Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 13:55:24
Ja hoor.

Nee. Een rondje knallen als een malloot of debiel hard trappen is niet iemand uitmaken als malloot of debiel. Hetgeen wat ik benoem slaat op de snelheid, het andere (iemand als malloot wegzetten) op gedrag. Dus, mocht er onduidelijkheid bestaan over mijn intentie hoop ik deze nu weg te hebben genomen. Ik heb geen enkele reden om Vettel zelf af te schilderen als debiel of malloot. Zelfs Kobayashi niet. ;)

Kootje

Net de herhaling gezien, kon vanochtend echt m'n bed niet uitkomen, maar wat 'n saaie K**race was dat zeg. Had nog steeds de grootst mogelijke moeite om wakker te blijven. Gaaaaaaap !!!  >:(

SanderD

Vettel is toch wel goed zeg, begin echt respect voor hem te krijgen. Als dit zijn derde titel wordt is het eel een mooie en goeie. Eigenlijk vedient hij het zelfs. Alonso is wat mij betreft beter maar Vettel is echt gegroeit en gaat nog meer titels halen.

T.Nuvolari

Ook net gezien op de eerste 10 laps na weinig echte actie op de baan. Staat weer geen maat op RBR, Ferrari bijt als eerste in het stof, de rest volgt.

Gerard

Citaat van: M@rc op 14 oktober 2012 - 16:21:07
Ook net gezien op de eerste 10 laps na weinig echte actie op de baan. Staat weer geen maat op RBR, Ferrari bijt als eerste in het stof, de rest volgt.
En daar is ook het meeste mee gezegd

Ik vond aleen dat we een schoolvoorbeeld voorgeschoteld kregenvan een "van hero tot zero"gevalletje (Koba)
En ik vond Hulk een zeer mooie race rijde! Die gaat nu toch wel opvallen naast de oersaaie di Resta...

0634

Die meest misselijke man uit de F1, helmut Marko, moet weer eens een grote muil opzetten hoor...

Volgens hem hield Massa opzettelijk in toen Vettel eraan kwam tijdens kwali. Dit ondanks dat Vettel al zei dat Massa not to blame was. Waar bemoeid die paardenlul zich dan nog mee...?

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 14 oktober 2012 - 16:14:43
Vettel is toch wel goed zeg, begin echt respect voor hem te krijgen. Als dit zijn derde titel wordt is het eel een mooie en goeie. Eigenlijk vedient hij het zelfs. Alonso is wat mij betreft beter maar Vettel is echt gegroeit en gaat nog meer titels halen.

ik denk dat vettel toch wel een grote kans maakt op zijn 3de titel. Met nog 4 races te gaan moet hij enkel letten dat hij voor alonso eindigt, en Ferrari is volgens mij wat verbeterd, maar nog niet snel genoeg om redbull te bedreigen

SDG

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:39:50
Zijn jullie nu nog bezig over dat dom pech/geluk gedoe? Jemig man!

Ja zeg dat wel, verdorie. Hoog tijd voor nog wat 'Gangnam Style' om de dag af te sluiten...




Sabai


FernandoAlonso

Hahahha ;D

Het was idd niet echt een super spannende race, alleen de eerste paar rondjes waren iets aan.
Ben blij voor Alonso dat hij Hamilton mooi te pakken had bij de start en Massa ook weer netjes gereden!

RBR moet alleen een stuk slechter gaan lopen wil Alonso nog kampioen gaan worden dit jaar, want als Vettel elke keer eerste wordt gaat het hem niet lukken.
Maar ik blijf positief; Alonso wordt kampioen : D
FA: "We Will Fight Untill The End."

Enzo

Wel opvallend dat Massa sneller was dan Alonso deze keer. Op één of andere manier gaat Alonso niet lekker in Korea, vorig jaar was Massa ook al sneller.

FernandoAlonso

Citaat van: Enzo op 15 oktober 2012 - 08:45:09
Wel opvallend dat Massa sneller was dan Alonso deze keer. Op één of andere manier gaat Alonso niet lekker in Korea, vorig jaar was Massa ook al sneller.

Ja idd! Massa zijn auto loopt de laatste 2 races aardig goed.. Massa heeft gewoon stiekem Alonso zijn auto ingepikt  8)
FA: "We Will Fight Untill The End."

Sabai

Citaat van: FernandoAlonso op 15 oktober 2012 - 10:08:45
Citaat van: Enzo op 15 oktober 2012 - 08:45:09
Wel opvallend dat Massa sneller was dan Alonso deze keer. Op één of andere manier gaat Alonso niet lekker in Korea, vorig jaar was Massa ook al sneller.

Ja idd! Massa zijn auto loopt de laatste 2 races aardig goed.. Massa heeft gewoon stiekem Alonso zijn auto ingepikt  8)

Of zou hij van Alonso wat spaanse pepers hebben gekregen zodat hij volgend jaar niet weg hoeft  :)