Man van de race: Japan

Gestart door Folkert, 07 oktober 2012 - 09:39:48

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

Sebastian Vettel
2 (10%)
Felipe Massa
8 (40%)
Kamui Kobayashi
10 (50%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Gerard

Massa.. Eervolle vermelding voor Kamui, maar hij startte ook van die plek..

Folkert

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:49:49
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 21:27:28
In mijn ogen zijn er 2, misschien 3 rijders die nagenoeg zelfde niveau presteren als Alonso: Narain, Pastor en Massa. ;D. Nee serieus: Hamilton en Vettel presteren wat mij betreft op nagenoeg het zelfde niveau als Alonso. Alonso steek er slechts op ervaring en slimmigheid( is dat een woord? ;D) bovenuit. Zet ze alle 3 in de zelfde auto en ze rijden in treintjes achter elkaar.

Maar dan wel met Alonso als eerste, Vettel daarachter en dan Lewis. Die laatste twee iets dichter op elkaar dan de eerste twee.
Alonso inderdaad eerste en dan dan Hamilton en dan Vettel. Maar inderdaad, de laatste 2 staan dichter bij elkaar.

Maar, sorry dat ik het zeg, als Vettel dit jaar WK word zal er altijd wel een smaak van geluk blijven hangen. Hij doet het goed en rijd heel sterk, maar....ja het bekende verhaal. Persoonlijk vind ik dat er heel makkelijk word gezegd dat Vettel nu ineens wereld klasse is en word Lewis iet wat vergeten. Maar hij rijd een ijzersterk jaar en houd zijn hoofd nog steeds koel, ondanks alle tegenslag. Iig op de baan.
Waren het niet door de verklootte pitstops, benzine of bak, stond hij een heel stuk voor Alonso en Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vieze baas

Volgens mij heeft Vettel ook al wat 'pech' gehad hoor dit seizoen. Kapotte dynamo's enzo

0634

Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 00:02:16
Alonso inderdaad eerste en dan dan Hamilton en dan Vettel. Maar inderdaad, de laatste 2 staan dichter bij elkaar.

Maar, sorry dat ik het zeg, als Vettel dit jaar WK word zal er altijd wel een smaak van geluk blijven hangen. Hij doet het goed en rijd heel sterk, maar....ja het bekende verhaal. Persoonlijk vind ik dat er heel makkelijk word gezegd dat Vettel nu ineens wereld klasse is en word Lewis iet wat vergeten. Maar hij rijd een ijzersterk jaar en houd zijn hoofd nog steeds koel, ondanks alle tegenslag. Iig op de baan.
Waren het niet door de verklootte pitstops, benzine of bak, stond hij een heel stuk voor Alonso en Vettel.
O ik vind ze alle drie wereldklasse, mag dat ook ;).

Maar in die klasse zit er ook weer wat onderling verschil, waarbij Alonso eerste is. Dat geeft niks, want daarbij aangetekend dat Alonso een paar jaar terug ook nog niet zover was. In die twee anderen zit nog meer rek.

Maar goed, het is geen vast gegeven he, slechts mijn mening. Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)

Figge

Objectief gezien was Vettel natuurlijk de man van het weekend.
Maar Kamui krijgt uiteraard de symphatie!!

T.Nuvolari

Massa omdat hij eens heeft gepresteerd. Voor de rest reed zowat iedereen achter iedereen aan en waren de positie verschuivingen vooral te wijten aan het uitvallen van de voor hen gekwalificeerde mensen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 06:42:40
Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 00:02:16
Alonso inderdaad eerste en dan dan Hamilton en dan Vettel. Maar inderdaad, de laatste 2 staan dichter bij elkaar.

Maar, sorry dat ik het zeg, als Vettel dit jaar WK word zal er altijd wel een smaak van geluk blijven hangen. Hij doet het goed en rijd heel sterk, maar....ja het bekende verhaal. Persoonlijk vind ik dat er heel makkelijk word gezegd dat Vettel nu ineens wereld klasse is en word Lewis iet wat vergeten. Maar hij rijd een ijzersterk jaar en houd zijn hoofd nog steeds koel, ondanks alle tegenslag. Iig op de baan.
Waren het niet door de verklootte pitstops, benzine of bak, stond hij een heel stuk voor Alonso en Vettel.
O ik vind ze alle drie wereldklasse, mag dat ook ;).

Maar in die klasse zit er ook weer wat onderling verschil, waarbij Alonso eerste is. Dat geeft niks, want daarbij aangetekend dat Alonso een paar jaar terug ook nog niet zover was. In die twee anderen zit nog meer rek.

Maar goed, het is geen vast gegeven he, slechts mijn mening. Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)
Nee, dat mag niet. Of alleen Hamilon, of niemand wereld klasse. Geeft niks inderdaad, Vettel en Hamilton komen daar wel. En we zullen zien met Hamilton, als hij Mercedes van de grond krijgt en volgend jaar of 2014 een overwinning of titel haalt, is hij ineens de held.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


Folkert

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 12:44:28
Hij is sowieso een held.
Dat is hij sowieso, dat probeer ik iedereen al jaren duidelijk te maken.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 06:42:40
Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)
Bestaan die mensen?! Die hebben er weinig verstand van!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 08 oktober 2012 - 13:44:50
Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 06:42:40
Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)
Bestaan die mensen?! Die hebben er weinig verstand van!  ;)
;D ;D ;D


Ach,
Ik had ooit een zwak voor lui als Andrea de Cesaris, die een nog betere brokkenpiloot was dan Grosjaantje nu! Wist je dat die man ooit eens 23 auto's total-loss heeft gereden? En wel in zijn McLaren tijdperk?! De monteurs weigeren nog de auto's te repareren.  Dat Ron Dennis het heeft overleefd, hoewel Ron was net bezig met zijn machtsovername... ;D

Of Carlos Reuteman. Ook niet de snelste en die man had mij toch even een minderwaardigheidscomplex...

Dan mag je best fan zijn van Narian, Fabian...al is het maar voor even... :P




Fabian

Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2012 - 14:35:23
Citaat van: Fabian op 08 oktober 2012 - 13:44:50
Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 06:42:40
Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)
Bestaan die mensen?! Die hebben er weinig verstand van!  ;)
;D ;D ;D


Ach,
Ik had ooit een zwak voor lui als Andrea de Cesaris, die een nog betere brokkenpiloot was dan Grosjaantje nu! Wist je dat die man ooit eens 23 auto's total-loss heeft gereden? En wel in zijn McLaren tijdperk?! De monteurs weigeren nog de auto's te repareren.  Dat Ron Dennis het heeft overleefd, hoewel Ron was net bezig met zijn machtsovername... ;D

Of Carlos Reuteman. Ook niet de snelste en die man had mij toch even een minderwaardigheidscomplex...

Dan mag je best fan zijn van Narian, Fabian...al is het maar voor even... :P




Fan van Narain ben je niet voor even, maar voor de rest van je leven!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 08 oktober 2012 - 16:20:21
Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2012 - 14:35:23
Citaat van: Fabian op 08 oktober 2012 - 13:44:50
Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2012 - 06:42:40
Er zijn er zelfs die Narain de beste vinden. ;)
Bestaan die mensen?! Die hebben er weinig verstand van!  ;)
;D ;D ;D


Ach,
Ik had ooit een zwak voor lui als Andrea de Cesaris, die een nog betere brokkenpiloot was dan Grosjaantje nu! Wist je dat die man ooit eens 23 auto's total-loss heeft gereden? En wel in zijn McLaren tijdperk?! De monteurs weigeren nog de auto's te repareren.  Dat Ron Dennis het heeft overleefd, hoewel Ron was net bezig met zijn machtsovername... ;D

Of Carlos Reuteman. Ook niet de snelste en die man had mij toch even een minderwaardigheidscomplex...

Dan mag je best fan zijn van Narian, Fabian...al is het maar voor even... :P




Fan van Narain ben je niet voor even, maar voor de rest van je leven!


Dat kan, maar Narain zal niet lang F1 meer rijden... :P
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2012 - 17:10:23
Dat kan, maar Narain zal niet lang F1 meer rijden... :P
;)
Gaan we zo beginnen!  >:(

Dat gaan we nog eens zien!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 08 oktober 2012 - 17:11:52
Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2012 - 17:10:23
Dat kan, maar Narain zal niet lang F1 meer rijden... :P
;)
Gaan we zo beginnen!  >:(

Dat gaan we nog eens zien!


Hint, Fabian...Dani Clos! Maar ik respecteer je toewijding. Ook al flucueert dat best wel van tijd tot tijd.... :P
;)