Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:31:13
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:22:03
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 10:24:53
Wilde het niet als feit brengen. Het is inderdaad mijn mening.Net zo als jou mening over Vettel ook subjectief is.  Maar of Vettel verder is dan Lewis is moeilijk inschatten, gezien Vettel afgelopen 3 jaar echt de beste auto heeft gehad. Zet Lewis of Alonso naast Vettel en de prestaties van Vettel zullen met 50% verminderen.

Oooww zeker is mijn mening net zo subjectief. En zeker heeft Vettel de beste wagen gehad. Maar ook toen hij dat dit jaar een halfjaar lang niet had heeft hij zeer volwassen gereden en de punten gepakt die hij kon pakken. Nu hij wel weer de beste wagen heeft plukt hij de vruchten. Die jongen is vroeg volwassen geworden. Respect.

Dat laatste ben ik dus wat minder zeker van. Volwassen zolang alles op rolletjes verloopt, verloopt het minder(net als bij Lewis) Komt er weer die onvolwassen jongen boven.

Wat dan? Wat heeft hij onvolwassen gedaan toen hij race na race niet kon winnen en zelfs achterin de top tien moest gaan rijden?

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:34:20
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:31:13
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:22:03
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 10:24:53
Wilde het niet als feit brengen. Het is inderdaad mijn mening.Net zo als jou mening over Vettel ook subjectief is.  Maar of Vettel verder is dan Lewis is moeilijk inschatten, gezien Vettel afgelopen 3 jaar echt de beste auto heeft gehad. Zet Lewis of Alonso naast Vettel en de prestaties van Vettel zullen met 50% verminderen.

Oooww zeker is mijn mening net zo subjectief. En zeker heeft Vettel de beste wagen gehad. Maar ook toen hij dat dit jaar een halfjaar lang niet had heeft hij zeer volwassen gereden en de punten gepakt die hij kon pakken. Nu hij wel weer de beste wagen heeft plukt hij de vruchten. Die jongen is vroeg volwassen geworden. Respect.

Dat laatste ben ik dus wat minder zeker van. Volwassen zolang alles op rolletjes verloopt, verloopt het minder(net als bij Lewis) Komt er weer die onvolwassen jongen boven.

Wat dan? Wat heeft hij onvolwassen gedaan toen hij race na race niet kon winnen en zelfs achterin de top tien moest gaan rijden?
Narain voor komkommer uitmaken, zijn engineers de schuld geven voor missen van de pole. En staan me toch nog aantal andere uitingen bij die hem wat onvolwassen maakte.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:41:55
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:34:20
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:31:13
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:22:03
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 10:24:53
Wilde het niet als feit brengen. Het is inderdaad mijn mening.Net zo als jou mening over Vettel ook subjectief is.  Maar of Vettel verder is dan Lewis is moeilijk inschatten, gezien Vettel afgelopen 3 jaar echt de beste auto heeft gehad. Zet Lewis of Alonso naast Vettel en de prestaties van Vettel zullen met 50% verminderen.

Oooww zeker is mijn mening net zo subjectief. En zeker heeft Vettel de beste wagen gehad. Maar ook toen hij dat dit jaar een halfjaar lang niet had heeft hij zeer volwassen gereden en de punten gepakt die hij kon pakken. Nu hij wel weer de beste wagen heeft plukt hij de vruchten. Die jongen is vroeg volwassen geworden. Respect.

Dat laatste ben ik dus wat minder zeker van. Volwassen zolang alles op rolletjes verloopt, verloopt het minder(net als bij Lewis) Komt er weer die onvolwassen jongen boven.

Wat dan? Wat heeft hij onvolwassen gedaan toen hij race na race niet kon winnen en zelfs achterin de top tien moest gaan rijden?
Narain voor komkommer uitmaken, zijn engineers de schuld geven voor missen van de pole. En staan me toch nog aantal andere uitingen bij die hem wat onvolwassen maakte.

Ik kan dat niet echt onvolwassen vinden wat jij nu opnoemt. En als je dat zo vind dan ben je zelf ook aardig onvolwassen als ik je post soms lees. Nee dan vind ik data op twitter zetten meer onvolwassen.

Edwin90

Geloof me, als Vettel het idee had dat de banden vergingen. Had hij niet zo hard gereden op het laatst. Het is echt niet zo dat de staat van de banden binnen een seconde van redelijk naar onberijdbaar zakken.

Mega saaie race overigens. Vond er op een aantal gevechten na niet veel aan.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 11:24:35
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 10:35:30

Om vervolgens nog een rondje te knallen als een malloot.

Hoezo als een malloot? Hij heeft zojuist weer bewezen een fenomeen te zijn en jij noemt hem een malloot omdat hij de laatste ronde naar jouw mening te snel reed voor zijn banden. Hij reed helemaal niet te snel voor zijn banden, zoals zijn zege bewijst. Waar slaat dat malloot dan op?

Oh, het kwartje rolt zijn kant uit, prima. Dat zeg ik, vandaag is hij de held, maar morgen? Red Bull verzocht hem meermaals om snelheid te matigen en spraken zelfs zorgen uit. Volgens hun zeggen zouden de banden zonder aankondigen ineens kunnen zorgen voor flinke problemen en Vettel de auto kunnen verliezen. Daarom de waarschuwing. Vettel besluit echter om dat advies de laatste ronde te negeren en probeert nog de snelste ronde aan gort te rijden. Natuurlijk fraai om te zien dat Vettel een racehart bezit, maar hoe dom is het, aan de andere kant, om dit risico te nemen? Mja, het is nu eenmaal zo dat rijders acties doen die hun een banaan of held kunnen maken. En vandaag was hij de held. En ik vraag me af: Morgen ook? Red Bull heeft dit gedrag niet voor niks bekritiseerd.

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 14 oktober 2012 - 11:55:12
Geloof me, als Vettel het idee had dat de banden vergingen. Had hij niet zo hard gereden op het laatst. Het is echt niet zo dat de staat van de banden binnen een seconde van redelijk naar onberijdbaar zakken.

Mega saaie race overigens. Vond er op een aantal gevechten na niet veel aan.

Luisteren wat Red Bull roept! De banden kunnen gaan ZONDER aankondiging. Dus, dan voel je het dus niet aankomen. Vandaar dat Red Bull bijna smeekt om rustiger aan te rijden. Hoe wijs het is om vervolgens nog een ronde voluit te trappen met een riante voorsprong kun je je terecht afvragen. Zeker als Vettel eerder al bekritiseerd is door zijn team voor een dergelijke actie.

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:41:55
Narain voor komkommer uitmaken, zijn engineers de schuld geven voor missen van de pole. En staan me toch nog aantal andere uitingen bij die hem wat onvolwassen maakte.
Ow dat soort dingen wellicht, maar dat kost geen punten he. In de wagen vind ik hem erg sterk en volwassen. Als hij deze titel pakt vind ik het dan ook zijn mooiste.

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:00:53

Oh, het kwartje rolt zijn kant uit, prima. Dat zeg ik, vandaag is hij de held, maar morgen?

morgen is hij de jongste drievoudig wereldkampioen ooit. Dat jij dan met een microscoop zoekt naar iets dat fout hád kunnen gaan maar niet ging is prima. Maar het is geen kwestie van - daar is ie weer- geluk hoor. Vettel heeft gewoon uit de banden gehaald wat er in zat en zeker niet teveel. Dat zijn team voor extra veiligheid gaat is prima, maar Sebas is inmiddels ervaren genoeg om de banden te lezen blijkbaar. Kritiek is prima. Kritiek op iets wat had kunnen gebeuren vind ik, met alle respect, zoeken naar niets.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:06:48
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 11:41:55
Narain voor komkommer uitmaken, zijn engineers de schuld geven voor missen van de pole. En staan me toch nog aantal andere uitingen bij die hem wat onvolwassen maakte.
Ow dat soort dingen wellicht, maar dat kost geen punten he. In de wagen vind ik hem erg sterk en volwassen. Als hij deze titel pakt vind ik het dan ook zijn mooiste.
Dat zeker. Al liet hij hier en daar wel kleine dingetjes liggen. Maar dat doen ze alle 3 niet. Alle 3 gewoon sterk in een auto die goed is.
Enige geluk is dat Vettel  nu de beste auto heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:09:59
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:00:53

Oh, het kwartje rolt zijn kant uit, prima. Dat zeg ik, vandaag is hij de held, maar morgen?

morgen is hij de jongste drievoudig wereldkampioen ooit. Dat jij dan met een microscoop zoekt naar iets dat fout hád kunnen gaan maar niet ging is prima. Maar het is geen kwestie van - daar is ie weer- geluk hoor. Vettel heeft gewoon uit de banden gehaald wat er in zat en zeker niet teveel. Dat zijn team voor extra veiligheid gaat is prima, maar Sebas is inmiddels ervaren genoeg om de banden te lezen blijkbaar. Kritiek is prima. Kritiek op iets wat had kunnen gebeuren vind ik, met alle respect, zoeken naar niets.

Ik leg niks onder een microscoop en het werd amper een week geleden geroepen door de heren van Red Bull zelf.  Dus, Red Bull zwetst maar wat? Los daarvan maak ik er geen topic van of issue dus waarom het zo op te drijven snap ik niet. Het was slechts een opmerkingetje hoor. Laten we in Godsnaam niet doen alsof ik Vettel aan de schandpaal nagel.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 12:09:59
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:00:53

Oh, het kwartje rolt zijn kant uit, prima. Dat zeg ik, vandaag is hij de held, maar morgen?

morgen is hij de jongste drievoudig wereldkampioen ooit. Dat jij dan met een microscoop zoekt naar iets dat fout hád kunnen gaan maar niet ging is prima. Maar het is geen kwestie van - daar is ie weer- geluk hoor. Vettel heeft gewoon uit de banden gehaald wat er in zat en zeker niet teveel. Dat zijn team voor extra veiligheid gaat is prima, maar Sebas is inmiddels ervaren genoeg om de banden te lezen blijkbaar. Kritiek is prima. Kritiek op iets wat had kunnen gebeuren vind ik, met alle respect, zoeken naar niets.
Moet hier toch wel met Wizard eens zijn. Die banden kunnen ineens gaan. Dan is die 8 sec voorsprong in 4 ronden voorbij. Dat kan hij beter doen denk ik. En morgen WK? Dat heeft dan alles te maken met geluk, want dat is onmogelijk ;)

Maar even serieus, er komt bij dit WK toch ook wel berg geluk kijken hoor. Ja daar is hij weer. Geluk. Ik kan er niks anders van maken. Als het elke keer de zelfde pech was, die Lewis trof, ok dan is het ander verhaal. Maar het is tot nu toe elke keer wat anders. En Sebastian doet het nog steeds goed, maar zo te  keer gaan op je banden terwijl je best ruim voor staat is veel risico nemen. Zelfde geld is het echt over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Feit blijft dat Vettel gewoon lak heeft aan wat zijn team hem smeekt. Dan kan hij nog een fenomeen zijn, nog een racehart hebben, het is gewoon een dikke middelvinger naar je team. En dat was gewoon onnodig, zelfs als Vettel het niet met zijn team eens was.

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 12:18:50
Ik leg niks onder een microscoop en het werd amper een week geleden geroepen door de heren van Red Bull zelf.  Dus, Red Bull zwetst maar wat? Los daarvan maak ik er geen topic van of issue dus waarom het zo op te drijven snap ik niet. Het was slechts een opmerkingetje hoor. Laten we in Godsnaam niet doen alsof ik Vettel aan de schandpaal nagel.

Je noemt hem een malloot... ::)