Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Jehoentelaar

Ligt het aan mij of is dit een discussie aan het worden waarin iedereen het ongemerkt met elkaar eens is?

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 30 mei 2013 - 00:32:45
Ligt het aan mij of is dit een discussie aan het worden waarin iedereen het ongemerkt met elkaar eens is?

Dat ligt aan jou.  :P

0634

Klopt. Er zijn er de mening toegedaan dat Raikkonen mede schuldig is. Persoonlijk vind ik dat onbegrijpelijk...

Kootje

Ik ook.

Tuurlijk had hij uit kunnen wijken, maar dan had hij dus z'n plek cadeau gedaan. Dat is niet wat echte racers doen. Perez had hier beter moeten weten en 'm niet in 'n onbestaand gat moeten duwen. Mooi dat hij 't deed hoor, geniet ik volop van, maar slim was 't niet en dus volledig zijn fout.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 mei 2013 - 15:59:43
Ik ook.

Tuurlijk had hij uit kunnen wijken, maar dan had hij dus z'n plek cadeau gedaan. Dat is niet wat echte racers doen. Perez had hier beter moeten weten en 'm niet in 'n onbestaand gat moeten duwen. Mooi dat hij 't deed hoor, geniet ik volop van, maar slim was 't niet en dus volledig zijn fout.
Ha!
Iedereen weet dat Kimi niet zo gauw zal wijken. Zelfs Schumi haalde het niet in zijn hoofd. Behalve Perez, maar die weet het nu... ;D


maartenf1

Ik hoop dat McLaren niet al te veel vertrouwen heeft in dit gevaar op vier wielen, want het is toch zonde dat hij dit stoeltje bezet houdt. Er kunnen immers veel betere coureurs rijden op die plek!

0634

Omdat hij een fout maakt?

Perez is gewoon een jonge hond, maar ook een pure racer. Geen enkele reden om hem af te serveren. Ik heb grotere rijders nog lompere fouten zien maken. Of hadden we Vettel ook maar meteen af moeten schrijven na Turkije 2010?

Edwin90

En over vier of vijf races wint hij een race en is hij weer het talent van de toekomst.  ::)

Hij reed in Monaco precies zoals ik een coureur wil zien racen. Alleen omdat hij een domme actie plaatste bij Raikkonen wordt hij compleet afgebrand. Beetje jammer.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 30 mei 2013 - 20:43:08
En over vier of vijf races wint hij een race en is hij weer het talent van de toekomst.  ::)

Hij reed in Monaco precies zoals ik een coureur wil zien racen. Alleen omdat hij een domme actie plaatste bij Raikkonen wordt hij compleet afgebrand. Beetje jammer.
Erg onbegrijpelijk is dat niet. Raikkonen rijdt voor het WK. Vettel was niet voor niets zo blij met een P2 in Monaco.

maartenf1

Ik kan me herinneren dat Perez in de tweede helft van het vorig jaar al regelmatig dit soort fratsen uithaalde. Abu Dhabi was daarin zijn hoogtepunt.

Nu hij bij McLaren zit weet ik zeker dat hij -wat mij betreft- rustig in het rijtje Maldonado, Grosjean en Bianchi geplaatst kan worden.
Dit rijtje zijn vier makkers die onwijs snel kunnen zijn, maar rijden met het verstand op 0. Dit kan in principe wel met die veilige wagens van tegenwoordig, maar er zijn topcoureurs die hier onwijs veel hinder aan ondervinden.

Beetje spektakel kan geen kwaad, zeker niet, als iedereen braaf zijn rondjes reed werden de races wel erg saai.
Maar als er zoveel commentaar is ook van collega's en helemaal van je teamgenoot, denk dan eens een keer langer na voor je een gat in duikt, dat er helemaal niet is!

Jehoentelaar

Ik vind trouwens niet dat coureurs ander gedrag moeten vertonen als ze toevallig een titelkandidaat tegenkomen. Die lui zijn niet voor niets titelkandidaat; daar moeten ze voor werken. Perez extra afserveren omdat het nou net Räikkönen is waar 'ie tegenaan kleunt gaat mij te ver.

0634

Citaat van: Franky R. op 30 mei 2013 - 21:59:26
Citaat van: Edwin90 op 30 mei 2013 - 20:43:08
En over vier of vijf races wint hij een race en is hij weer het talent van de toekomst.  ::)

Hij reed in Monaco precies zoals ik een coureur wil zien racen. Alleen omdat hij een domme actie plaatste bij Raikkonen wordt hij compleet afgebrand. Beetje jammer.
Erg onbegrijpelijk is dat niet. Raikkonen rijdt voor het WK. Vettel was niet voor niets zo blij met een P2 in Monaco.

Ondanks dat Pirelli de klappen opvangt, is dat het werkelijke kwaad van de sport en de ware reden waarom het ware racen zich op het hoogste niveau zich maar zelden laat zien: de eeuwige race om de punten.

Winnen is slechts het doel voor hen die dat maar heel af en toe eens doen. Voor hen die om de titel strijden is winnnen slechts het middel om punten te pakken, waarmee meteen het ware doel duidelijk wordt.

Als je écht racen wilt zien, pure strijd, dan moet het WK afgeschaft worden. 

Kootje

Citaat van: maartenf1 op 30 mei 2013 - 22:35:09
Beetje spektakel kan geen kwaad, zeker niet, als iedereen braaf zijn rondjes reed werden de races wel erg saai.

Wees dan dus blij dat er ook coureurs zijn die er altijd voor gaan.


CitaatMaar als er zoveel commentaar is ook van collega's en helemaal van je teamgenoot, denk dan eens een keer langer na voor je een gat in duikt, dat er helemaal niet is!

Ach .... zoveel commentaar valt best wel mee volgens mij. Nu komt het toevallig van Kimi, en terecht hoor, maar het meeste commentaar komt van Buttons kant en die moet gewoon niet zo piepen. Die is imo gewoon gefrustreerd omdat A: de Mclaren 'n barrel is, en B: hij had verwacht wel even de kopman te zijn.

0634

Met dien verstande dat hij in Monaco wel een punt had, toen hij zei dat ook teamgenoten niet via het afsteken van de chicane horen in te halen (wat daarna dus ook werd teruggedraaid).