Rugnummers aub

Gestart door Breaktest, 12 oktober 2012 - 13:53:29

« vorige - volgende »

Voorstander van vaste nummers voor coureurs?

Ja
3 (18.8%)
Nee
4 (25%)
Maakt me niet zo uit
9 (56.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Franky R.

Citaat van: Gerard op 16 oktober 2012 - 19:16:14
Ja idd toernesoeki ofzo... aka Tora Tagagi
Hm, ik kan het mij niet herinneren dat Toranosuke Takagi een chromen helm op had? Ik dacht altijd dat het Jean Alesi was die ermee begon.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 12:47:10
Nee da's die Libanees Engelse zanger met die hoge stem.
Freddie Lincoln?!
:P :P :P

Matthijs

#47
Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 23:09:04
Citaat van: Gerard op 16 oktober 2012 - 19:16:14
Ja idd toernesoeki ofzo... aka Tora Tagagi
Hm, ik kan het mij niet herinneren dat Toranosuke Takagi een chromen helm op had? Ik dacht altijd dat het Jean Alesi was die ermee begon.
Hmm, ik dacht het wel maar kan er geen foto van vinden.

http://bit.ly/WxvRq0

Niet chrome, wel metallic! :)

De toppers vond ik toch wel Hill, Senna, Hakkinen, maar ook DC. Simpel in zijn eenvoud. En Verstappen natuurlijk!

T.Nuvolari

Nee jong, die van Verstappen was megalelijk. Die van james Hunt kan ik wel smaken, Piquet, J. Villeneuve, Mansell of de originele Fisichella.

Matthijs

Ik vond die van Verstappen zeker niet lelijk, maar het zal er natuurlijk mee te maken hebben dat ik kon smullen van een rood-wit-blauwe helm in een oranje auto... ;)

Maar vond jij de helm van Boutsen mooi? Die vond ik een gedrocht.

T.Nuvolari

#50
Ik kan me geen Belgische coureur herinneren met een mooie Helm.

Phillipe Adams


Jerome d'Ambrosio


Thierry Boutsen


Eric van de Poele


Jacky Ickx


Bas Leinders


Bertrand Gachot (ooit 3 jaar als Belg meegedaan, eigenlijk Fransman)


Misschien dat ik die van Adams nog het mooiste vind.

Fabian

Die van Leinders vind ik nog niet zo heel erg lelijk. Lijkt een beetje op die van Wurz.

SDG

Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2012 - 12:57:50
Ik vond die van Verstappen zeker niet lelijk, maar het zal er natuurlijk mee te maken hebben dat ik kon smullen van een rood-wit-blauwe helm in een oranje auto... ;)

Dat eenmalige ontwerp dat hij droeg in 2000 bij de Canadese GP - die oranje helm met die KNVB- leeuw erop - vond ik wel leuk, ook al omdat die mooi paste bij de kleur van de auto uiteraard.

Matthijs

Citaat van: SDG op 17 oktober 2012 - 14:38:45
Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2012 - 12:57:50
Ik vond die van Verstappen zeker niet lelijk, maar het zal er natuurlijk mee te maken hebben dat ik kon smullen van een rood-wit-blauwe helm in een oranje auto... ;)

Dat eenmalige ontwerp dat hij droeg in 2000 bij de Canadese GP - die oranje helm met die KNVB- leeuw erop - vond ik wel leuk, ook al omdat die mooi paste bij de kleur van de auto uiteraard.
En omdat ik die helm associeer met één van zijn beste races ooit.

De helm van Albers (zwart met oranje bollen, of was het oranje met zwarte bollen?) was ook heel herkenbaar (objectief) en best mooi (subjectief).

Jehoentelaar

Bij die van Albers denk ik dan altijd weer aan losgerukte brandstofslangen en ander geëmmer.

Over herkenbare helmen gesproken: Damon Hill gaat komende zondag een demonstratierun doen met de Red Bull RB6 (so-called, zal wel een demoauto zijn) tijdens het WSR-event in Barcelona. Hoop dat daar wat beelden van worden gemaakt!

Fabian

oranje met zwarte bollen. Heb twee petjes op mijn kamer van Albers. Een met handtekening. Maar dat was inderdaad een mooie helm.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 17 oktober 2012 - 14:54:19
Bij die van Albers denk ik dan altijd weer aan losgerukte brandstofslangen en ander geëmmer.

Over herkenbare helmen gesproken: Damon Hill gaat komende zondag een demonstratierun doen met de Red Bull RB6 (so-called, zal wel een demoauto zijn) tijdens het WSR-event in Barcelona. Hoop dat daar wat beelden van worden gemaakt!

Damon Hill, ben benieuwd of die ouwe nog een beetje snelheid in zijn donder heeft. Had altijd een zwak voor hem. Het is één van de meest succesvolle f1-coureurs ooit geweest, maar hij had altijd totaal niet de uitstraling van een coureur. Geen enkele niet-f1 kenner zou hem inschatten als een coureur als hij hem op straat zou tegenkomen.

Gerard

De helm van HH Frentzen was ook altijd wel herkenbaar en simpel...


Folkert

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2012 - 07:07:27
Je kan trouwens lullen wat je wilt maar de makkelijkste herkenbare waren deze:



Als je hem dan nog niet herkend!!!! :)
Het is sowieso een model, dus Hakkinen kan het niet zijn :P
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Zelfs Bruno Senna heeft voor dit weekend zijn helmdesign veranderd: