Wat verwachten we van Perez in 2013?

Gestart door Enzo, 13 oktober 2012 - 22:48:11

« vorige - volgende »

Is Perez een waardige opvolger van Hamilton?

Ja, Perez gaat gewoon voor de prijzen volgend jaar!
6 (19.4%)
Nah, Perez zal af en toe een succesje hebben...
19 (61.3%)
Mwah, Perez is nog niet toe aan een topteam...
5 (16.1%)
Nee, Perez is niet goed genoeg voor een topteam
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Arthur

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 17:06:47
Citaat van: Arthur op 21 april 2013 - 16:49:24
Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 16:44:57
http://www.gppits.net/nieuws/perez_te_agressief/

Button was zelf ook niet al te lief t.o.v. Perez vandaag dus onzin die kritiek. En dit is wat ik [en niet alleen ik denk ik] wil zien, gevechten tot op het bot, actie, rijden met het mes tussen de tanden, teamgenoot of niet!
Eensssssss. Geen van beiden ging over de rand, beiden balanceerden er net nog op.

En gaan ze er overheen en er samen af... So Be It [RACEN!!]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

Ik denk Button de aanzet gaf tot "laten we eens een onderonsje houden" Perez was er bij de eerste poging duidelijk voorbij, deur bijna dicht. Een ander zou ingehouden hebben, echter Button niet en kroop nog door het sleutelgat. "Game on!" moet Perez gedacht hebben en maar goed ook, Button moet niet teveel memmen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 17:06:47
Citaat van: Arthur op 21 april 2013 - 16:49:24
Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 16:44:57
http://www.gppits.net/nieuws/perez_te_agressief/

Button was zelf ook niet al te lief t.o.v. Perez vandaag dus onzin die kritiek. En dit is wat ik [en niet alleen ik denk ik] wil zien, gevechten tot op het bot, actie, rijden met het mes tussen de tanden, teamgenoot of niet!
Eensssssss. Geen van beiden ging over de rand, beiden balanceerden er net nog op.

Inderdaad. Jammer van de poeha achteraf. Hebben we eindelijk eens een tof gevecht...

Maikel0230

Toch even op perez vandaag. Toen hij zijn plaats moest teruggeven aan button deed hij dat netjes. Maar daarnee leek het wel alsof hij iedere keer andere coureurs probeerde te dwingen dezelfde fout te maken Het lukte bij Alonso maar duidelijk niet bij Kimi. De eerste keer gaf de fin niet af maar de tweede keer dook die gekke mexicaan in een onbestaand gat. Op zich reed hij een uitstekende race met duidelijk het mes tussen de tanden maar de rest was maar zielig, stuurt hij ook nog bijna in op zijn eigen teamgenoot  :D. Het ziet er ook naar uit dat Whitmarsh duidelijk geen goede verstandhouding tussen beide heren meer heeft weten tot stand te brengen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Perez is absoluut een man naar mijn hart. Heerlijke racer, maar hij ging hier inderdaad gewoon te ver. Rost Kimi gewoon uit de race (nou ja, net niet, maar goed).

Perez moet wel beseffen dat racen in Monaco anders is dan op gewone banen. Bovendien heeft hij een soort waas. Ik zei al eerder dat ik het merkwaardig vond, dat toen hij uitviel, en iedereen hem inhaalde, hij nota bene een stuurbeweging maakte om Button nog af te knijpen.

Je teamgenoot hinderen terwijl je op het punt staat uit te vallen? Werkelijk?

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 19:22:04
Perez is absoluut een man naar mijn hart. Heerlijke racer, maar hij ging hier inderdaad gewoon te ver. Rost Kimi gewoon uit de race (nou ja, net niet, maar goed).

Perez moet wel beseffen dat racen in Monaco anders is dan op gewone banen. Bovendien heeft hij een soort waas. Ik zei al eerder dat ik het merkwaardig vond, dat toen hij uitviel, en iedereen hem inhaalde, hij nota bene een stuurbeweging maakte om Button nog af te knijpen.

Je teamgenoot hinderen terwijl je op het punt staat uit te vallen? Werkelijk?

Inderdaad ik zie die kerel ook graag onboard rijden, voelt zo veel lekkerder aan als Button, die is gewoon te voorzichtig.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Nou, Button is ook wel een man naar mijn hart om eerlijk te zijn. Gewoon een leuk team, daar bij McLaren. Jammer dat ze in een schijtbak rijden.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 19:30:22
Nou, Button is ook wel een man naar mijn hart om eerlijk te zijn. Gewoon een leuk team, daar bij McLaren. Jammer dat ze in een schijtbak rijden.

Oh Button is een uitstekende kerel maar ik vind het soms maar een zeurvent; rij nou gewoon man het komt wel goed, je moet niet onmiddelijk naar je team beginnen schreeuwen als het je niet aanstaat. McLaren heeft Button veranderd, vroeger was hij zo niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Het gekke met Perez vandaag: je zag aankomen dat het mis zou gaan. Ik had echt heel de race het idee dat het niet goed ging komen zo. Te wild, voor Monaco. Veel te wild.

Maikel0230

mmh inderdaad net zoals ik met zekerheid wist dat Grosjean wel weer zou crashen  ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 26 mei 2013 - 19:43:43
mmh inderdaad net zoals ik met zekerheid wist dat Grosjean wel weer zou crashen  ;D
;D

Fabian

Perez was lekker bezig vandaag. Ik mag hem wel. Ik vind het geweldig om hem te zien racen, maar vandaag ging ie ook een beetje over de schreef.

0634


Fabian

Hahaaaa. Perez en Kimi zullen het niet met elkaar eens worden denk ik...

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 22:21:26
Haha: Perez geeft de schuld aan Kimi!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107695

Maar gek genoeg, is Kimi het er niet mee eens:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107709

Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Ik hou het op 70 procent schuld voor Perez (wilde een do or die actie van veel te ver weg) en 30 procent schuld voor Raikkonen (hij had het recht zich te verdedigen, maar de deur sluiten voor iemand die niet meer terug kan... Als hij de ruimte had gelaten kostte het hem misschien 1 plek, nu 5).