel nu het voordeel wat ze in staat stel om op dit moment "de lat" te zijn.
Vettel gebruikt zijn wagen zoveel beter dan Webber dat ik dit niet volledig aan de RBR kan toeschrijven, maar ook aan de prestatie van Seb.
Zeker. Maar dat geldt ook voor Alonso tov Massa bijvoorbeeld.

Franky R.

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 00:12:14
Objectief gezien kun je niet anders dat Vettel kiezen. Dus ik ga voor Vettel.
Kimi, Lewis en Fernando kunnen dit beter? Dat is bewezen niet waar door Vettel zelf. En ik vind het ook onzin om Vettel telkens weg te zetten als een rijder die niet bij de toppers zou horen.
Vergelijken met Senna? Volgens mij is Vettel bezig met unieke statestieken, dus die vergelijk op resultaten mag best wel gemaakt worden...
Raar argument, want dat zou je voor Alonso moeten kiezen...Kijk maar eens waar ze stonden in Australië en toch deed/doet Alonso een lange tijd mee voor het WK.




Sabai

Maar waarom zou je wel voor Alonso kiezen als beste man van deze race? Omdat hij een kreupele Webber heeft ingehaald gebruikmakend van drs en kers. En zo slecht is die Ferrari ook weer niet dat het dan een unieke prestatie van hem is om als tweede te finishen.De racepace van de Ferrari is gewoon goed te noemen. En het gevecht om p2  was echt niet spannend omdat Alonso harder ging rijden nee Webber reed steeds langzamer want je kon ook zien dat als kers weer even werkte hij direct weer een gat trok.

Fabian

Een kreupele Webber inhalen oke. Maar daar kan Alonso niets aan doen dat Webber kreupel was. Was gewoon een goede actie. Alonso reed van P5 naar P2. Dat vindt ik persoonlijk knapper dan met een supergoede auto de race domineren. Begrijp me niet verkeerd, Vettel reed een strakke race, maar Alonso in een mindere auto zette een betere prestatie neer.

Sabai

Wat was zijn betere prestatie dan?