Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Wings


0634

 ;D

Maar het insinueerde dat je enigszins daarin teleurgesteld was, maar zo gek is het toch niet? Button is inderdaad geen kwalificatiebeest, maar ook bepaald niet 's werelds slechtste. Geef Perez nou maar rustig de tijd. Hij heeft voldoende natuurlijke snelheid. Komt goed.

Fabian

Jammer dat Perez buiten de punten eindigde. Op zich reed ie geen verkeerde race.

0634

Citaat van: Fabian op 14 april 2013 - 12:06:48
Jammer dat Perez buiten de punten eindigde. Op zich reed ie geen verkeerde race.
Vind ik dus ook. Vocht al een leeuw, maar ging m.i. nimmer over de schreef. Kan (nog) niet het maximale eruit halen zoals Button vandaag knap deed, maar reed toch verdienstelijk. Heeft gewoon nog wat tijd nodig en is nog geen kant en klare toprijder.

Kootje

mwah .... hij komt toch nog wel n hoop tekort op Button hoor, het gat is imo toch wel te groot eigenlijk
hij zal zich iig snel moeten gaan verbeteren wil de kritiek ooit gaan liggen

0634

Citaat van: Kootje op 14 april 2013 - 12:19:14
mwah .... hij komt toch nog wel n hoop tekort op Button hoor, het gat is imo toch wel te groot eigenlijk
hij zal zich iig snel moeten gaan verbeteren wil de kritiek ooit gaan liggen

Ben ik het wel mee eens. Zoals ze nu rijden is het het Alonso vs Massa-verhaal of Vettel vs Webber. Maar Perez is nog jong en zit net drie potjes bij McLaren, dan mag je nog in je aanpassingsperiode zitten wat mij betreft.

Maikel0230

Vandaag was het toch echt niet goed. Een beweging mag je maken om je positie te behouden, dat zou hij toch moeten weten na 2 seizoenen F1 en dat incident met Raikkonen had bestraft moeten worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Daar was niks mis mee, risico als je buitenom denkt te kunnen, gelukkig ziet de FIA dat ook.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 12:22:30
Daar was niks mis mee, risico als je buitenom denkt te kunnen, gelukkig ziet de FIA dat ook.
Perez reed daar een normale lijn. Vergelijkbaar met Canada 2011 [Button vs Hamilton]...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 12:20:52
Citaat van: Kootje op 14 april 2013 - 12:19:14
mwah .... hij komt toch nog wel n hoop tekort op Button hoor, het gat is imo toch wel te groot eigenlijk
hij zal zich iig snel moeten gaan verbeteren wil de kritiek ooit gaan liggen

Ben ik het wel mee eens. Zoals ze nu rijden is het het Alonso vs Massa-verhaal of Vettel vs Webber. Maar Perez is nog jong en zit net drie potjes bij McLaren, dan mag je nog in je aanpassingsperiode zitten wat mij betreft.

Daarom zeg ik ook dat hij zich snel moet gaan verbeteren. Zodra ze straks weer voet op Europese bodem zetten is de aanpassingsperiode wat mij betreft wel voorbij. En dan hoeft hij nog steeds Button niet te verslaan hoor, maar hem bijbenen toch wel. Kan hij dit dan nog niet, dan ga ik me toch afvragen wat 'n toprijder vorig jaar met die Sauber had gekund. Perez is dan toch niet die belofte die hij leek.


Citaat van: Franky R. op 14 april 2013 - 12:28:55
Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 12:22:30
Daar was niks mis mee, risico als je buitenom denkt te kunnen, gelukkig ziet de FIA dat ook.
Perez reed daar een normale lijn. Vergelijkbaar met Canada 2011 [Button vs Hamilton]...

Precies.
Daar deed hij echt niks fout, dit had Kimi volledig aan zichzelf te danken.

Wings

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 22:55:07
;D

Maar het insinueerde dat je enigszins daarin teleurgesteld was, maar zo gek is het toch niet? Button is inderdaad geen kwalificatiebeest, maar ook bepaald niet 's werelds slechtste. Geef Perez nou maar rustig de tijd. Hij heeft voldoende natuurlijke snelheid. Komt goed.

Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Button is geen knakworst maar Sergio zit en rijdt zelfs niet in zijn buurt. Van een toekomstig kampioen verwacht ik toch iets meer aansluiting dan dit.

jende

Ik heb via sky sport gekeken die hebben het moment tussen raikonen en perez gedigitaliseerd en daaruit bleek dat het volgens de regels wel een fout van perez was.. dus kwam hij nog goed mee weg..

0634

Citaat van: jende op 14 april 2013 - 13:24:45
Ik heb via sky sport gekeken die hebben het moment tussen raikonen en perez gedigitaliseerd en daaruit bleek dat het volgens de regels wel een fout van perez was.. dus kwam hij nog goed mee weg..

Welke regel? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Hij hield zijn eigen lijn en dat was zijn recht, want hij reed immer voor Raikkonen.

Hij ging niet van zijn lijn af, dat had overigens één keer gemogen, dus ik zou om eerlijk te zijn geen regel weten die hij uberhaupt had kunnen breken.

jende

je mag iemand die naast je rijd niet van de baan drukken.
de beelden op TV gaven niet duidelijk aan waar raikkonen zat op het moment dat perez naar links stuurde, het leek alsof hij er nog vlak achter zat.
maar via de digitalisatie van sky sport kon je zien dat raikkonen met de voorkant van zijn wagen al naast perez reed, en daardoor had perez de ruimte moeten laten ook al zat raikkonen aan de buitenkant.

Kootje

Hij zat met z'n voorwiel naast het achterwiel van Perez, en geen millimeter verder. Dat is gewoon niet ver genoeg. Volgens de gehanteerde normen, of dit ook 'n regel is durf ik niet te zeggen, dien je met je voorvleugel naast het voorwiel van je tegenstander te zitten. Pas dan wordt er gesproken over "ernaast zitten", niet eerder.