F1 2012 Timing app

Gestart door jende, 07 oktober 2012 - 19:31:03

« vorige - volgende »

jende

Als iemand van jullie hem nog niet heeft is de timing app zeker een aanrader.
Hij loopt voor op de nederlandse TV je kan precies zien waar iedereen rijd , op welke banden , groen / paarse tijden en veel meer.
Ik had een link gepost naar een plek waar je hem gratis kan downloaden maar begrijp dat ondanks downloaden in nederland niet illegaal is, het op dit forum wel als illegaal word beschouwd?






Enzo

Thanks Jende, ik het uitproberen.  8)

Edwin90

Is niet helemaal legaal als ik het goed begrijp? Die app kost normaal namelijk een dikke 25 euro?

jende

downloaden is gelukkig (nog) niet illegaal in nederland , alleen in japan is dat illegaal

SDG

Het plaatsen van links naar illegale downloads is dan weer niet toegelaten op dit forum, vrees ik.

jende

Citaat van: SDG op 07 oktober 2012 - 20:10:38
Het plaatsen van links naar illegale downloads is dan weer niet toegelaten op dit forum, vrees ik.

echt waar? ik heb hem weggehaald maar wil je er wel op wijzen dat in nederland downloaden helemaal niet illegaal is...

Enzo

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 20:14:00
Citaat van: SDG op 07 oktober 2012 - 20:10:38
Het plaatsen van links naar illegale downloads is dan weer niet toegelaten op dit forum, vrees ik.

echt waar? ik heb hem weggehaald maar wil je er wel op wijzen dat in nederland downloaden helemaal niet illegaal is...

Hoewel ik er zelf nooit echt een probleem mee heb, snap ik SDG's punt wel.
Het gaat niet om de handeling downloaden, maar het gaat erom dat je als resultaat een crack hebt van iets waarvoor je hoort te betalen, aka diefstal.

Plaats dan ipv een directe link een bericht waarin je vraagt of geinteresseerde je willen pben oid.

jende

Ik begrijp eerlijk gezegt niet waarom f1 die app zo ongelooflijk duur heeft gemaakt.
Al was hij 5 euro had ik em nog wel van ze gekocht.. Ik gebruik hem nu een jaar..
Hij is heel erg handig als Olav Mol de kluts kwijt is... soms is hij niet zeker of iemand nou wel of niet op een bepaalde band rijd en dat soort dingen, op zon moment kijk ik even snel en heb ik het antwoord voordat Olav zich hersteld.
Daarnaast is hij natuurlijk ideaal voor als je toevallig niet in de buurt van een TV kan zijn tijdens een race, maar om er nou 25 euro voor te betalen gaat mij veels te ver.

Net alsof F1 nog niet genoeg verdient, er hoeft van mij geen race op mars te komen ofzo :P

Enzo

Lucky you dat we in het gouden tijdperk van het downloaden zitten.
Ik doe niet anders iig, hoewel het eigenlijk alweer passé is.

Waarom downloaden als je het ook kan streamen, als we het over media hebben.

jende

ja streamen is ideaal, arme mensen die wachten tot goeie series naar nederland komen of 15,- p.m betalen voor HBO channel.
Ik heb geen TV meer nodig allles kan je online kijken, de trainingen van F1 kijk ik ook altijd via internet die zijn uberhaupt niet op ned TV geloof ik.

Enzo

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 20:50:32
ja streamen is ideaal, arme mensen die wachten tot goeie series naar nederland komen of 15,- p.m betalen voor HBO channel.
Ik heb geen TV meer nodig allles kan je online kijken, de trainingen van F1 kijk ik ook altijd via internet die zijn uberhaupt niet op ned TV geloof ik.

Yep, sinds Sky de rechten heeft zijn de streams als paddestoelen uit de grond geschoten.
Ik weet niet of je in Nederland woont, maar het zit er dik in dat we die stream volgend jaar hard nodig hebben.

0634


Enzo

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:12:36
Sport 1. Of RTL+

Tja, dan kijk ik toch liever Sky gratis op m'n pc... ::)

Wizard

Vergis ik mij nu of is het een soort van livetiming? Die kun je, via F1.com, zowel op je PC/laptop draaien als op je mobiel of tablet. EN je krijgt geen sores met Stichting BREIN. Links verspreiden op fora die leiden tot illegale cracks zou ik achterwege laten. De site kan aansprakelijk worden gesteld en als die gasten achter je aan hebt, gaan ze door tot het uiterste. Jonge bloedhonden die zich willen en kunnen bewijzen. Ze kleden je uit. De boetes zijn niet mild.

jende

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 21:42:33
Vergis ik mij nu of is het een soort van livetiming? Die kun je, via F1.com, zowel op je PC/laptop draaien als op je mobiel of tablet. EN je krijgt geen sores met Stichting BREIN. Links verspreiden op fora die leiden tot illegale cracks zou ik achterwege laten. De site kan aansprakelijk worden gesteld en als die gasten achter je aan hebt, gaan ze door tot het uiterste. Jonge bloedhonden die zich willen en kunnen bewijzen. Ze kleden je uit. De boetes zijn niet mild.

die gaan niet achter een kleinschalige site aan waar een random gebruiker een link naar een download heeft gepost.
ze pakken grote sites... zoals piratebay waarvan er nog miljoenen andere zijn...
geloven dat buma jou of een site gaat aanpakken omdat er een paar download links worden gepost is geloven in de boeman of bigfoot :-)