Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

0634

Bovendien zou het gek zijn als Perez vanaf dag één Button de baas zou zijn, dat is nou niet bepaald een lulletje lampepit. Als Watson dat verwacht, tja, dan moet hij denk ik eerder zijn verwachtingen bijstellen dan zijn mening over Perez.

Kootje

Ik denk dat je (iig dit seizoien) sowieso niet mag verwachten dat hij Button de baas zal zijn. Hij zal 'm sporadisch best wel eens verslaan, maar over het complete jaar genomen zal Button (nog) weinig moeite met 'm hebben.

Het is voor Checo wel te hopen dat ze bij McLaren het geduld op kunnen brengen dat nodig is om 'n jong talent te laten rijpen. Want, ik zeg niet dat 't zo is hoor, voor hetzelfde geld raken ze gefrustreerd door de matige resultaten en zoeken ze hun heil in onzinnige noodoplossingen als 'n rijderswissel. Dit hebben we in het verleden al vaker gezien bij kleinere teams, dus ....

Wings

Citaat van: Franky R. op 05 april 2013 - 18:18:49
Citaat van: Jeroen op 05 april 2013 - 17:51:44
Citaat van: Franky R. op 05 april 2013 - 17:05:14
Citaat van: Jeroen op 05 april 2013 - 16:34:38
http://www.gppits.net/nieuws/perez_overtuigt_niet/

Zooo, hoe flauw kan je zijn zeg, die Watson. Na twee races met een zwaar teleurstellende auto al een oordeel vellen over Perez. Pffff. Laten we iemand een reele kans geven zeg.
Ergens ben ik het met je eens, maar Watson zal ook hebben gekeken naar wat Button doet met dezelfde auto...

Zal Watsomn ook weten dat Button er al drie jaar rijdt en mega ervaren is?
Tuurlijk, maar Sergio is ook geen rookie meer, he?

Sergio is geen rookie maar wordt ook geen tijd gegund om te wennen aan het team. Button heeft veel meer ervaring, kent McLaren van binnen en buiten, kent de auto, de afstellingen, en heeft gewoon een voorsprongetje. De loodzware taak aan Pérez dit recht te breien. Onmogelijk na 2 races! Plus Button is niet de eerste de beste soepkip wat rondrijdt.

KVDracer

Ik denk dat Perez hetzelfde verhaal gaat worden als Kovalainen. Namelijk, niet goed genoeg voor McLaren.
Ik vond dat ze Perez vorig jaar ook al veel te hard opgehemeld hebben. Omdat hij 2of3 podiumplaatsen voor Sauber gescoord heeft en bijna in Maleisië met de overwinning aan de haal gegaan is. Maar mss kwam dit gewoon omdat de Saubers heel goed met de banden omgingen en hij toen de ideale raceomstandigheden voor hem had. Een beetje zoals Sutil in Australië, alleen dat hij toen 5e geeindigd is.
Had ik van McLaren geweest, ik zou voor Hulkenberg gegaan zijn, die heeft zich in de lagere klassen al meermaals bewezen en ik vind dat hij toch ook niet een slechte indruk gemaakt heeft in de F1.

Figge

Maar wat Watson zegt is toch niet zo raar.
Volgens mij brand Watson Perez niet af, maar eerder de matige McLaren en benoemt hij de handicap dat zij nu slechts 1 erkend toprijder in huis hebben om te auto te verbeteren. Het is toch een feit dat de andere topteams 2 rijders hebben met veel ervaring én overwinningen.
Perez gaat echt nog wel op stoom komen en voor Button kwalificeren. Na de start kan hij het best wel bijbenen allemaal.

Arthur

Ergens in dit topic heb ik al aangegeven dat de McLaren bepalend is voor de Perez zijn prestaties in zijn debuutjaar [en natuurlijk is materiaal altijd bepalend] en tot nu toe is de McLaren gewoon niet goed genoeg en zie ik dat Perez er niet aan te pas komt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Maar als Perez inderdaad Telmex-miljoenen mee gaat nemen, mag ie nog wel ff blijven.

Franky R.


Maikel0230

Perez doet het niet slecht maar de auto is dan ook nog niet zo fantastisch en de vraag blijft natuurlijk wel hoe hij met echte druk op zijn schouders zal presteren. Vergeet niet dat na het tekenen van zijn McLaren contract dat hij geen platte prijs meer bij elkaar heeft gereden met de ene domme fout na de andere tot gevolg. Ik geef hem toch nog het voordeel van de twijfel voor dit seizoen. Van Sauber naar McLaren gaan is toch een hele omschakeling, waarmee ik natuurlijk niets slechts over Sauber wil zeggen.

Een echte grote fout heeft hij nog niet gemaakt, alhoewel.... hij stelde in formule1.nl nr2 duidelijk dat hij voor de titel wil gaan. Daar is het toch nog te vroeg voor denk ik. Wordt het een Kovaleinen of een Hamilton? Only time will tell.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 09 april 2013 - 12:21:27

Een echte grote fout heeft hij nog niet gemaakt, alhoewel....  Wordt het een Kovaleinen of een Hamilton? Only time will tell.


Nee, dat deed hij vorig jaar al...Nadat hij werd bevestigd bij McLaren... :P


;) ;) ;)

Iceman2012



Perez is duidelijk de ideale opvolger van Hamilton ;)

rafael25

Citaat van: Iceman2012 op 13 april 2013 - 03:09:43


Perez is duidelijk de ideale opvolger van Hamilton ;)
Hahaha
en zie de gezicht van zijn teambaas op 0.50( verdorie)

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 13 april 2013 - 03:09:43


Perez is duidelijk de ideale opvolger van Hamilton ;)
Ik moest er ook meteen aan denken. Doch reed Perez niet op totaal versleten banden, he! ;)

Wings

Opnieuw langzamer dan Button die niet behoort tot de kwalificatiebeesten van dit veld...