Man van de race: Japan

Gestart door Folkert, 07 oktober 2012 - 09:39:48

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

Sebastian Vettel
2 (10%)
Felipe Massa
8 (40%)
Kamui Kobayashi
10 (50%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

jende

Ja Alonso is de beste driver van dit moment daar is geen discussie over mogelijk.
Maar Vettel toch wel een goeie 2de of 3de en Massa verliest als je het als je het mij vraagt van hulkenberg.

Sabai

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 18:03:03
Ja Alonso is de beste driver van dit moment daar is geen discussie over mogelijk.
Maar Vettel toch wel een goeie 2de of 3de en Massa verliest als je het als je het mij vraagt van hulkenberg.

Volgens mij doet Vettel precies hetzelfde als Alonso dit jaar. Maximaliseren waar het kan en profiteren waar het nodig is + constant rijden. Hij had de eerste helft van het seizoen zeker niet de snelste wagen en waarschijnlijk nog steeds niet ,denk dat de macs nog steeds sneller zijn als ze het voor elkaar hebben.
Dus ik vind Vettel minstens zo goed als Alonso dit moment.

Wizard

Vettel is niet even constant geweest in zijn presteren. Maar toegegeven, ook hij een prima seizoen.

0634

Citaat van: Nyoxios op 07 oktober 2012 - 17:54:27
ik denk toch echt van wel. laat Vettel maar in Massa's ferrari rijden, dan rijdt Alonso hem ook zo voorbij ;)

Absoluut niet. Massa is niets meer dan een bleke subtopper/middenmoter, en Vettel is wereldtop. Ja, hij legt het af tegen Alonso, maar Alonso was op de leeftijd van Vettel ook nog niet zo goed.

0634

Citaat van: Sabai op 07 oktober 2012 - 18:13:03
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 18:03:03
Ja Alonso is de beste driver van dit moment daar is geen discussie over mogelijk.
Maar Vettel toch wel een goeie 2de of 3de en Massa verliest als je het als je het mij vraagt van hulkenberg.

Volgens mij doet Vettel precies hetzelfde als Alonso dit jaar. Maximaliseren waar het kan en profiteren waar het nodig is + constant rijden. Hij had de eerste helft van het seizoen zeker niet de snelste wagen en waarschijnlijk nog steeds niet ,denk dat de macs nog steeds sneller zijn als ze het voor elkaar hebben.

De RBR was dit weekend, zonder enige twijfel de allersnelste van het moment. Iedere toprijder had vandaag gewonnen in die wagen.

0634

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 18:01:56
Citaat van: Nyoxios op 07 oktober 2012 - 17:54:27
ik denk toch echt van wel. laat Vettel maar in Massa's ferrari rijden, dan rijdt Alonso hem ook zo voorbij ;)

Dat kan je echt niet zeggen en je onderschat Vettel hiermee.
De liefde voor Merc is defitief voorbij zie ik Enzo ;)...

Mooie avatar trouwens. Prachtige pic.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 18:52:42
Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 18:01:56
Citaat van: Nyoxios op 07 oktober 2012 - 17:54:27
ik denk toch echt van wel. laat Vettel maar in Massa's ferrari rijden, dan rijdt Alonso hem ook zo voorbij ;)

Dat kan je echt niet zeggen en je onderschat Vettel hiermee.
De liefde voor Merc is defitief voorbij zie ik Enzo ;)...

Mooie avatar trouwens. Prachtige pic.

Thanks, past ook goed bij me nick... ;D
Ben nu een onderplaatje aan het ontwerpen.

Folkert

Citaat van: Sabai op 07 oktober 2012 - 18:13:03
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 18:03:03
Ja Alonso is de beste driver van dit moment daar is geen discussie over mogelijk.
Maar Vettel toch wel een goeie 2de of 3de en Massa verliest als je het als je het mij vraagt van hulkenberg.

Volgens mij doet Vettel precies hetzelfde als Alonso dit jaar. Maximaliseren waar het kan en profiteren waar het nodig is + constant rijden. Hij had de eerste helft van het seizoen zeker niet de snelste wagen en waarschijnlijk nog steeds niet ,denk dat de macs nog steeds sneller zijn als ze het voor elkaar hebben.
Dus ik vind Vettel minstens zo goed als Alonso dit moment.
In mijn ogen zijn er 2, misschien 3 rijders die nagenoeg zelfde niveau presteren als Alonso: Narain, Pastor en Massa. ;D. Nee serieus: Hamilton en Vettel presteren wat mij betreft op nagenoeg het zelfde niveau als Alonso. Alonso steek er slechts op ervaring en slimmigheid( is dat een woord? ;D) bovenuit. Zet ze alle 3 in de zelfde auto en ze rijden in treintjes achter elkaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 18:54:29

Thanks, past ook goed bij me nick... ;D
Ben nu een onderplaatje aan het ontwerpen.

Fraai geworden Enzo! Smaakvol.

0634

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 21:27:28
In mijn ogen zijn er 2, misschien 3 rijders die nagenoeg zelfde niveau presteren als Alonso: Narain, Pastor en Massa. ;D. Nee serieus: Hamilton en Vettel presteren wat mij betreft op nagenoeg het zelfde niveau als Alonso. Alonso steek er slechts op ervaring en slimmigheid( is dat een woord? ;D) bovenuit. Zet ze alle 3 in de zelfde auto en ze rijden in treintjes achter elkaar.

Maar dan wel met Alonso als eerste, Vettel daarachter en dan Lewis. Die laatste twee iets dichter op elkaar dan de eerste twee.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:48:35
Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 18:54:29

Thanks, past ook goed bij me nick... ;D
Ben nu een onderplaatje aan het ontwerpen.

Fraai geworden Enzo! Smaakvol.

Dank je!  :)
Denk dat ik de foto van Meneer Ferrari ietsje ga verkleinen, dan is het wel af.
Moet ik niet eens iets dergelijks voor jou in elkaar knutselen? (iets gerelateerd met Senna?)

FernandoAlonso

Niet lang over na hoeven te denken: Massa!
Vond hem gewoon super rijden vandaag, geen fouten gemaakt en met zijn pitstop nog 1 plek gewonnen.. Blij voor hem dat hij weer is op het podium stond en terecht :)
FA: "We Will Fight Untill The End."

Wizard

@Enzo: Dat is wel een stuk rustgevender dan al die kleuren. Misschien de mijne ook eens zwart wit maken. En een onderschrijft doe ik niet aan. Of iemand moet een leuk voorstel hebben. Vroeger had ik: Don't drive faster than your guardian angel can fly en Burn the rubber, not your soul. Geen idee waar ik de laatste nog eens vandaan had getoverd.

0634

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 21:53:27
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:48:35
Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 18:54:29

Thanks, past ook goed bij me nick... ;D
Ben nu een onderplaatje aan het ontwerpen.

Fraai geworden Enzo! Smaakvol.

Dank je!  :)
Denk dat ik de foto van Meneer Ferrari ietsje ga verkleinen, dan is het wel af.
Moet ik niet eens iets dergelijks voor jou in elkaar knutselen? (iets gerelateerd met Senna?)
Naah, ik heb de pic die ik wil en de signature die alles zegt.

Enzo

Cool, ieder z'n ding natuurlijk.  :)
Vind het wel leuk om te maken zo op z'n tijd.

@Wizard Senna's helm zou ik lekker in kleur laten trouwens, dat maakt het juist herkenbaar.