F1 2012 Timing app

Gestart door jende, 07 oktober 2012 - 19:31:03

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Dat doen ze wel, kan ik je vertellen. Heb het eerder gezien dat bedrijven (niet zozeer die mafkezen van Brein, maar wel andere jongens met teveel mogelijkheden om macht uit te oefenen) een forumpje of een siteje bestoken met claims. Wat mij betreft zet je je eigen site vol met illegale links, maar doe dat niet op plekken waar je te gast bent.

En doe ook wat aan die avatar. ;)

Wizard

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 22:45:03
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 21:42:33
Vergis ik mij nu of is het een soort van livetiming? Die kun je, via F1.com, zowel op je PC/laptop draaien als op je mobiel of tablet. EN je krijgt geen sores met Stichting BREIN. Links verspreiden op fora die leiden tot illegale cracks zou ik achterwege laten. De site kan aansprakelijk worden gesteld en als die gasten achter je aan hebt, gaan ze door tot het uiterste. Jonge bloedhonden die zich willen en kunnen bewijzen. Ze kleden je uit. De boetes zijn niet mild.

die gaan niet achter een kleinschalige site aan waar een random gebruiker een link naar een download heeft gepost.
ze pakken grote sites...

Ik moet je teleurstellen. Natuurlijk zijn de grotere sites makkelijker te vinden en dus te controleren maar daar staat tegenover dat hun dat A) realiseren en B) juridische knowledge hebben en dus grotendeels binnen de lijnen kleuren. Het zijn voornamelijk de kleine(re) sites die juist 'gezocht worden'. In veel gevallen zijn die niet op de hoogte van het juridisch wel en wee en rijden daarom vaker, dan wel onbewust, een scheve schaats. En, als je in beeld bent, heb je simpelweg een probleem. Gokken dat je niet gepakt wordt zou ik niet doen. De boetes zijn verschrikkelijk hoog.

Wizard

Citaat van: Jehoentelaar op 08 oktober 2012 - 00:39:11
Dat doen ze wel, kan ik je vertellen. Heb het eerder gezien dat bedrijven (niet zozeer die mafkezen van Brein, maar wel andere jongens met teveel mogelijkheden om macht uit te oefenen) een forumpje of een siteje bestoken met claims. Wat mij betreft zet je je eigen site vol met illegale links, maar doe dat niet op plekken waar je te gast bent.

En doe ook wat aan die avatar. ;)

Denk aan afstudeerprojecten. Die gasten worden ingezet door stichting BREIN. En het zijn bloedhonden.