Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27


Folkert

Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 00:08:21
Hij lijkt een beetje op Shrek. Alleen het groene ontbreekt nog!
Hahaha, laat Shrek het anders maar niet horen. Dan ben je nog niet jarig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 19 oktober 2012 - 09:59:14
Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 00:08:21
Hij lijkt een beetje op Shrek. Alleen het groene ontbreekt nog!
Hahaha, laat Shrek het anders maar niet horen. Dan ben je nog niet jarig.
:) :) :)
Sorry Shrek!  :-[ :-[

Sabai

Nu ik de afgelopen races heb gezien twijfel ik nu toch wel weer een beetje of Perez al klaar is voor Mc Laren. Vraag me af of ze zich daar ook niet achter de oren krabben na de recente races.

Fabian

Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 16:25:04
Nu ik de afgelopen races heb gezien twijfel ik nu toch wel weer een beetje of Perez al klaar is voor Mc Laren. Vraag me af of ze zich daar ook niet achter de oren krabben na de recente races.
Als ze dat doen dan is dat nu te laat. Maar een paar weken geleden plaatste ik dit artikel:
Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/mclaren_onbezorgd_over_fouten_perez/

Dus nee ik denk het niet. Ze zien het als een uitdaging. Perez is dit jaar een man van uitersten, maar ik ben benieuwd wat ie kan in een McLaren.

McLaren_über_alles

Tot voor hij bij McLaren tekende kende ik hem enkel onder de noemer "veelbelovend". De laatste races heb ik eens wat meer aandacht aan hem besteed, en dat doet toch niet echt veel positiefs vermoeden. Kerel maakt toch echt wel fouten die bij McLaren onacceptabel zijn, zeker aangezien hij LH moet vervangen, die sowieso al de snelste van de twee McLaren rijders is. Als Button volgend jaar sneller is dan Perez, dan weet je dat je geen evenwaardige vervanger voor Hamilton binnen gehaald hebt.

Maar goed, afwachten natuurlijk wat het geeft.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Kootje

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 oktober 2012 - 17:20:30
Als Button volgend jaar sneller is dan Perez, dan weet je dat je geen evenwaardige vervanger voor Hamilton binnen gehaald hebt.

Dat weten ze nu ook al.
Een evernwaardig coureur is simpelweg niet voor handen, en dan kun je 2 dingen doen.
Of je kiest voor 'n goed coureur die aan de max van z'n potentie zit maar nooit aan Button zal kunnen tippen, of je kiest voor 'n groeibriljant die dat in de toekomst misschien wel kan..

McLaren_über_alles

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 17:28:39
Citaat van: McLaren_über_alles op 28 oktober 2012 - 17:20:30
Als Button volgend jaar sneller is dan Perez, dan weet je dat je geen evenwaardige vervanger voor Hamilton binnen gehaald hebt.

Dat weten ze nu ook al.
Een evernwaardig coureur is simpelweg niet voor handen, en dan kun je 2 dingen doen.
Of je kiest voor 'n goed coureur die aan de max van z'n potentie zit maar nooit aan Button zal kunnen tippen, of je kiest voor 'n groeibriljant die dat in de toekomst misschien wel kan..

Ik hoop gewoon dat hij het nu al is, net zoals Hamilton in z'n eerste seizoen sneller was dan Alonso. Dan weet je gewoon dat je een topper binnen hebt.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Kootje

Ooh, ik zou er niet eens gek van op kijken als hij Button af en toe verslaat, maar over het gehele seizoen genomen denk ik wel dat Button de boventoon zal voeren. Pérez is in de basis erg goed, maar is nog lang geen Hamilton.

Bart VD

Ik denk dat Perez de snelheid heeft en de "agressie" om ervoor te gaan, maar hij mist nog de ervaring van een iets koelbloediger piloot.  Ik vermoed dat "knallen" het sleutelwoord wordt: die jongen gaat snedig hard over de baan knallen, maar gaat in zijn ontstuimigheid aanvankelijk ook wel eens tegen anderen knallen.
This space for rent

Gerard

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 17:36:21
Ooh, ik zou er niet eens gek van op kijken als hij Button af en toe verslaat, maar over het gehele seizoen genomen denk ik wel dat Button de boventoon zal voeren. Pérez is in de basis erg goed, maar is nog lang geen Hamilton.

EENS! Al hoop ik dat hij ons positief gaat verrassen :)

0634

Sinds de transfer naar McLaren bekend is, is Perez iig niet beter gaan rijden...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 07:03:34
Sinds de transfer naar McLaren bekend is, is Perez iig niet beter gaan rijden...
Ja, dat was mij al langer opgevallen. Zag het al in Japan met die overdreven move bij Hamilton. En misschien kakt hij in omdat hij denkt dat 'hij er al is'...Komt wel vaker voor bij jongeren die een succesje boeken. ::)

Folkert

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 16:27:05
Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 16:25:04
Nu ik de afgelopen races heb gezien twijfel ik nu toch wel weer een beetje of Perez al klaar is voor Mc Laren. Vraag me af of ze zich daar ook niet achter de oren krabben na de recente races.
Als ze dat doen dan is dat nu te laat. Maar een paar weken geleden plaatste ik dit artikel:
Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/mclaren_onbezorgd_over_fouten_perez/

Dus nee ik denk het niet. Ze zien het als een uitdaging. Perez is dit jaar een man van uitersten, maar ik ben benieuwd wat ie kan in een McLaren.
Denk dat die foutjes snel weg ebben als hij in de Mclaren zit. De Sauber is denk ik een lastigere auto om mee te pushen. Ik zie Perez wel mooie dingen doen volgend jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Ik vind het nog steeds moeilijk te verkroppen dat Perez volgend jaar bij McLaren rijdt en dat Kobayashi waarschijnlijk gekicked wordt. Ja, alle voors en tegens afwegend heeft Perez een beter jaar gehad (en heeft wellicht de meeste potentie van de twee), maar het verschil lijkt zo klein.