Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

Wizard

Zijn jullie nu nog bezig over dat dom pech/geluk gedoe? Jemig man!

Wizard

Vettel blijft gewoon trappen! Is dit nu racen of is dit dommigheid? Opnieuw geeft Vettel geen gehoor aan Red Bull.

Wizard

Vettel heeft tot de laatste meter getrapt. Zijn persoonlijk snelste ronden en snelste laatste sector van de race. En dat terwijl Red Bull hem een keer of 54 heeft gevraagd om rustig aan te doen. Vandaag de held, maar morgen?

Sabai

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:36:25
Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:32:48
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:31:15
Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:23:35
Moet je nagaan waar hij had gestaan als hij niet zoveel pech had gehad.
Inderdaad, minimaal zo'n 60 punten verder naar voren. Zonder pech had Hamilton eerste gestaan, Vettel 2 en Alonso 3. Maar hoeveel pech hebben Alonso en Vettel gehad? Niet zo bijzonder veel geloof ik.

Ik bedoelde eigenlijk vettel. reageerde op een eerdere oost van wizzard.
Welke pech heeft Vettel gehad dit jaar? Valencia En Italië verder kom ik niet. . Meer niet. Maar Italië had hem niet heel veel gebracht.


Hij heeft in elk geval zijn portie gehad . Maar staat er waneer het belangrijk is . Mooie overwining in een saaie race.

Folkert

Pech geluk verhaal is het enige logische verband waarmee je dit seizoen kan omschrijven.

Vettel blijft maar door trappen. Dit gaat denk ik wel keer tegen hem werken. Erg slim is Vettel niet. Zeker niet gezien de altenator problemen die ze hadden gehad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:39:58
Vettel blijft gewoon trappen! Is dit nu racen of is dit dommigheid? Opnieuw geeft Vettel geen gehoor aan Red Bull.

Misschien juist geen dommigheid kijk maar naar Senna op Monaco destijds. Die de overwining vergooide door het goede advies van het team. Uiteindelijk zit hij achter het stuur en zal het het beste weten wat te doen.

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:27:01
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:22:38
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:21:40
Denk dat Hamilton goed aan heeft gedaan om naar Mercedes te gaan. Mclaren lijkt net dat laatste beetje te missen om WK auto's te maken.

En je hebt het idee dat Merc lekker bezig is de laatste tijd?
Nee, dat niet, maar zij zijn pas 3 jaar bezig. Mclaren is al jaren bezig met prutsen. En ik heb veel vertrouwen in Brawn&Co en Hamilton.
4 jaar proberen een titel te halen is jammerlijk, had meer in gezeten. Tijd voor nieuwe periode.

Prutsen? Omdat je geen kampioen wordt ben je aan het prutsen? McLaren is de afgelopen jaren een absoluut topteam geweest, Merc kwam nog niet in de buurt. Ik heb ook veel vertrouwen in Brawn en Co, maar die schieten in alle eerlijkheid al jaren geen ene malle moer op.

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:41:28
Vettel heeft tot de laatste meter getrapt. Zijn persoonlijk snelste ronden en snelste laatste sector van de race. En dat terwijl Red Bull hem een keer of 54 heeft gevraagd om rustig aan te doen. Vandaag de held, maar morgen?

Wereldkampioen.

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:43:28
Pech geluk verhaal is het enige logische verband waarmee je dit seizoen kan omschrijven.

Nou nee hoor. RBR en Ferrari zijn gewoon beter dan McLaren.

Nyoxios

ai ai, het word zo nog lastig voor Alonso.

ik denk dat Vettel nu gewoon kampioen word.
wie weet of de volgende banen weer typische RBR banen zijn?
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:45:17
Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:39:58
Vettel blijft gewoon trappen! Is dit nu racen of is dit dommigheid? Opnieuw geeft Vettel geen gehoor aan Red Bull.

Misschien juist geen dommigheid kijk maar naar Senna op Monaco destijds. Die de overwining vergooide door het goede advies van het team. Uiteindelijk zit hij achter het stuur en zal het het beste weten wat te doen.
Met 8 seconde voorsprong? Ja dan is het dommigheid imo. Zal me niks verbazen als hij keer uitvalt omdat hij de auto overbelast(iets wat hij mogelijk wel heeft gedaan in Valencia en Italië.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Wizard op 14 oktober 2012 - 09:41:28
Vettel heeft tot de laatste meter getrapt. Zijn persoonlijk snelste ronden en snelste laatste sector van de race. En dat terwijl Red Bull hem een keer of 54 heeft gevraagd om rustig aan te doen. Vandaag de held, maar morgen?
Hij deed ook rustiger aan, het gat met Webber slonk van 10 naar 6.

Vergeet niet dat de auto's lichter zijn dus sowieso wat sneller gaan dan eerder in de race ook al doe je het iets rustiger aan.

Wizard

Als je in de laatste ronden de snelste sector rijdt en je persoonlijk snelste ronden rijdt, ben je niet aan het binnen rijden maar geef je gas.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:46:03
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:27:01
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:22:38
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:21:40
Denk dat Hamilton goed aan heeft gedaan om naar Mercedes te gaan. Mclaren lijkt net dat laatste beetje te missen om WK auto's te maken.

En je hebt het idee dat Merc lekker bezig is de laatste tijd?
Nee, dat niet, maar zij zijn pas 3 jaar bezig. Mclaren is al jaren bezig met prutsen. En ik heb veel vertrouwen in Brawn&Co en Hamilton.
4 jaar proberen een titel te halen is jammerlijk, had meer in gezeten. Tijd voor nieuwe periode.

Prutsen? Omdat je geen kampioen wordt ben je aan het prutsen? McLaren is de afgelopen jaren een absoluut topteam geweest, Merc kwam nog niet in de buurt. Ik heb ook veel vertrouwen in Brawn en Co, maar die schieten in alle eerlijkheid al jaren geen ene malle moer op.
Wil niet zeggen dat ze geen top team zijn, maar zeker dit jaar hebben ze aantal "prutswaardige" beslissingen of acties genomen, wat Hamilton de WKtitel gaat kosten. Niet omdat ze de titel niet halen, maar omdat ze gewoon net dat beetje missen om echt de beste te zijn. Kijk Redbull, die zijn gewoon ijzersterk en Vettel maakt daar dankbaar gebruik van. Vettel is goed, maar Hamilton en Alonso zijn per saldo gewoon beter.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai