Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Iceman2012

Misschien bedoelde ie Button ;) Die liet gisteren echt iedereen voorbij rijden die sneller was, nam zelfs geen moeite om ook maar de binnenkant te verdedigen. Maar goed, dat hoorde bij zn tactiek. Volgens mij stond Perez ook op een 2 stopper, dus gisteren zou ie er dan misschien ook verstandig aan hebben gedaan om net als Button niet te verdedigen.

0634

Citaat van: Franky R. op 15 april 2013 - 17:18:50
Citaat van: Jeroen op 15 april 2013 - 16:47:51
Ik vind hem hard genoeg op de baan om eerlijk te zijn. Ik vond hem zeker niet te ver gaan, maar wel gewoon gepast van zich afbijten. Op welke situatie Whitmarsch doelt is mij dan ook niet helemaal duidelijk.


Ik snapte er ook geen reet van, waar Whitmarsh het over had...Maar zo stond het echt in Autosport... ???

Ik geloof jou ook wel, maar soms denk ik wel eens: die gasten bazelen ook maar een end heen hoor.

Gerard


0634

Ze zijn wel een beetje flauw bezig moet ik zeggen. Perez is net begonnen, die wagen is kut, geef die jongen eens tijd voordat je zoveel druk op hem legt.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 23:17:48
Ze zijn wel een beetje flauw bezig moet ik zeggen. Perez is net begonnen, die wagen is kut, geef die jongen eens tijd voordat je zoveel druk op hem legt.

Wat ik eerder al gemeld heb... Eens Jeroen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Ja, dat ben ik ook wel van mening ja.... Nieuw team, nieuwe auto...meer druk...
maar ja, hoeveel tijd heb je nodig? Hulk, Sutil, en Lewis hebben hetzelfde en zij presteren wèl... ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 00:08:58
Ja, dat ben ik ook wel van mening ja.... Nieuw team, nieuwe auto...meer druk...
maar ja, hoeveel tijd heb je nodig? Hulk, Sutil, en Lewis hebben hetzelfde en zij presteren wèl... ;)
Daar zeg je zowat, Gerard. :)
Het blijven auto's met vier wielen en een stuurtje... ;)

0634

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 00:08:58
Ja, dat ben ik ook wel van mening ja.... Nieuw team, nieuwe auto...meer druk...
maar ja, hoeveel tijd heb je nodig? Hulk, Sutil, en Lewis hebben hetzelfde en zij presteren wèl... ;)
Het is ook relatief aan de verwachting rond de wagen. Van een Mac verwacht je veel maar die wagen is ruk. Maar zoveel trager dan Button is ie niet hoor. Ik vind het allemaal een beetje overdreven, die kritiek, en op zijn minst voorbarig. Als Button zich in het openbaar nou eens niet uitlaat over zijn teamgenoot en zich met zichzelf en zijn wagen bemoeit.

T.Nuvolari

Ik kan je daar volledig in volgen Jeroen. Laat die jongen toch wat rijpen in godsnaam. Ik vind de vergelijking met die andere coureurs ook wat scheefgetrokken. Voor Mclaren rijden is volgens vele exteamleden niet zoals voor elk ander team rijden. Enorm veel druk van binnen en buiten het team. Verhuizen van Sauber naar McLaren is in niets te vergelijken met de verhuis van die andere coureurs. Mercedes presteerde niks vorig jaar, alles wat Hamilton ook zou doen in die bak zou goed zijn geweest en hij is het gewend voor een topteam te rijden. Hulkenberg ging van Force India naar Sauber, in die Sauber is ook elk punt een goed punt en het is qua niveau nu ook niet zo'n groot verschil. Sutil begint gewoon exact waar hij moest stoppen, kent het team door en door. 

Franky R.

Het zal ook wel meespelen dat veel mensen aan de ene kant hoge verwachtingen hebben van de Perez, die mooie dingen liet zien. En je hebt aan de andere kant mensen, die nog steeds van mening zijn dat Perez een paniekaankoop was. Die hadden liever een Hulkenberg in die auto gezien.

Gerard

Ik kan ieders punt volgen, en weet ook niet of het aan het wennen ligt ,of aan het team, of wat dan ook?... Wat ik wel weet,

Als een coureur normaal gesproken voor het eerst op een circuit komt, leren ze  retesnel waar de limiet ligt en zijn ze binnen een poep en een scheet helemaal op snelheid!
Dus ja, snel leren aanpassen etc moet geen probleem zijn...

Ik hoop dat Sergio zijn draai snel gaat vinden en heel snel  niets onderdoet voor Button !

0634

Zo. Dat voorbarige gezeik kan ook de koelkast weer in.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 15:47:55
Zo. Dat voorbarige gezeik kan ook de koelkast weer in.

Zeker.
Hij heeft z'n criticasters (incl. ondergetekende) weer even de mond gesnoerd. :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 15:49:58
Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 15:47:55
Zo. Dat voorbarige gezeik kan ook de koelkast weer in.

Zeker.
Hij heeft z'n criticasters (incl. ondergetekende) weer even de mond gesnoerd. :-X
Inclusief Button... :P ...

Kootje