Round 16: Korean International Circuit

Gestart door Enzo, 10 oktober 2012 - 18:02:38

« vorige - volgende »

0634


Wizard

Inderdaad zeg! Ik betrapte me net dat ik naar buiten keek tijdens de race. Opnieuw erg saai! Hülkenberg, slim! Netjes!

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:13:57
Tja... teleurstellend, deze plotselinge dominantie van Red Bull. Seizoen gaat uit als een nachtkaars. :'(
Helaas wel. Begon zo goed en Vettel lijkt het WK haast wel in zijn schoot geworpen te krijgen.

De grootste pech vogel van dit jaar is iig nu al bekent helaas :(
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

De nodige middenveld gevechten, maar voorin gebeurt helemaal geen ene malle moer. En dat is juist wat we willen zien helaas.

Wizard

Vettel verdubbeld zowat zijn punten binnen 28 dagen.... Damn!

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:17:20
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:13:57
Tja... teleurstellend, deze plotselinge dominantie van Red Bull. Seizoen gaat uit als een nachtkaars. :'(
Helaas wel. Begon zo goed en Vettel lijkt het WK haast wel in zijn schoot geworpen te krijgen.

De grootste pech vogel van dit jaar is iig nu al bekent helaas :(

Ik heb van zijn fans begrepen dat dat Schumacher is. Maar van anderen begreep ik weer Hamilton. Ook Button heeft er flink last van. McLaren en Merc hebben hun zaakjes niet op orde, zeg ik dan ;).

Wizard


Folkert

#127
Denk dat Hamilton goed aan heeft gedaan om naar Mercedes te gaan. Mclaren lijkt net dat laatste beetje te missen om WK auto's te maken.
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:19:21
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:17:20
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:13:57
Tja... teleurstellend, deze plotselinge dominantie van Red Bull. Seizoen gaat uit als een nachtkaars. :'(
Helaas wel. Begon zo goed en Vettel lijkt het WK haast wel in zijn schoot geworpen te krijgen.

De grootste pech vogel van dit jaar is iig nu al bekent helaas :(

Ik heb van zijn fans begrepen dat dat Schumacher is. Maar van anderen begreep ik weer Hamilton. Ook Button heeft er flink last van. McLaren en Merc hebben hun zaakjes niet op orde, zeg ik dan ;).
Jep. Dat zeker. Jaren lang Mac fan geweest. Maar begin nu toch lichtjes geïrriteerd te raken door hun aanpak.  >:( Begrijp Enzo's Frustraties mbt tot Schumacher Merc steeds beter ;D
Maar dan nog, Geluk/pech heeft voor heel groot deel het seizoen bepaalt. Kan er niks anders van maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:21:40
Denk dat Hamilton goed aan heeft gedaan om naar Mercedes te gaan. Mclaren lijkt net dat laatste beetje te missen om WK auto's te maken.

En je hebt het idee dat Merc lekker bezig is de laatste tijd?

Sabai

Moet je nagaan waar hij had gestaan als hij niet zoveel pech had gehad.

Wizard


Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2012 - 09:22:38
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:21:40
Denk dat Hamilton goed aan heeft gedaan om naar Mercedes te gaan. Mclaren lijkt net dat laatste beetje te missen om WK auto's te maken.

En je hebt het idee dat Merc lekker bezig is de laatste tijd?
Nee, dat niet, maar zij zijn pas 3 jaar bezig. Mclaren is al jaren bezig met prutsen. En ik heb veel vertrouwen in Brawn&Co en Hamilton.
4 jaar proberen een titel te halen is jammerlijk, had meer in gezeten. Tijd voor nieuwe periode.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:23:35
Moet je nagaan waar hij had gestaan als hij niet zoveel pech had gehad.
Inderdaad, minimaal zo'n 60 punten verder naar voren. Zonder pech had Hamilton eerste gestaan, Vettel 2 en Alonso 3. Maar hoeveel pech hebben Alonso en Vettel gehad? Niet zo bijzonder veel geloof ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:31:15
Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:23:35
Moet je nagaan waar hij had gestaan als hij niet zoveel pech had gehad.
Inderdaad, minimaal zo'n 60 punten verder naar voren. Zonder pech had Hamilton eerste gestaan, Vettel 2 en Alonso 3. Maar hoeveel pech hebben Alonso en Vettel gehad? Niet zo bijzonder veel geloof ik.

Ik bedoelde eigenlijk vettel. reageerde op een eerdere oost van wizzard.

Folkert

Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:32:48
Citaat van: Folkert op 14 oktober 2012 - 09:31:15
Citaat van: Sabai op 14 oktober 2012 - 09:23:35
Moet je nagaan waar hij had gestaan als hij niet zoveel pech had gehad.
Inderdaad, minimaal zo'n 60 punten verder naar voren. Zonder pech had Hamilton eerste gestaan, Vettel 2 en Alonso 3. Maar hoeveel pech hebben Alonso en Vettel gehad? Niet zo bijzonder veel geloof ik.

Ik bedoelde eigenlijk vettel. reageerde op een eerdere oost van wizzard.
Welke pech heeft Vettel gehad dit jaar? Valencia En Italië verder kom ik niet. . Meer niet. Maar Italië had hem niet heel veel gebracht.
Trotse vader van Rosalie(L)