Cijfer voor de race: Japan

Gestart door 0634, 07 oktober 2012 - 10:08:21

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (6.7%)
7
3 (20%)
6
5 (33.3%)
5
3 (20%)
4
2 (13.3%)
3
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 12

Franky R.

Ik ga voor het laagste cijfer...een drie! Waarom?


*Alonso weer door derden geëlimineerd. Ook al acht ik Kimi er niet schuldig aan. Had graag gezien dat hij strijdend ten onder zou gaan. Ga je na dit seizoen straks weer horen; 'Vettel won het WK dankzij de pech van Alonso"... ::)


*Ik weet niet waar McLaren mee bezig is. Foute setup Hamilton, terwijl Button weer met een gebrek aan zijn bak kampte? Ik begin nog beter te begrijpen waarom Lewis weg wil bij McLaren.


*Vettel zonder bedreiging en dus strijd naar de overwinning. Had nog gehoopt op Kamui en Massa.


*Romain ramt de verkeerde RBR... :P

Wizard

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:34:24
*Alonso weer door derden geëlimineerd. Ook al acht ik Kimi er niet schuldig aan. Had graag gezien dat hij strijdend ten onder zou gaan. Ga je na dit seizoen straks weer horen; 'Vettel won het WK dankzij de pech van Alonso"... ::)

Nee hoor. Zeker niet hier. ;D Nou ja, misschien ik. Om jullie te pesten. Want, dit was natuurlijk pech voor Alonso en geluk voor de anderen. :P

jende

Weinig interessante gevechten.. maar toen ik Alonso eraf zag vliegen en Vettel de race zonder problemen uit zag rijden heeft dat voor mij veel goed gemaakt.
Ik geef hem een 7

Enzo

Heb het een 7 gegeven. Super mooi resultaat voor Kamui, mooi uitverkochte race en de spanning is weer terug in het kampioenschap.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 16:45:40
Heb het een 7 gegeven. Super mooi resultaat voor Kamui, mooi uitverkochte race en de spanning is weer terug in het kampioenschap.
Welke spanning? Ferrari heeft zich fors verbeterd, maar komt nog altijd enkele cruciale tienden van secondes tekort op RBR en McLaren.


Nee, als Alonso de eerste bocht had gehaald en in de top 5/6 was gefinished...Ja, dan zou het een spannend kampioenschap kunnen zijn.


Of Kimi moet Yeongam winnen, terwijl Vettel weer een kapotte dynamo heeft en Alonso buiten de top 6 over de streep komt.

Wizard

Ik denk juist dat de spanning nu verdwijnt. Alonso kan niet mee met de Red Bulls maar had wel voorsprong. Dus, door te consolideren kon hij rekken. En moet Vettel winnen! Nu is die spanning eraf. Voor Alonso finishen is afdoende. En, hij kan zelfs een punt morsen. Daar was voor de race geen sprake van!

0634

Eensch. WK is veel minder spannend nu.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:52:38
Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 16:45:40
Heb het een 7 gegeven. Super mooi resultaat voor Kamui, mooi uitverkochte race en de spanning is weer terug in het kampioenschap.
Welke spanning? Ferrari heeft zich fors verbeterd, maar komt nog altijd enkele cruciale tienden van secondes tekort op RBR en McLaren.


Nee, als Alonso de eerste bocht had gehaald en in de top 5/6 was gefinished...Ja, dan zou het een spannend kampioenschap kunnen zijn.


Of Kimi moet Yeongam winnen, terwijl Vettel weer een kapotte dynamo heeft en Alonso buiten de top 6 over de streep komt.

Tja, zo kan je het ook bekijken. Hoewel ik het niet persé eens ben met jouw beschreven krachtsverhouding. De Ferrari was vandaag de snellere auto tov van de McLaren bijvoorbeeld. Het verschilt van circuit tot circuit welk team de beste pace heeft, dus ik vlak Ferrari zeker nog niet uit. Alonso al helemaal niet. Spannend dus.

Franky R.

@Enzo,


Wat ik eigenlijk ook bedoel is...Het WK spits zich weer toe op twee rijders, terwijl het eerder zo mooi uitzag met al die verschillende winnaars.

Kootje

Hoewel 't er allemaal niet echt best uit ziet qua spanning, heeft dit seizoen mij toch echt geleerd dat alles mogelijk is.

Figge

De race heeft wel even het kampioenschap versneld een andere wending gegeven vandaag.
Ineens is Vettel de favoriet voor de titel, Massa op het podium. Koba de held van Japan!!

Verder was dr niet veel aan... 6je Tis dat Kamui nu een held is anders kan ik niet meer van maken dan een 5je














T.Nuvolari


FernandoAlonso

Een 4!

Vond er niet zo heel veel aan, leuke actie's en veel aan de hand bij de start maar dat was het wel en dan komt nog het uitvallen van  Alonso erbij en Vettel die makkelijk 1ste werd.. Nee, bedankt :P
FA: "We Will Fight Untill The End."