Rugnummers aub

Gestart door Breaktest, 12 oktober 2012 - 13:53:29

« vorige - volgende »

Voorstander van vaste nummers voor coureurs?

Ja
3 (18.8%)
Nee
4 (25%)
Maakt me niet zo uit
9 (56.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Jehoentelaar

Op zich een leuk idee, maar ik ben er nog niet zo uit of ik het liever verbonden zie worden aan teams of aan coureurs.

Citaat van: Matthijs op 28 november 2013 - 14:34:47
Misschien had Damon Hill wel zelf voor het nummer '0' gekozen! ;)
Zijn zoon Josh deed dat in de Formule Ford. :)

Fabian

Het kan me eigenlijk vrij weinig interesseren. Kan me er niet druk overmaken.

Maikel0230

Maakt me niet veel uit behalve dat de kampioen met nr1 rijdt, wat men wel zou mogen doen is de nummers terug verplicht zichtbaarder maken, door de constant veranderende helmen en ook het feit dat sommig teams die nummers op vreemde plekken zetten weet je soms niet goed wie je in beeld hebt. De hoge neuzen hebben ook niet echt geholpen.

De FIA is op dit vlak onder todt al enkele jaren aan het nadenken hoe ze dit probleem kunnen aanpassen, Mercedes werd bijvoorbeeld vorig jaar gevraagd om tijdens de YDT op Magny Cours dit uit te testen




#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Ik vindt het opzich een goed idee, maar de coureurs kennenden wisselen ze dan elk jaar van nummer. Zoals ze ook van helm doen.

Jehoentelaar

Dat van die foto van Mercedes lijkt op wat ze in de DTM doen. Is voor de iets minder fanatieke fan niet niet alle coureurs aan een auto kan verbinden wel een meerwaarde.

Perton

Dat laatste zal denk ik wel meevallen. Misschien de eerste periode maar zodra iedereen er wat meer aan gewend zullen ze denk ik niet zoveel veranderen

Wings

Citaat van: Fabian op 28 november 2013 - 17:43:30
Het kan me eigenlijk vrij weinig interesseren. Kan me er niet druk overmaken.

Me 2. Racen is het enige dat mij boeit.

DJKEVKE

Mij interesseert het ook niet echt maar ik zie wel liever het hele jaar door of nog beter meerdere jaren dezelfde helmen. Dat continu wisselen is verwarrend en in mijn ogen niet belangrijk.
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

0634

Ik ben ook niet van het helmen wisselen. Vind ik ook gewoon jammer, een mooie karakteristieke helm hoort bij een rijder. Die van Button vind ik prachtig (jammer dat ie in zijn kampioensschapsjaar met een draak op zijn hoofd rond reed), die van Lewis is wel leuk. Giedo heeft ook een fraaie. Gewoon, vaste helmen, niet dat gefladder van Vettel.

Wings


0634

Mij wel. Vind het net als de livery van een auto gewoon mooi om te zien.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 november 2013 - 21:12:23
Mij wel. Vind het net als de livery van een auto gewoon mooi om te zien.
Absoluut. Vind het jammer dat Vettel iedere race een andere helm op zijn kop heeft zitten. De helm van Webber vond ik ook mooi.

Wings

Citaat van: Jeroen op 28 november 2013 - 21:12:23
Mij wel. Vind het net als de livery van een auto gewoon mooi om te zien.

Herken de sarcasme. ;) Hoewel, ik maak er geen halszaak van maar mis wel het stukje identiteit. Dat vond ik wel sjiek vroeger, toen alles beter was. Het ging 'verkeerd' toen de helm werd aangepast aan de livery van de auto. Vreselijk.

0634

Ik herkende het sarcasme dit keer niet, helaas :-[ .

De ergste aanpassing was m.i. die van Button met die gele Brawn-helm, zoals ik hierboven al zei. Gadverdamme wat een walgelijk ding. En uitgerekend dan wordt ie nog kampioen ook.

Maikel0230

Dat vond ik ook een afschuwelijk ding, net zoals Alonso zijn design aanpaste in 2007 om maar bij de kleuren van McLaren te passen. Gelukkig heb ik nog een foto op mijn schijf staan van de tests in 2009, toen reed hij nog met zijn normaal design

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25