Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Wizard

Dat knaagt aan je als rijder. Wat me opviel is dat McLaren hem geen rust insprak. Als een rijder herhaaldelijk aangeeft iets te voelen, zou ik rust inpraten. Button, prima dat je het voelt, maar je rondentijden zijn prima. Schudt het van je af en focus je op het rijden.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 18:25:32
Dat knaagt aan je als rijder. Wat me opviel is dat McLaren hem geen rust insprak. Als een rijder herhaaldelijk aangeeft iets te voelen, zou ik rust inpraten. Button, prima dat je het voelt, maar je rondentijden zijn prima. Schudt het van je af en focus je op het rijden.
Op het eerste gezicht erg slordig van de McLaren-pitsmuur idd. Maar mss deden ze dat niet, omdat Button niet de reputatie heeft om regelmatig te worden gecoacht?
Hamilton moest soms wel worden afgeremd, anders reed hij de auto kapot...

Enzo

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 18:25:32
Dat knaagt aan je als rijder. Wat me opviel is dat McLaren hem geen rust insprak. Als een rijder herhaaldelijk aangeeft iets te voelen, zou ik rust inpraten. Button, prima dat je het voelt, maar je rondentijden zijn prima. Schudt het van je af en focus je op het rijden.

Ik heb wel gehoord dat ze zeiden dat de bak prima in orde is. Daarnaast horen wij niet alle communicatie dus wellicht is er veel meer over gesproken.

Wizard

Dat kan natuurlijk. Is ook verder geen verwijt aan het adres van McLaren. Viel me wel op. Geef me dan maar: Felipe baby! ;D

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 18:31:31
Dat kan natuurlijk. Is ook verder geen verwijt aan het adres van McLaren. Viel me wel op. Geef me dan maar: Felipe baby! ;D



Felipe Baby, Stay Cool... ;D ;D ;D

Wizard


Fabian

Hahaa Franky. Ik rol zowat van de bank!
;D ;D ;D ;D ;D

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:04:01
Vrij apart dat iemand die een strategische fout van het team op de rijder schuift, nu de rijder geen verwijten maakt. Na de strategische fout werd toch gesproken over een manfout, dus van jou verwacht ik nu ook dezelfde kritiek die Alonso ook kreeg.
En verwacht ik van jou dat jij nu ook alleen kritiek geeft op Mclaren en niet op Hamilton...Vrij apart inderdaad...
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Laten we elkander maar weer negeren. Dit trekt op niks en gaat opnieuw de sfeer verzieken. Jij en ik hebben mekaar tenslotte niks te zeggen.

FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Gerard

Net pas de race gezien.. was de hele dag in Noordwijk, bij de open dag van ESA
Wat een mooi resultat voor koba, en wat is dit resultaat mooi voor het WK!!!

Grosjean wederom in de fout.. zo jammer weer...
En die Massa... zomaar stiekumpjes van P10 naar P2... Flipje toch, wat doe je nu..  ;D
Nee, zonder dollen.. Massa komt in aanmerking voor "man of the match"...

FernandoAlonso

Citaat van: Gerard op 07 oktober 2012 - 23:14:48
Net pas de race gezien.. was de hele dag in Noordwijk, bij de open dag van ESA

Ik was gisteren ook hele dag weg, en deze week ook weer! Echt zo stomm :(
FA: "We Will Fight Untill The End."

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 21:37:53
Laten we elkander maar weer negeren. Dit trekt op niks en gaat opnieuw de sfeer verzieken. Jij en ik hebben mekaar tenslotte niks te zeggen.
Nou ja, als we sommige uitspraken proberen achterwegen te laten zie ik niet waarom we elkaar zouden moeten negeren. :)
Immers ben je geen pannenkoek, i.t.t. Brawn die onwaarheden verkondigd over Schumacher ;)  ;), en kunnen we het zo nu en dan eens zijn. En als we het niet eens zijn kunnen we best discussiĆ«ren, mits we bepaalde uitspraken achter wegen laten. :).

Vandaar eerder ook mijn oprechte vraag: Hoe vaak acht jij een Alonso, Hamilton of Vettel voor hun teamgenoot. Behoudens ze wel goed in vorm zijn, want Massa deze dagen is te wisselvallig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 08 oktober 2012 - 11:43:40
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 21:37:53
Laten we elkander maar weer negeren. Dit trekt op niks en gaat opnieuw de sfeer verzieken. Jij en ik hebben mekaar tenslotte niks te zeggen.
Nou ja, als we sommige uitspraken proberen achterwegen te laten zie ik niet waarom we elkaar zouden moeten negeren. :)
Immers ben je geen pannenkoek, i.t.t. Brawn die onwaarheden verkondigd over Schumacher ;)  ;), en kunnen we het zo nu en dan eens zijn. En als we het niet eens zijn kunnen we best discussiĆ«ren, mits we bepaalde uitspraken achter wegen laten. :).

Vandaar eerder ook mijn oprechte vraag: Hoe vaak acht jij een Alonso, Hamilton of Vettel voor hun teamgenoot. Behoudens ze wel goed in vorm zijn, want Massa deze dagen is te wisselvallig.

Ik moet zeggen dat ik de houding van Wizard verstandig vind in deze. Waarom volg je zijn voorbeeld niet gewoon... ;)

Folkert

Ja ik dacht er zelf ook aan, maar dacht misschien 1 laatste poging om de gemoederen te verzachten, maar als het niet anders kan is dat voor mij ook prima. :)
Trotse vader van Rosalie(L)