Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 12:43:38
Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 10:00:52
Persoonlijk vind ik al de media aandacht om Lewis en zijn rare tweet activiteiten wat overdreven. Zolang zijn prestaties op de baan er maar niet onder leiden, zie ik niet veel problemen eigenlijk.

Sorry, maar dat vind ik onzin. Ten eerste beschuldigt hij een mede-coureur en teamgenoot ten onrechte van disrespectvol gedrag en ten tweede schaadt hij het team met het online zetten van data.

Dat kan je niet afedoen met 'zolang hij maar presteert', dat soort dingen gaan alleen op als het privezaken betreft. En dit zijn geen privezaken meer.
Over het eerste ben ik het helemaal eens. Dat is gewoon not done. Maar dat andere? Tja daar kan ik me niet echt druk om maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 12:53:04
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 12:43:38
Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 10:00:52
Persoonlijk vind ik al de media aandacht om Lewis en zijn rare tweet activiteiten wat overdreven. Zolang zijn prestaties op de baan er maar niet onder leiden, zie ik niet veel problemen eigenlijk.

Sorry, maar dat vind ik onzin. Ten eerste beschuldigt hij een mede-coureur en teamgenoot ten onrechte van disrespectvol gedrag en ten tweede schaadt hij het team met het online zetten van data.

Dat kan je niet afedoen met 'zolang hij maar presteert', dat soort dingen gaan alleen op als het privezaken betreft. En dit zijn geen privezaken meer.
Over het eerste ben ik het helemaal eens. Dat is gewoon not done. Maar dat andere? Tja daar kan ik me niet echt druk om maken.


Toch zou ik het, ook als Hamilton-fan, fijn vinden als die gast eens volwassen wordt. En daar bedoel ik mee dat hij zich alleen richt op wat hij vooruit brengt, ipv energie verspillen aan randzaken.


Ik had gehoopt dat hij dat laatst zou leren van Button, want die was in zijn jonge jaren ook een 'naar ventje' dat meer aandacht had voor zijn speeltjes [sportwagens, boten en helikopter  en vriendinnetjes, wat breeduit werd gepubliceerd in de Britse media, dan voor het team.

Enzo

Nou, beroemd worden is ook niet makkelijk, zeker niet als je zo gehyped word als Lewis.
Opzich zie je het wel vaker dat mensen raar gaan doen onder de druk die beroemdheid met zich mee brengt.

Het ene karakter kan het beter dragen dan het andere, Lewis is er gewoon niet sterk in zo blijkt.
In mijn optiek is er een omslagpunt in zijn gedrag, ergens rond de periode dat hij afscheid nam van zijn vader als manager.
Hij ging toen van de perfekte schoonzoon naar een puberaal obstinaat mannetje. Althans zo zie ik het.

0634

Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 12:53:04
Over het eerste ben ik het helemaal eens. Dat is gewoon not done. Maar dat andere? Tja daar kan ik me niet echt druk om maken.

Ik denk dat het team zich er wel druk overmaakt. Erg onprofessioneel gedrag om data online te zetten. Kan er weinig anders van maken.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 16:06:41
Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 12:53:04
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 12:43:38
Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 10:00:52
Persoonlijk vind ik al de media aandacht om Lewis en zijn rare tweet activiteiten wat overdreven. Zolang zijn prestaties op de baan er maar niet onder leiden, zie ik niet veel problemen eigenlijk.

Sorry, maar dat vind ik onzin. Ten eerste beschuldigt hij een mede-coureur en teamgenoot ten onrechte van disrespectvol gedrag en ten tweede schaadt hij het team met het online zetten van data.

Dat kan je niet afedoen met 'zolang hij maar presteert', dat soort dingen gaan alleen op als het privezaken betreft. En dit zijn geen privezaken meer.
Over het eerste ben ik het helemaal eens. Dat is gewoon not done. Maar dat andere? Tja daar kan ik me niet echt druk om maken.


Toch zou ik het, ook als Hamilton-fan, fijn vinden als die gast eens volwassen wordt. En daar bedoel ik mee dat hij zich alleen richt op wat hij vooruit brengt, ipv energie verspillen aan randzaken.


Ik had gehoopt dat hij dat laatst zou leren van Button, want die was in zijn jonge jaren ook een 'naar ventje' dat meer aandacht had voor zijn speeltjes [sportwagens, boten en helikopter  en vriendinnetjes, wat breeduit werd gepubliceerd in de Britse media, dan voor het team.

Button heb ik anders altijd één sympathieke gast gevonden zonder rariteiten. Als ik je post lees laat me dat meer denken aan Irvine.

0634

Ik ook, ik kan me van JB geen malle fratsen herinneren. Het enige was dat hij tot twee keer toe dubbele contracten tekende.

Wizard

De befaamde Button-gate. Dat was niet netjes nee.

0634


Folkert

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 17:37:35
Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 12:53:04
Over het eerste ben ik het helemaal eens. Dat is gewoon not done. Maar dat andere? Tja daar kan ik me niet echt druk om maken.

Ik denk dat het team zich er wel druk overmaakt. Erg onprofessioneel gedrag om data online te zetten. Kan er weinig anders van maken.
Oh dat zeker. Dat is onprofessioneel en dat neem ik hem ook wel kwalijk. Maar al dat andere? Meh, ik kan er niet wakker om liggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

@Jeroen & Wizard,


Dat van Button speelde in zijn Benetton-jaren...Er was idd. iets met een boot en boze, want ingeruilde vriendinnen. Ook toen werd er tegen Button gezegd dat hij zich moest richten op de sport...


Zal het eens opzoeken.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:31:52
Dat van Button speelde in zijn Benetton-jaren...Er was idd. iets met een boot en boze, want ingeruilde vriendinnen. Ook toen werd er tegen Button gezegd dat hij zich moest richten op de sport...


Zal het eens opzoeken.
Ik zie hier een artikeltje voor het magazine aankomen Franky!

0634

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:31:52
@Jeroen & Wizard,


Dat van Button speelde in zijn Benetton-jaren...Er was idd. iets met een boot en boze, want ingeruilde vriendinnen. Ook toen werd er tegen Button gezegd dat hij zich moest richten op de sport...


Zal het eens opzoeken.

Ja, maar boze vriendinnen moeten ze zelf weten, heeft niemand last van, is puur prive. Al neukt hij de Queen-mom. Dat is wat anders dan data de wereld in slingeren of collega's schofferen. Dát heeft met werk te maken.

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:31:52
@Jeroen & Wizard,


Dat van Button speelde in zijn Benetton-jaren...Er was idd. iets met een boot en boze, want ingeruilde vriendinnen. Ook toen werd er tegen Button gezegd dat hij zich moest richten op de sport...


Zal het eens opzoeken.
Ach, die jongen was toen 21-22 jaar. En f1-coureur. Logisch dat hij even moet wennen aan zijn status en de verleidingen die daar bij horen. Sinds zijn BAR-tijd is hij een toegewijde topper.

T.Nuvolari

Toegewijd wel, topper kwam wat jaren later. 

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2012 - 06:49:30
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:31:52
@Jeroen & Wizard,


Dat van Button speelde in zijn Benetton-jaren...Er was idd. iets met een boot en boze, want ingeruilde vriendinnen. Ook toen werd er tegen Button gezegd dat hij zich moest richten op de sport...


Zal het eens opzoeken.

Ja, maar boze vriendinnen moeten ze zelf weten, heeft niemand last van, is puur prive. Al neukt hij de Queen-mom. Dat is wat anders dan data de wereld in slingeren of collega's schofferen. Dát heeft met werk te maken.
Dat laatste vind ik nu echt een voorbeeld van: lekker boeien. Het is niet dat hij Button totaal afbrand. Wat Vettel over Narain zei vond ik veel erger.

Trotse vader van Rosalie(L)