Man van de race: Japan

Gestart door Folkert, 07 oktober 2012 - 09:39:48

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

Sebastian Vettel
2 (10%)
Felipe Massa
8 (40%)
Kamui Kobayashi
10 (50%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:38:21
Dus, door Mol opnieuw op het verkeerde been gezet. Volgende keer toch maar weer RTL-D. ;)
Yep. Ik ben fan van Olav, maar ik zit tegenwoordig toch echt soms met mijn handen in het haar. Dan ziet ie alles niet meer helder. Gevecht tussen Perez en Raikkonen, begint ie ineens:"Waar is Hamilton gebleven." Ja die was toen drie rondes daarvoor al ingehaald door Perez. Twintig seconden later had Olav dat gelukkig ook door. Hij had ook niet meteen door dat het om Alonso ging in bocht 1...

Wizard

Al jaren, Fabian. Ik vind het nu meevallen. Overigens, zat het venijn vandaag ook in de staart van de race? :D

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:45:36
Al jaren, Fabian. Ik vind het nu meevallen. Overigens, zat het venijn vandaag ook in de staart van de race? :D
Ja en toen stond Narain al in de garage!

Wizard

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:47:42
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:45:36
Al jaren, Fabian. Ik vind het nu meevallen. Overigens, zat het venijn vandaag ook in de staart van de race? :D
Ja en toen stond Narain al in de garage!

Zonde. Want hij had kans op een zege.

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:52:28
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:47:42
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:45:36
Al jaren, Fabian. Ik vind het nu meevallen. Overigens, zat het venijn vandaag ook in de staart van de race? :D
Ja en toen stond Narain al in de garage!

Zonde. Want hij had kans op een zege.
Zeker weten. Hij reed een tijdje voor Vettel, maar toen kreeg ie opeens geheel onterecht blauwe vlaggen! Hij was gewoon weer te snel volgens de FIA!

0634

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:42:18
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:38:21
Dus, door Mol opnieuw op het verkeerde been gezet. Volgende keer toch maar weer RTL-D. ;)
Yep. Ik ben fan van Olav, maar ik zit tegenwoordig toch echt soms met mijn handen in het haar. Dan ziet ie alles niet meer helder. Gevecht tussen Perez en Raikkonen, begint ie ineens:"Waar is Hamilton gebleven." Ja die was toen drie rondes daarvoor al ingehaald door Perez. Twintig seconden later had Olav dat gelukkig ook door. Hij had ook niet meteen door dat het om Alonso ging in bocht 1...

Huh? Schumacher haalde Ricciardo ook in, dat was in beeld. Alleen haalde Ricciardo buiten beeld Schumacher weer in. Daar kan Olav weinig aan doen.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 11:44:47
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:42:18
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:38:21
Dus, door Mol opnieuw op het verkeerde been gezet. Volgende keer toch maar weer RTL-D. ;)
Yep. Ik ben fan van Olav, maar ik zit tegenwoordig toch echt soms met mijn handen in het haar. Dan ziet ie alles niet meer helder. Gevecht tussen Perez en Raikkonen, begint ie ineens:"Waar is Hamilton gebleven." Ja die was toen drie rondes daarvoor al ingehaald door Perez. Twintig seconden later had Olav dat gelukkig ook door. Hij had ook niet meteen door dat het om Alonso ging in bocht 1...

Huh? Schumacher haalde Ricciardo ook in, dat was in beeld. Alleen haalde Ricciardo buiten beeld Schumacher weer in. Daar kan Olav weinig aan doen.
Dat beeld heb ik niet gezien...

Wizard

Dat is de definitie van 'buiten beeld', Fabian. ;)

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 12:11:54
Dat is de definitie van 'buiten beeld', Fabian. ;)
Hahaa. Dat zeker. Of mijn beeld stond op zwart(ogen die dichtvielen)

0634

Ik heb geen man van de wedstrijd... mag dat ook?

Ik dacht dat het Perez zou worden. 'go easy on the fronts', om dan vervolgens met rokende sloffen Lewis uit te remmen! Werelds.

Maar ja, dan moet je wel finishen en niet als een rookie in de zandbak gaan spelen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 12:15:37
Maar ja, dan moet je wel finishen en niet als een rookie in de zandbak gaan spelen.

;D

Franky R.

Ik stem op Massa...Heeft het eerlijk gezegd best goed gedaan, want hij had ook in kunnen kakken vlak na de start. Maar of hij dit niveau vast kan houden...

Nyoxios

mijn stem gaat naar Kamui.
ik heb met een grote grijns zitten genieten :D dat moment dat het hele publiek zijn naam begon te roepen: Geweldig.
je kon gewoon merken dat hij gewoon van blijdschap niet wist wat hij moest zeggen.

natuurlijk ook zeker mooi van Massa! maar kon dat niet eerder?
als Ferrari fan heb ik zeker een dubbel gevoel: klote dat Alonso uitvalt. maar zeker tof dat Massa dan alsnog 2de word!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Enzo

Citaat van: Nyoxios op 07 oktober 2012 - 16:26:25
mijn stem gaat naar Kamui.
ik heb met een grote grijns zitten genieten :D dat moment dat het hele publiek zijn naam begon te roepen: Geweldig.
je kon gewoon merken dat hij gewoon van blijdschap niet wist wat hij moest zeggen.

natuurlijk ook zeker mooi van Massa! maar kon dat niet eerder?
als Ferrari fan heb ik zeker een dubbel gevoel: klote dat Alonso uitvalt. maar zeker tof dat Massa dan alsnog 2de word!

Mooi moment was dat inderdaad, super voor Kamui en super voor het publiek daar langs de baan.
Heb ook voor Kamui gestemd, vandaag was zijn dag. :)

0634

Ik vond het prachtig wat Koba deed en het is hem meer dan gegund, maar heel bijzonder qua prestatie vond ik het nou ook weer niet. Die Sauber was gewoon erg goed, plus er viel voorin het nodige weg (Alonso, Webber). Daarom geen punten van mij vandaag. :)