Korea: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 14 oktober 2012 - 09:49:51

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (10.5%)
6
10 (52.6%)
5
4 (21.1%)
4
2 (10.5%)
3
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 15

Kootje

3

Dit was toch wel de saaiste race van 't seizoen tot nu toe.
Enige pluspuntje was het gevecht tussen Lewis en Kimi, maar voor de rest .....
Had F***ing moeite wakker te blijven, en dat terwijl ik er voor het eerst in jaren niet eens vroeg voor opgestaan ben.

DRS maakte alles ook al niet beter.
Onvoorstelbaar dat ze steeds weer die zone daar neer weten te leggen, waar inhalen al mogelijk is.
Enige wat je hiermee creeert is het simpeltjes voorbij rijden van.
Wat best 'n mooie race had kunnen zijn werd wederom volledig om zeep geholpen.  >:(

meatball

 Voor mij een kleine 7 maar dan enkel omdat ik nog eens genoten heb van Massa.
Een beetje spelen met Alonso,zoiets heb ik hem na zijn ongeval nooit meer zien doen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

6 voor de eerste 10 Laps, ik dacht toen "dit wordt leuk" Wrong!

Enzo

Ook een 6je gegeven. Te veel bandensparen en te weinig racen naar mijn smaak.

Figge

5. Boring as hell.
Helaas verwacht ik dit ook de resterende races.

Sabai

Citaat van: Enzo op 15 oktober 2012 - 00:29:10
Ook een 6je gegeven. Te veel bandensparen en te weinig racen naar mijn smaak.

Kwa dat banden verhaal ben wel met je eens. Hoop dat het volgend seizoen beter word .

Enzo

Citaat van: Sabai op 15 oktober 2012 - 08:08:15
Citaat van: Enzo op 15 oktober 2012 - 00:29:10
Ook een 6je gegeven. Te veel bandensparen en te weinig racen naar mijn smaak.

Kwa dat banden verhaal ben wel met je eens. Hoop dat het volgend seizoen beter word .

Ik ben bang dat we volgend jaar hetzelfde krijgen, maar laten we niet op de feiten vooruit lopen.

Webber over de race:
Citaat"We had to manage the tyres, look after them but go as quick as we could," he said. "I tried to keep some pressure on him. That is the way it is these days, you have to look after the black things on the corners."

Franky R.

Ik geef een vier...Geen ene reet aan! Het begin was aardig, maar daarna had ik grote moeite om niet in slaap te vallen. Uiteindelijk het middendeel slechts half gevolgd. Vervolgens ging Hamilton achteruit ging racen en Alonso kwam niet dichterbij Webber en toen kon ik het niet meer opbrengen.


Ik mag hopen dat men Korea inruilt voor Thailand [want dan ben ik hopelijk live aanwezig]...