Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Enzo

Citaat van: M@rc op 14 januari 2013 - 09:29:22
Dark Horse? Dat valt wel mee, niet? Perez heeft bij momenten al laten zien uit het juiste hout gesneden te zijn. Enkel zijn vorm aanhouden kan hij nog wat bijschaven. Hij is snel en kan, als het moet, banden sparen. Dat laatste is een kwaliteit die Hamilton soms ontbrak. Hij zal het wel kunnen als hij nuchter blijft.

Nah, weet ik niet hoor. Dat banden sparen was volgens mij veel meer dankzij de Sauber dan dat Perez hier heldendaden heeft verricht.

0634

Eens. Geloof ik ook niet veel van. Hij is een nogal agressieve, roekeloze rijder, dat zijn meestal niet de beste bandenspaarders. Maar we zullen zien.

Overigens meent di Resta dat geld de doorslag heeft gegeven. Tja, kan ik me iets bij voorstellen. Het lijkt een kwestie van tijd voordag Telmex een deal met McLaren aangaat.

gloudiesaurus

Het is natuurlijk wel een pre dat Perez een hoop geld met zich meebrengt en een interessante thuismarkt heeft. Tsjah als je dan moet kiezen tussen Perez/ Di Resta/ Kobayashi? Kan me voorstellen dat dan de doorslag geeft...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Hulkenberg zal ook de revue zijn gepasseerd vermoed ik.

gloudiesaurus

Jep zie persoonlijk wat meer in Hulkenberg maar goed die heeft ook geen sponsorgeld natuurlijk....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

En de Duitse markt zal ook redelijk leeg getrokken zijn.

Iceman2012

#81
Citaat van: Jeroen op 15 januari 2013 - 18:53:49

Overigens meent di Resta dat geld de doorslag heeft gegeven. Tja, kan ik me iets bij voorstellen. Het lijkt een kwestie van tijd voordag Telmex een deal met McLaren aangaat.
Denk ook dat ie de afgelopen 2 seizoenen te weinig heeft laten zien en dat ie gewoon te saai is voor een topteam.

Figge

Uiteindelijk is er in Duitsland ook bijna een recessie. Zuid Amerika daarentegen...
Daarom zal Senna ook nog het nodige geld kunnen meenemen naar of SFI of Caterham...
Ik denk dat Hulkenberg Hamilton had doen kunnen vergeten. Maar ik denk dat Perez
misschien de kwalificaties wel van Button kan winnen. Uiteindelijk denk ik dat hij het op punten
wel moet afleggen, maar ik verwacht een redelijk compitieve Perez. Een keer of 4, 5 naar het podium
moet er gewoon inzitten. Misschien zelfs een 1e overwinning ala Heikki

0634

Citaat van: Iceman2012 op 15 januari 2013 - 22:58:39
Citaat van: Jeroen op 15 januari 2013 - 18:53:49

Overigens meent di Resta dat geld de doorslag heeft gegeven. Tja, kan ik me iets bij voorstellen. Het lijkt een kwestie van tijd voordag Telmex een deal met McLaren aangaat.
Denk ook dat ie de afgelopen 2 seizoenen te weinig heeft laten zien en dat ie gewoon te saai is voor een topteam.

Eensch ja. Saai is inderdaad wel het woord dat bij di Resta past. Prima rijder verder, maar hij valt nimmer op.

Vieze baas

Citaat van: Jeroen op 16 januari 2013 - 05:51:53
Citaat van: Iceman2012 op 15 januari 2013 - 22:58:39
Citaat van: Jeroen op 15 januari 2013 - 18:53:49

Overigens meent di Resta dat geld de doorslag heeft gegeven. Tja, kan ik me iets bij voorstellen. Het lijkt een kwestie van tijd voordag Telmex een deal met McLaren aangaat.
Denk ook dat ie de afgelopen 2 seizoenen te weinig heeft laten zien en dat ie gewoon te saai is voor een topteam.

Eensch ja. Saai is inderdaad wel het woord dat bij di Resta past. Prima rijder verder, maar hij valt nimmer op.

Heb die man ook nog nooit een inhaalactie zien maken. Rijdt wel steady maar erg saai. Trulli-achtig

Jehoentelaar

Als je saai punten pakt in een gemiddelde Force India zou je best heel saai zeges kunnen pakken in een topauto. Al ligt de kans op een nieuwe Massa wel op de loer natuurlijk.

gloudiesaurus

Je kunt iig. ook niet zeggen dat Di Resta grote fouten heeft gemaakt al vond ik hem in de 2e seizoenshelft veel minder dan sterk dan Hulkenberg.

Maar ik zie Perez ook wel naar het podium gaan dit jaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25


Sabai


Iceman2012

Misschien heeft ie wel gelijk, ik vraag me alleen af waar ie dat op baseert? Hij moet natuurlijk Hamilton gaan vervangen, die zometeen teamgenoot van Rosberg wordt, misschien dat het een manier van indekken is?? is misschien wat vergezocht, maar wie weet.....