Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Enzo

Ja mensen, hij blijft maar knullige tweets versturen. Eerst was het de telemetrie en nu is het een valse beschuldiging naar Jenson Button.
Moet er toch wel een beetje om lachen elke keer. Reden genoeg om onze Lewis zijn eigen topic te geven.

http://www.nu.nl/sport/2928332/pijnlijke-uitglijder-hamilton-twitter.html
CitaatJust noticed @jensonbutton unfollowed, thats a shame. After 3 years as teammates, I thought we respected one another but clearly he doesn't.

Wizard

Soms zijn rijders net mensen. En Hamilton moest een Twitterverbod krijgen. ;)

Enzo

Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 11:35:27
Soms zijn rijders net mensen. En Hamilton moest een Twitterverbod krijgen. ;)

Twitterverbod, mediatraining en een cursus zelfvertrouwen opbouwen....
Oh ja, kom der maar in Folkert... ;D

Folkert

Citaat van: Enzo op 08 oktober 2012 - 11:36:14
Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 11:35:27
Soms zijn rijders net mensen. En Hamilton moest een Twitterverbod krijgen. ;)

Twitterverbod, mediatraining en een cursus zelfvertrouwen opbouwen....
Oh ja, kom der maar in Folkert... ;D
Hahaha, nee, heb net mijn eigen media training gevolgd en onzinnige post van onzinnige mensen moest ik meiden dus ik houd wijselijk mijn mond hiero :P

Huh, wait, did i just do it?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 11:45:32
Citaat van: Enzo op 08 oktober 2012 - 11:36:14
Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 11:35:27
Soms zijn rijders net mensen. En Hamilton moest een Twitterverbod krijgen. ;)

Twitterverbod, mediatraining en een cursus zelfvertrouwen opbouwen....
Oh ja, kom der maar in Folkert... ;D
Hahaha, nee, heb net mijn eigen media training gevolgd en onzinnige post van onzinnige mensen moest ik meiden dus ik houd wijselijk mijn mond hiero :P

Huh, wait, did i just do it?

Ah come on, zonder jou is dit topic een stuk minder leuk... ;D

Folkert

Hahah, nou vooruit. Ik zal me er vanmiddag eens overbuigen dan  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Hamilton is gewoon niet de allerslimste der coureurs. Een wat arrogante en onvolwassen showboy. Dan krijg je dit soort dingen.

T.Nuvolari

Bende kleine kinderen. Oh nee, hij volgt mij niet meer op Twitter of is mijn "vriend" niet meer op facebook. Wat een gezeik ook allemaal.

0634

Citaat van: M@rc op 08 oktober 2012 - 12:43:21
Bende kleine kinderen. Oh nee, hij volgt mij niet meer op Twitter of is mijn "vriend" niet meer op facebook. Wat een gezeik ook allemaal.
Precies. Al moet je zeggen 'kind' ipv 'kinderen'. Het is immers steeds dezelfde.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 12:39:30
Hamilton is gewoon niet de allerslimste der coureurs. Een wat arrogante en onvolwassen showboy. Dan krijg je dit soort dingen.


Waarom? En hoe zit het dan met Fernando "De Formule 1 is geen sport" Alonso? Die destijds zelfs Renault beschuldigde van sabotage, omdat hij het jaar erop voor McLaren zou uitkomen?


Maar een twitterverbod zou Hamilton veel goeds doen. Kan hij niet in een opwelling dit soort [toch wel] schadelijke berichten rondstrooien.


En Lewis Hamilton weet dat McLaren nauwelijks of helemaal niet aan teamorders doet. En in het hoeverre zijn move naar Mercedes er tot toe doet...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 08 oktober 2012 - 11:36:14
Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 11:35:27
Soms zijn rijders net mensen. En Hamilton moest een Twitterverbod krijgen. ;)

Twitterverbod, mediatraining en een cursus zelfvertrouwen opbouwen....
Oh ja, kom der maar in Folkert... ;D


Raar,
Toen Hamilton net kwam kijken, vond iedereen hem een 'mediapopje'. Hij zou braafjes de PR-lui napraten. Hij moest wat meer zichzelf worden en nu zit jij te typen dat Hamilton een 'mediatraining' zou moeten volgen?


Ok dan. ::)




rafael25


FernandoAlonso

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 12:39:30
Hamilton is gewoon niet de allerslimste der coureurs. Een wat arrogante en onvolwassen showboy. Dan krijg je dit soort dingen.

Helemaal mee eens _O_
FA: "We Will Fight Untill The End."

rafael25


FernandoAlonso

"Een uur later moest Hamilton noodgedwongen kiezen voor een lagere versnelling. "Mijn fout, ik ontdek net dat Jenson me nooit heeft gevolgd. Geef hem niet de schuld! Ik moet kennelijk vaker op Twitter komen.""

HAHAH, das eigenlijk ook wel lullig van Button _O-
FA: "We Will Fight Untill The End."