Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

#75
Citaat van: Folkert op 13 oktober 2012 - 12:36:12
Citaat
Half 8, kwart voor 8 begon wekker nr 2 en die kon ik helaas niet uit zetten. (zonder kinderbescherming op me dak te krijgen.)

;D

Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordig hé ??  :-\ :o




OOPS, sorry Folkert !!!
Per ongeluk jouw post gewijzigd ipv gequote.  :-[

En je quotes gaan een beetje verkeerd... :D

Folkert

Oh ok. Geen probleem hoor. Stond toch niet heel veel boeients in }:P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 13:15:54
Citaat van: Folkert op 13 oktober 2012 - 12:36:12
Citaat
Half 8, kwart voor 8 begon wekker nr 2 en die kon ik helaas niet uit zetten. (zonder kinderbescherming op me dak te krijgen.)

;D

Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordig hé ??  :-\ :o




OOPS, sorry Folkert !!!
Per ongeluk jouw post gewijzigd ipv gequote.  :-[

En je quotes gaan een beetje verkeerd... :D

Hoe kom je daar nu weer bij. ::)

:P :D ;D

Folkert

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 13:21:43
Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 13:15:54
Citaat van: Folkert op 13 oktober 2012 - 12:36:12
Citaat
Half 8, kwart voor 8 begon wekker nr 2 en die kon ik helaas niet uit zetten. (zonder kinderbescherming op me dak te krijgen.)

;D

Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordig hé ??  :-\ :o




OOPS, sorry Folkert !!!
Per ongeluk jouw post gewijzigd ipv gequote.  :-[

En je quotes gaan een beetje verkeerd... :D

Hoe kom je daar nu weer bij. ::)

:P :D ;D
Gaan wij niet zeggen :P moet je zelf maar achter komen :P

Maar idd, tegenwoordig, mag ik helemaal niks meer. Straks ben ik de minderheid in de familie hier :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

Citaat van: Folkert op 13 oktober 2012 - 11:49:37
Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 10:37:52
Citaat van: Figge op 13 oktober 2012 - 10:34:37
Het wordt interessant om te zien wat RBR gaat doen morgen. Vettel hoeft maar 0,8 ptn goed te maken per race, wat niets is. Webber moet maar liefst 12 ptn per race goedmaken op Alonso. Als ze morgen finishen op hun startpositie, dan moet Webber nog steeds 11,8 ptn goedmaken. Ofwel, hij en RBR schieten daar niet veel mee op. Als Alonso op 4 kan finishen en RBR laat Vettel winnen, dan zal Alonso vervolgens 2,3 ptn moeten goedmaken op Vettel in alle resterende races. Als Vettel 2e wordt en Alonso 4e, dan moet Alonso 0,5 ptn goedmaken.
Morgen wordt een belangrijke dag!!

Ik hoop dat webber wijs is en Vettel laat passeren in het team belang. Ben alleen bang dat hij er anders over denkt dan mij ;D
Ik hoop het niet . Vettel heeft al genoeg mee gehad :P. Laat Webber gewoon winnen, hebben we 3 rijders met 3 overwinningen. Lewis word 2de en Alonso en Vettel vallen uit.  8) ;D

ik voorzie een Turkije, dat Webber en Vettel elkaar eraf tikken :| ik hoop het niet eerlijk gezegt. maar ik geloof niet dat Webber Vettel zal helpen. 
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Jehoentelaar

Als Webber niet doet wat de energiedrankmannetjes willen ontslaan ze hem nog tijdens de race.

Edwin90

Grote kans dat Webber in dienst van Vettel moet. Maar hoop het niet. Hoop op een mooi gevecht tussen Vettel en Alonso waar Hamilton en Webber als outsider op de loer liggen. Dat zou pas vet zijn.

Nu alleen vanavond niet weer zoveel zuipen als vorige week dat ik half dood op de bank zit morgenvroeg.

0634

Och, we weten allemaal hoe Webber start. Nog voor de eerste bocht rijdt Vetteltje er voor.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2012 - 15:55:47
Och, we weten allemaal hoe Webber start. Nog voor de eerste bocht rijdt Vetteltje er voor.
Dat denk ik ook. Voor de eerste bocht rijd Vettel voor Webber, op P 8 en Webber op P9. Lewis op P1 en 2.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Wat heb je gensoven Folkert? Lewis op P1&2? ???
;D

Ik verwacht eigenlijk ook dat Seb na bocht 1 op P1 ligt en aaan de Z Koreaanse horizon verdwijnt... daarachter kan het wel spannend worden met de Lotussen,Ferrari's en Lewis

Wizard

Webber kan prima bufferen voor Vettel. Vandaag zullen daar wel goede afspraken over worden gemaakt. ;)

0634

Citaat van: Gerard op 13 oktober 2012 - 16:50:54
Wat heb je gensoven Folkert? Lewis op P1&2? ???
;D

Ik verwacht eigenlijk ook dat Seb na bocht 1 op P1 ligt en aaan de Z Koreaanse horizon verdwijnt... daarachter kan het wel spannend worden met de Lotussen,Ferrari's en Lewis
Yup. Zo zal het gaan.

rafael25

Het laatste Pole van Webber was in Nürburgring in 2011, dat is verdomde lang geleden!!!!

rafael25

Zowel McLaren als Ferrari maakten gedurende de trainingen een goede indruk tijdens hun lange runs. IK BEN BENIEUWD!!!!!!!!!! ::)
Lijkt me sterk als Webber Vettel niet zal moeten voorlaten. ;D

Kootje