Wat is dat toch met die carriere van Verstappen?

Gestart door Breaktest, 20 oktober 2012 - 13:13:11

« vorige - volgende »

Gerard

Het enige wat ik erover te zeggen heb is; Eeuwig zonde dat het zo gelopen is, zoals het gelopen is met (de carriere van) Jos
Jos had aardig wat in z'n mars....(mer dan een Albers en Doornbos denk ik)
en wat bereft die zaak.. Ik was er niet bij, dus daar kan ik ook niet over meepraten  ::)


Franky R.

Citaat van: Gerard op 22 oktober 2012 - 08:53:41
Het enige wat ik erover te zeggen heb is; Eeuwig zonde dat het zo gelopen is, zoals het gelopen is met (de carriere van) Jos
Jos had aardig wat in z'n mars....(mer dan een Albers en Doornbos denk ik)
en wat bereft die zaak.. Ik was er niet bij, dus daar kan ik ook niet over meepraten  ::)
100% mee eens. Menigeen vergeet nogal makkelijk, dat Jos nooit de auto onder zijn kont heeft gehad, waarmee hij kon lezen en schrijven. Kijk maar wat hij deed met die Honda...Of toen hij DC pakte in een Simtek. Hoezo 'overbemeten loopbaan'?

janke

Verstappen heeft zijn ego niet mee hè. En dat is hem toch aardig duur komen te staan de laatste jaren. En of hij nou de ene in elkaar rost en dan weer een andere doet hem al helemaal niet goed in de media. Maar verder, ik ben er niet bij geweest en ga daar al helemaal geen oordeel over vellen. In Bakoe stapt hij samen met J Villeneuve in een BMW-Z4 van het Vita4One Team. En ik denk niet dat hij daar geld voor mee moet brengen.  Want de mensen die echt in de racerij zitten weten best wel dat Verstappen een goed en snel coureur is in GT en Le Mans cars. In de F1 heeft deze man niets meer te zoeken, ze zitten daar echt niet op hem te wachten, nee ze zijn hem allang vergeten daaro. Maar hij kan best nog jaren in GT en Le Mans cars racen. Zie Jan Lammers en bijvoorbeeld Peter Kox. Ik wens hem het aller beste.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 22 oktober 2012 - 17:14:44
Verstappen heeft zijn ego niet mee hè. En dat is hem toch aardig duur komen te staan de laatste jaren. En of hij nou de ene in elkaar rost en dan weer een andere doet hem al helemaal niet goed in de media. Maar verder, ik ben er niet bij geweest en ga daar al helemaal geen oordeel over vellen. In Bakoe stapt hij samen met J Villeneuve in een BMW-Z4 van het Vita4One Team. En ik denk niet dat hij daar geld voor mee moet brengen.  Want de mensen die echt in de racerij zitten weten best wel dat Verstappen een goed en snel coureur is in GT en Le Mans cars. In de F1 heeft deze man niets meer te zoeken, ze zitten daar echt niet op hem te wachten, nee ze zijn hem allang vergeten daaro. Maar hij kan best nog jaren in GT en Le Mans cars racen. Zie Jan Lammers en bijvoorbeeld Peter Kox. Ik wens hem het aller beste.
100% mee eens. Weinigen zullen ontkennen dat Jos een 'traag mannetje' was...


Jos had het jaren geleden in een interview ook toegegeven dat hij zich te lang en te veel had gefocust op de Formule 1. Dat was volgens mij toen hij voor het eerst deel zou nemen aan Le Mans met...kom, hoe heet die gast ook al weer?!




janke

Citaat van: Franky R. op 22 oktober 2012 - 18:48:44
Citaat van: janke op 22 oktober 2012 - 17:14:44
Verstappen heeft zijn ego niet mee hè. En dat is hem toch aardig duur komen te staan de laatste jaren. En of hij nou de ene in elkaar rost en dan weer een andere doet hem al helemaal niet goed in de media. Maar verder, ik ben er niet bij geweest en ga daar al helemaal geen oordeel over vellen. In Bakoe stapt hij samen met J Villeneuve in een BMW-Z4 van het Vita4One Team. En ik denk niet dat hij daar geld voor mee moet brengen.  Want de mensen die echt in de racerij zitten weten best wel dat Verstappen een goed en snel coureur is in GT en Le Mans cars. In de F1 heeft deze man niets meer te zoeken, ze zitten daar echt niet op hem te wachten, nee ze zijn hem allang vergeten daaro. Maar hij kan best nog jaren in GT en Le Mans cars racen. Zie Jan Lammers en bijvoorbeeld Peter Kox. Ik wens hem het aller beste.
100% mee eens. Weinigen zullen ontkennen dat Jos een 'traag mannetje' was...


Jos had het jaren geleden in een interview ook toegegeven dat hij zich te lang en te veel had gefocust op de Formule 1. Dat was volgens mij toen hij voor het eerst deel zou nemen aan Le Mans met...kom, hoe heet die gast ook al weer?!

Peter van Merksteijn en Jeroen Bleekemolen met de Porsche Spyder in de LMP2 ??? Winnaars trouwens van hun klasse.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Jos kon zeker goed racen, dat blijkt wel uit geweldige races zoals
Schumacher maakte ooit een opmerking waar ik me wel in kan vinden: "Great driver, bad management".

Sabai

Jos kon zeker hard rijden. Alleen zo jammer dat het vaak maar voor een halve race was en vervolgens in de grindbak eindigde. Waarop ik weer uit opmaak dat hij echt op het maximale van zijn kunnen reed en er overheen waardoor hij altijd ging overdriven en vervolgens in de grindbak eindigde.Als je hem bv met da la rosa vergelijkt was die toch altijd wel de betere kan ik mij herinneren dus hij is eigenlijk meer van het niveau van Narain  ;) ;D  Hij had volgens mij wel een goed management anders kun je het nooit zolang vol houden lijkt mij in de F1 en ongeloofelijk populair zijn onder de Nederlandse fans.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 22 oktober 2012 - 20:11:26
Jos kon zeker hard rijden. Alleen zo jammer dat het vaak maar voor een halve race was en vervolgens in de grindbak eindigde. Waarop ik weer uit opmaak dat hij echt op het maximale van zijn kunnen reed en er overheen waardoor hij altijd ging overdriven en vervolgens in de grindbak eindigde.Als je hem bv met da la rosa vergelijkt was die toch altijd wel de betere kan ik mij herinneren dus hij is eigenlijk meer van het niveau van Narain  ;) ;D  Hij had volgens mij wel een goed management anders kun je het nooit zolang vol houden lijkt mij in de F1 en ongeloofelijk populair zijn onder de Nederlandse fans.

De la Rosa de betere? Verstappen was juist de betere... Verstappen scoorde meer punten dan De la Rosa...
Verstappen was echt wel een klasse beter dan Karthikeyan!!

En zo vaak ging Verstappen de grindbak niet in, het was vooral het materiaal wat vaak kapot ging  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 22 oktober 2012 - 17:14:44
Verstappen heeft zijn ego niet mee hè. En dat is hem toch aardig duur komen te staan de laatste jaren. En of hij nou de ene in elkaar rost en dan weer een andere doet hem al helemaal niet goed in de media. Maar verder, ik ben er niet bij geweest en ga daar al helemaal geen oordeel over vellen. In Bakoe stapt hij samen met J Villeneuve in een BMW-Z4 van het Vita4One Team. En ik denk niet dat hij daar geld voor mee moet brengen.  Want de mensen die echt in de racerij zitten weten best wel dat Verstappen een goed en snel coureur is in GT en Le Mans cars. In de F1 heeft deze man niets meer te zoeken, ze zitten daar echt niet op hem te wachten, nee ze zijn hem allang vergeten daaro. Maar hij kan best nog jaren in GT en Le Mans cars racen. Zie Jan Lammers en bijvoorbeeld Peter Kox. Ik wens hem het aller beste.

Helemaal mee eens, in Le Mans of GT zou Verstappen nog super kunnen presteren.. of DTM...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 22 oktober 2012 - 22:49:10
Citaat van: Sabai op 22 oktober 2012 - 20:11:26
Jos kon zeker hard rijden. Alleen zo jammer dat het vaak maar voor een halve race was en vervolgens in de grindbak eindigde. Waarop ik weer uit opmaak dat hij echt op het maximale van zijn kunnen reed en er overheen waardoor hij altijd ging overdriven en vervolgens in de grindbak eindigde.Als je hem bv met da la rosa vergelijkt was die toch altijd wel de betere kan ik mij herinneren dus hij is eigenlijk meer van het niveau van Narain  ;) ;D  Hij had volgens mij wel een goed management anders kun je het nooit zolang vol houden lijkt mij in de F1 en ongeloofelijk populair zijn onder de Nederlandse fans.

De la Rosa de betere? Verstappen was juist de betere... Verstappen scoorde meer punten dan De la Rosa...
Verstappen was echt wel een klasse beter dan Karthikeyan!!

En zo vaak ging Verstappen de grindbak niet in, het was vooral het materiaal wat vaak kapot ging  :(

Tja ik kan het me verkeerd herinneren natuurlijk :) en dat van Narain was een grapje  ;)

Maar dat van de grindbak klopt volgens mij wel hoor hij heeft niet voor niks die bijnaam gekregen. En dat het materiaal kapot ging lag ook wel aan hem en zijn rijstijl. De grootste blunder die ik van hem nooit meer vergeet dat hij Montoya die hem in leidende positie net op een ronde zette zomaar van de baan af reed . Echt ongeloofelijk!!

Fabian

Ja Jos gaan vergelijken met Narain is bijna beschamend. Voor Narain dan he!  ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;) ;)

Fabian

DTM voor Verstappen? Is ie daar niet te oud voor? Ik denk dat ie daar weinig zin in heeft. Dat is een vol seizoen met races snel na elkaar. Denk dat Jos dat niet echt ziet zitten. Hij kan nu lekker zijn racejes uitkiezen...

Kootje

Citaat van: Sabai op 23 oktober 2012 - 16:44:48
Tja ik kan het me verkeerd herinneren natuurlijk :)

Maar dat van de grindbak klopt volgens mij wel hoor hij heeft niet voor niks die bijnaam gekregen.

Dat was vooral in het begin van z'n cariérre het geval.
En ja ..... als je eenmaal die naam hebt ???


CitaatEn dat het materiaal kapot ging lag ook wel aan hem en zijn rijstijl.

Dat zou idd kunnen.
Maar goed, het was ook niet het beste materiaal waar hij mee reed.
Als je dan 'n agressieve rijstijl hebt, gaat inferieur materiaal idd wat sneller kapot.


CitaatDe grootste blunder die ik van hem nooit meer vergeet dat hij Montoya die hem in leidende positie net op een ronde zette zomaar van de baan af reed . Echt ongeloofelijk!!

Tsja ..... die vergeet ik ook nooit meer, dat was idd 'n megablunder.
Mijn God, wat heb ik 'm toen vervloekt zeg. >:(

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 23 oktober 2012 - 17:47:53
DTM voor Verstappen? Is ie daar niet te oud voor? Ik denk dat ie daar weinig zin in heeft. Dat is een vol seizoen met races snel na elkaar. Denk dat Jos dat niet echt ziet zitten. Hij kan nu lekker zijn racejes uitkiezen...
DTM is daar te geavanceerd voor, beetje de F1 van de toerwagens. Ik zou hem graag weer in de GT's willen zien. Dan maakt het mij niet uit of dat in endurance (WEC/ELMS) is, of een sprintklasse (GT1/GT Masters/etc.).

Sabai

@Kootje


Tsja ..... die vergeet ik ook nooit meer, dat was idd 'n megablunder.
Mijn God, wat heb ik 'm toen vervloekt zeg.



Ik denk dat je niet de enige was destijds. Kan me nog herinneren dat williams de daarop volgende gp een mooie tekst voor Jos op de achtervleugel hadden gezet. :)