Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

robbert

kwalificatie net gezien. En zoals verwacht redbull de snelste. Zij maken de grote kans op een overwinning, en vettel zal de leiderspositie van alonso in het wk overnemen. Moet wel zeggen dat ferrari mij aangenaam verrast heeft met een 4de plaats voor alonso, op2tienden van webber. Ziet er goed uit voor het podium.

Sabai

Ik hoop in elk geval op een spannende race { ja lees goed} Zonder uitvallers. Ik zou graag het wk op de baan beslist zien worden.

Wizard

Citaat van: SDG op 12 oktober 2012 - 22:44:10
Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...

En verplicht in België! Dan heb je nog geluk dat je niet hoeft te zetelen. ;)

SDG

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:26:21
Citaat van: SDG op 12 oktober 2012 - 22:44:10
Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...

En verplicht in België! Dan heb je nog geluk dat je niet hoeft te zetelen. ;)

Wat een achterlijk land toch, he?  :P

Figge

Het wordt interessant om te zien wat RBR gaat doen morgen. Vettel hoeft maar 0,8 ptn goed te maken per race, wat niets is. Webber moet maar liefst 12 ptn per race goedmaken op Alonso. Als ze morgen finishen op hun startpositie, dan moet Webber nog steeds 11,8 ptn goedmaken. Ofwel, hij en RBR schieten daar niet veel mee op. Als Alonso op 4 kan finishen en RBR laat Vettel winnen, dan zal Alonso vervolgens 2,3 ptn moeten goedmaken op Vettel in alle resterende races. Als Vettel 2e wordt en Alonso 4e, dan moet Alonso 0,5 ptn goedmaken.
Morgen wordt een belangrijke dag!!

Wizard

Citaat van: SDG op 13 oktober 2012 - 10:34:29
Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:26:21
Citaat van: SDG op 12 oktober 2012 - 22:44:10
Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...

En verplicht in België! Dan heb je nog geluk dat je niet hoeft te zetelen. ;)

Wat een achterlijk land toch, he?  :P

Mwa. Weet ik niet. Ergens zou ik willen dat Nederlanders ook meer werden betrokken bij de politiek. Maar goed, dat is offtopic. ;)

Sabai

Citaat van: Figge op 13 oktober 2012 - 10:34:37
Het wordt interessant om te zien wat RBR gaat doen morgen. Vettel hoeft maar 0,8 ptn goed te maken per race, wat niets is. Webber moet maar liefst 12 ptn per race goedmaken op Alonso. Als ze morgen finishen op hun startpositie, dan moet Webber nog steeds 11,8 ptn goedmaken. Ofwel, hij en RBR schieten daar niet veel mee op. Als Alonso op 4 kan finishen en RBR laat Vettel winnen, dan zal Alonso vervolgens 2,3 ptn moeten goedmaken op Vettel in alle resterende races. Als Vettel 2e wordt en Alonso 4e, dan moet Alonso 0,5 ptn goedmaken.
Morgen wordt een belangrijke dag!!

Ik hoop dat webber wijs is en Vettel laat passeren in het team belang. Ben alleen bang dat hij er anders over denkt dan mij ;D

Figge

Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:36:24
Citaat van: SDG op 13 oktober 2012 - 10:34:29
Citaat van: Wizard op 13 oktober 2012 - 10:26:21
Citaat van: SDG op 12 oktober 2012 - 22:44:10
Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...

En verplicht in België! Dan heb je nog geluk dat je niet hoeft te zetelen. ;)

Wat een achterlijk land toch, he?  :P

Mwa. Weet ik niet. Ergens zou ik willen dat Nederlanders ook meer werden betrokken bij de politiek. Maar goed, dat is offtopic. ;)


Maak je toch gewoon een nieuw topic aan :)

SDG

Citaat van: Figge op 13 oktober 2012 - 10:47:14
Maak je toch gewoon een nieuw topic aan :)

Laten we het hier maar bij laten, achteraf gezien. Als ik over politiek wil praten, ga ik wel naar een politiek forum. Hier wil ik het vooral over autosport hebben. ;)

Figge

Citaat van: SDG op 13 oktober 2012 - 10:54:18
Citaat van: Figge op 13 oktober 2012 - 10:47:14
Maak je toch gewoon een nieuw topic aan :)

Laten we het hier maar bij laten, achteraf gezien. Als ik over politiek wil praten, ga ik wel naar een politiek forum. Hier wil ik het vooral over autosport hebben. ;)

Tuurlijk... Was niet serieus bedoeld :)

Folkert

Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 10:37:52
Citaat van: Figge op 13 oktober 2012 - 10:34:37
Het wordt interessant om te zien wat RBR gaat doen morgen. Vettel hoeft maar 0,8 ptn goed te maken per race, wat niets is. Webber moet maar liefst 12 ptn per race goedmaken op Alonso. Als ze morgen finishen op hun startpositie, dan moet Webber nog steeds 11,8 ptn goedmaken. Ofwel, hij en RBR schieten daar niet veel mee op. Als Alonso op 4 kan finishen en RBR laat Vettel winnen, dan zal Alonso vervolgens 2,3 ptn moeten goedmaken op Vettel in alle resterende races. Als Vettel 2e wordt en Alonso 4e, dan moet Alonso 0,5 ptn goedmaken.
Morgen wordt een belangrijke dag!!

Ik hoop dat webber wijs is en Vettel laat passeren in het team belang. Ben alleen bang dat hij er anders over denkt dan mij ;D
Ik hoop het niet . Vettel heeft al genoeg mee gehad :P. Laat Webber gewoon winnen, hebben we 3 rijders met 3 overwinningen. Lewis word 2de en Alonso en Vettel vallen uit.  8) ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Citaat van: Wizard op 12 oktober 2012 - 20:59:33
Citaat van: Jehoentelaar op 12 oktober 2012 - 18:05:47
Ik héb 'm zo ingevuld op een van de vele voorspellingssites. Net als de snelste ronde en de overwinning...

Je doet niet aan 'verspreid je winkansen?'
Ik heb er vorig jaar toch behoorlijk wat punten mee binnengehaald. ;D

Maar goed. Vanmorgen ingeschakeld aan het einde van Q1 (wakker blijven na de wekker is een uitdaging), en halverwege Q3 weer in slaap gevallen. Daarna wel weer de kinderlijke boze blik van het kleine manneke die niet kreeg wat hij wilde kunnen zien. Hopenlijk morgen nog een keer.

Folkert

#72
Citaat van: Folkert
Half 8, kwart voor 8 begon wekker nr 2 en die kon ik helaas niet uit zetten. (zonder kinderbescherming op me dak te krijgen.)

;D

Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordig hé ??  :-\ :o




OOPS, sorry Folkert !!!
Per ongeluk jouw post gewijzigd ipv gequote.  :-[

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Mis ik iets? Heb ik iets verkeerds gepost dat je me post aanpast Kootje?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 13 oktober 2012 - 13:09:36
Mis ik iets? Heb ik iets verkeerds gepost dat je me post aanpast Kootje?

Nee hoor, dacht dat ik je quote, maar heb per ongeluk op verander geklikt.
Mijn fout, excuus hiervoor.