Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

Folkert

Interessante training. Hamilton kreeg geen warmte/grip in de ssofts en zet zijn snelste tijd neer op de softs, op slechts 8 tiende. Button was volgens zijn engeneer de snelste over de lange afstanden. Massa was even snel op de Ssoft als Alonso op de softs(als ik het goed had begrepen.

Word denk ik erg spannend morgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Het schijnt dat de supersofts voor veel rijders nauwelijks voor snellere tijden zorgt. Strategie wordt leuk.

rafael25

Tijdens van VT2 McLaren's Jenson Button de race engineer op team-radio: ".. Je bent de snelste auto op optie banden Dit tempo is zeer goed"

Enzo

Sky Sports Formula 1 2012 - 16 Korean GP - Drivers Press Conference


robbert

Ferrari is deze keer goed mee met de concurrentie. Het zijn wel maar trainingen, maar het heeft toch hoop. Benieuwd wat het word in de kwalificatie

0634

Citaat van: robbert op 12 oktober 2012 - 17:01:28
Ferrari is deze keer goed mee met de concurrentie. Het zijn wel maar trainingen, maar het heeft toch hoop. Benieuwd wat het word in de kwalificatie

Pole voor Vettel. Ik durf hem al bijna in te vullen ;).

Jehoentelaar

Ik héb 'm zo ingevuld op een van de vele voorspellingssites. Net als de snelste ronde en de overwinning...

robbert

ja dat is wel een kans dat bestaat. En dat zou ferrari niet tevreden mee mogen zijn.

FernandoAlonso

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 17:59:43
Citaat van: robbert op 12 oktober 2012 - 17:01:28
Ferrari is deze keer goed mee met de concurrentie. Het zijn wel maar trainingen, maar het heeft toch hoop. Benieuwd wat het word in de kwalificatie

Pole voor Vettel. Ik durf hem al bijna in te vullen ;).

Dat denk ik ook!
Maar er kan altijd vanalles nog gebeuren in de race zelf :)
FA: "We Will Fight Untill The End."

Folkert

Citaat van: FernandoAlonso op 12 oktober 2012 - 19:12:47
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 17:59:43
Citaat van: robbert op 12 oktober 2012 - 17:01:28
Ferrari is deze keer goed mee met de concurrentie. Het zijn wel maar trainingen, maar het heeft toch hoop. Benieuwd wat het word in de kwalificatie

Pole voor Vettel. Ik durf hem al bijna in te vullen ;).

Dat denk ik ook!
Maar er kan altijd vanalles nog gebeuren in de race zelf :)
inderdaad, want dan wint Hamilton ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Hahaha Mensen, als Vettel van pole kan vertrekken dan hoeft alleen de auto heel te blijven. Hij zal em gewoon gaan winnen. Ik denk dat RBR en Vettel op het juiste moment pieken in het seizoen...

Wizard

Citaat van: Jehoentelaar op 12 oktober 2012 - 18:05:47
Ik héb 'm zo ingevuld op een van de vele voorspellingssites. Net als de snelste ronde en de overwinning...

Je doet niet aan 'verspreid je winkansen?'

SDG

Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 oktober 2012 - 22:44:10
Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 21:04:13
Wordt weer een vroegertje....

Een dubbel vroegertje zelfs. Eén uur voor de start van de race is er namelijk ook nog de MotoGP in Japan. En na de F1 ook nog snel naar het stemlokaal om een bolletje te kleuren. Wordt mij wel een zondagvoormiddag...


En maandag ben je dus doodmoe? Meld je alvast ziek dan... ;D ;D ;D
;)

robbert

De 3de training toont aan dat redbull toch weer in supervorm is. Ferrari staat weer wat verder achter dan gisteren. Wordt terug weer zwaar achtervolgen voor ferrari