Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: rafael25 op 08 oktober 2012 - 13:42:30


Ook die laatste tweet "Need to be on twitter more" ....kan die beter andersom doen "Need to be on twitter less"... ;D

Sabai

Wel grappig dat waar Lewis vorig jaar veel besproken was voor zijn incidenten op de baan is het nu over zijn acties buiten de baan .Ik denk dat het een uiting was van frustratie na de race en zal zich wel achtergesteld voelen . Al vraag me af of Mc Laren dat zou doen. Maar hij zou toch beter moeten weten. Hij zet zich i.m.h.o zichzelf alleen maar voor lul.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 08 oktober 2012 - 19:05:33
Wel grappig dat waar Lewis vorig jaar veel besproken was voor zijn incidenten op de baan is het nu over zijn acties buiten de baan .Ik denk dat het een uiting was van frustratie na de race en zal zich wel achtergesteld voelen . Al vraag me af of Mc Laren dat zou doen. Maar hij zou toch beter moeten weten. Hij zet zich i.m.h.o zichzelf alleen maar voor lul.


Dat kan alleen maar goed zijn, want dat hebben we alles al gehad. Eerst gedoe op de baan, en dit jaar naast de baan. Dan hoop ik maar dat Lewis vanaf volgend seizoen zijn 'cool' behoudt...

Nyoxios

volgend jaar is hij kampioen in de Merc.

kijken waar alle kritiek dan heen gaat..
Hij heeft trouwens dit jaar toch nog kans om kampioen te worden? net als Button?
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Enzo

Citaat van: Nyoxios op 08 oktober 2012 - 23:09:59
volgend jaar is hij kampioen in de Merc.

kijken waar alle kritiek dan heen gaat..
Hij heeft trouwens dit jaar toch nog kans om kampioen te worden? net als Button?

Dit gaat toch niet over zijn sportief presteren Nyoxios?

Folkert

Sorry Enzo, ik moet je helaas teleur stellen, maar ik ga morgen pas mijn deskundig brein hier over loslaten. Hoop dat je me het vergeeft. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 23:47:59
Sorry Enzo, ik moet je helaas teleur stellen, maar ik ga morgen pas mijn deskundig brein hier over loslaten. Hoop dat je me het vergeeft. :P

Prima, toch... ::)
Het is maar een onzintopic... ;D

0634

Daar lijkt het wel op als er geroepen wordt dat hij volgend jaar kampioen wordt in de Merc ;D

FernandoAlonso

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2012 - 06:46:57
Daar lijkt het wel op als er geroepen wordt dat hij volgend jaar kampioen wordt in de Merc ;D

Dan mogen ze als eerst wel wat aan die auto fixen want zo goed vind ik hem niet  :D
FA: "We Will Fight Untill The End."

Folkert

Persoonlijk vind ik al de media aandacht om Lewis en zijn rare tweet activiteiten wat overdreven. Zolang zijn prestaties op de baan er maar niet onder leiden, zie ik niet veel problemen eigenlijk.

Dat hij zich niet populair maakt, kan ik enigszins begrijpen. Er zijn ergere dingen, zoals reacties ala Helmut Marko of Vettel.
De enige die gewoon normaal doet is Kimi, maar goed dat is ook niet helemaal eerlijk want die reageert bij alles precies het zelfde ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Enzo op 09 oktober 2012 - 00:21:45
Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 23:47:59
Sorry Enzo, ik moet je helaas teleur stellen, maar ik ga morgen pas mijn deskundig brein hier over loslaten. Hoop dat je me het vergeeft. :P

Prima, toch... ::)
Het is maar een onzintopic... ;D

Oh ja? Maar wel met een bloedserieuze intentie, neem ik aan. Want laten we eerlijk zijn, dit gedrag is ongepast. Wattun kont met oren is het ook!

0634

Citaat van: Folkert op 10 oktober 2012 - 10:00:52
Persoonlijk vind ik al de media aandacht om Lewis en zijn rare tweet activiteiten wat overdreven. Zolang zijn prestaties op de baan er maar niet onder leiden, zie ik niet veel problemen eigenlijk.

Sorry, maar dat vind ik onzin. Ten eerste beschuldigt hij een mede-coureur en teamgenoot ten onrechte van disrespectvol gedrag en ten tweede schaadt hij het team met het online zetten van data.

Dat kan je niet afedoen met 'zolang hij maar presteert', dat soort dingen gaan alleen op als het privezaken betreft. En dit zijn geen privezaken meer.

Gerard

Het is zeker komkommertijd?? Als hier al eeen topic over geopend wordt.... ???

Anyway...

Als je het mij vraagt lachen Jens en Lewis hier hartelijk om
Het wordt weer breed uitgemeten in de pers, en naar buiten gebracht als "Lewis zoekt ruzie" blablabla
Iemand ooit bedacht dat dit wel eens cynisch bedoeld kan zijn? omg!..



0634

Citaat van: Gerard op 10 oktober 2012 - 12:43:57
Het is zeker komkommertijd?? Als hier al eeen topic over geopend wordt.... ???

Anyway...

Als je het mij vraagt lachen Jens en Lewis hier hartelijk om
Het wordt weer breed uitgemeten in de pers, en naar buiten gebracht als "Lewis zoekt ruzie" blablabla
Iemand ooit bedacht dat dit wel eens cynisch bedoeld kan zijn? omg!..

Nee, dit was echt niet cynisch bedoeld.

Gerard

in dat geval, moet hij inderdaad even zijn impulsiviteit de baas worden... :)