Rugnummers aub

Gestart door Breaktest, 12 oktober 2012 - 13:53:29

« vorige - volgende »

Voorstander van vaste nummers voor coureurs?

Ja
3 (18.8%)
Nee
4 (25%)
Maakt me niet zo uit
9 (56.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

0634

Terwijl zijn eigenlijke helmdesign nou net het enige is dat zijn aanwezigheid in de Formule 1 nog enigszins rechtvaardigt...

Folkert

Ik dacht er laatst ineens aan: Waarom presteert hij zo slecht? Maar zou het niet kunnen dat hij echt veel nadeel heeft van het missen van VT1? Je mist toch zo'n25-30 ronden om je afstelling en gevoel in die wagen te krijgen op die baan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

tuurlijk is dat 'n nadeel
alleen is het niet zo dat hij iedere GP weekend VT1 mist
en aangezien hij ook in de overige weekenden maar matig presteert ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 03 november 2012 - 16:33:36
tuurlijk is dat 'n nadeel
alleen is het niet zo dat hij iedere GP weekend VT1 mist
en aangezien hij ook in de overige weekenden maar matig presteert ::)
Bruno Senna is geen rijder, die al zijn agressie in 1 ronde kwijt kan...Bruno is veel bedachtzamer en is meer van de consistentie in de race.


Als deze jongen in de WEC gaat rijden, is hij meer op zijn plaats...IMHO.

KVDracer

Ik vind Bruno Senna nogal redelijk onderschat. Als ik teambaas was en ik moest kiezen tussen Maldonado of Senna en ik moest niet zien naar het geld dan koos ik voor Senna. Zijn probleem is dat hij niet alles in één ronde krijgt geperst (maar Button kan dit ook niet en nog andere rijders hebben hier problemen mee), maar Senna heeft veel meer race inzicht. Hij laat soms mooie inhaalacties zien en zal niet snel een alles of niets actie doen. Kijk naar de puntenstand, daar heeft Senna 7 punten minder dan Maldonado die vrijwel altijd voor hel start in de kwali en een race heeft gewonnen.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 03 november 2012 - 19:02:59
Ik vind Bruno Senna nogal redelijk onderschat. Als ik teambaas was en ik moest kiezen tussen Maldonado of Senna en ik moest niet zien naar het geld dan koos ik voor Senna. Zijn probleem is dat hij niet alles in één ronde krijgt geperst (maar Button kan dit ook niet en nog andere rijders hebben hier problemen mee), maar Senna heeft veel meer race inzicht. Hij laat soms mooie inhaalacties zien en zal niet snel een alles of niets actie doen. Kijk naar de puntenstand, daar heeft Senna 7 punten minder dan Maldonado die vrijwel altijd voor hel start in de kwali en een race heeft gewonnen.
Als ik een sneller coureur had, dan zou ik idd. een 'nette rijder' erbij zoeken.., En dan is Senna idd. een goede kandidaat.


Maar als je sowieso een bandenfluisteraar in je team hebt, dan is Bruno Senna er '1 te veel'...

Matthijs

Als ik moest kiezen tussen Maldonado en Senna (puur op basis van rijden) dan hoefde ik geen seconde na te denken en koos ik Maldonado. Pure snelheid is in de basis nog het allerbelangrijkst. Al het andere is aan te leren.

0634

Ik kies nooit voor Maldonado. Die rijdt als een dronken hangjongere.


KVDracer

Citaat van: Matthijs op 03 november 2012 - 22:59:25
Als ik moest kiezen tussen Maldonado en Senna (puur op basis van rijden) dan hoefde ik geen seconde na te denken en koos ik Maldonado. Pure snelheid is in de basis nog het allerbelangrijkst. Al het andere is aan te leren.

Ik vind niet dat je het anderenog moet leren als je al in de F1 zit. Daarvoor heb je nl. de opstapklasse.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 03 november 2012 - 23:08:24
Ik kies nooit voor Maldonado. Die rijdt als een dronken hangjongere.
Ik neem aan dat je meerdere hang jongeren bedoelt.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Nee, hij rijdt maar als eentje. Niet te veel eer voor de man graag ;D

Matthijs

Citaat van: KVDracer op 04 november 2012 - 10:07:05
Citaat van: Matthijs op 03 november 2012 - 22:59:25
Als ik moest kiezen tussen Maldonado en Senna (puur op basis van rijden) dan hoefde ik geen seconde na te denken en koos ik Maldonado. Pure snelheid is in de basis nog het allerbelangrijkst. Al het andere is aan te leren.

Ik vind niet dat je het anderenog moet leren als je al in de F1 zit. Daarvoor heb je nl. de opstapklasse.
Ik vind niet dat je in de F1 moet rijden als je geen snelheid hebt. Maar die zijn er ook.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 13:12:19
Nee, hij rijdt maar als eentje. Niet te veel eer voor de man graag ;D
Eentje? Ik vind dat Perez daar ook voor in de aanmerking komt...Die jongen is zijn kop helemaal kwijt, sinds het nieuws dat hij vanaf volgend jaar voor McLaren rijdt... ::)

SDG

Citaat van: Franky R. op 05 november 2012 - 12:28:55
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 13:12:19
Nee, hij rijdt maar als eentje. Niet te veel eer voor de man graag ;D
Eentje? Ik vind dat Perez daar ook voor in de aanmerking komt...Die jongen is zijn kop helemaal kwijt, sinds het nieuws dat hij vanaf volgend jaar voor McLaren rijdt... ::)

Webber heeft sedert zijn contractverlenging ook niet te veel meer laten zien. Die hadden ze beter ook eerst nog wat laten zweten en bibberen.

Franky R.

Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 13:05:41
Citaat van: Franky R. op 05 november 2012 - 12:28:55
Citaat van: Jeroen op 04 november 2012 - 13:12:19
Nee, hij rijdt maar als eentje. Niet te veel eer voor de man graag ;D
Eentje? Ik vind dat Perez daar ook voor in de aanmerking komt...Die jongen is zijn kop helemaal kwijt, sinds het nieuws dat hij vanaf volgend jaar voor McLaren rijdt... ::)

Webber heeft sedert zijn contractverlenging ook niet te veel meer laten zien. Die hadden ze beter ook eerst nog wat laten zweten en bibberen.
Als Vettel bovenaan staat in het kampioenschap, is Webber [meteen] niet meer zo belangrijk... :P
;)