Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Wizard

@Kootje: Nou, je vind dat Ferrari een fout maakt om hem niet als tweede rijder te nemen. Dat noem ik niet een hoge pet op hebben. Dat is exact hetgeen wat Massa nu doet. Maar goed, we zullen zien. Nu ben ik in feeststemming dankzij Koba! Méga tof van de Japanner!!

Wizard

Citaat van: Sabai op 07 oktober 2012 - 09:39:12
Wat een heerlijke zondag ochtend zo  :) Super gereden van koba !!! En wat een mooi raceverloop  ;) voor Vettel die vandaag hele goeie zaken doet. Ik hoop dat ze dit vasthouden bij RBR

Gefeliciteerd Sabai!!

Kootje

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:33:35
KOBA SAN!!!!!!
GEWELDIGGGG.

Top hoor, is 'm echt gegund. 8)

CitaatSaaie race, maar hier ben ik oprecht blij mee.

Saai ??
Heb ik waarschijnlijk 'n andere race gekeken.
Oké .... Suzuka heeft mooiere edities gekend en dit was er geen een voor de boeken, maar toch ......
Heb me prima vermaakt zo op de vroege zondagochtend.

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:31:07
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:23:56
Ik ben er eigenlijk niet een voorstander van, maar Button laat Hamilton voorbij ajb :P die 2 punten zijn nu wel ff nodig :P

Kijk, en daarom is Hamilton geen Alonso. In deze fase van het kampioenschap opnieuw afgetroefd door Jenson Button, die rijdt met een potentiëel bak-probleem en een gridstraf achter de kiezen heeft. Chapeau Button! Kanttekening Hamilton.
Inderdaad en parkeerd Alonso zijn auto in de grindbak, na Kimi te hebben afgesneden.

Inderdaad, Alonso gooit zijn voorsprong gewoon uit het raam.  :o :-\

Kanttekening Alonso......
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:43:08
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:31:07
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:23:56
Ik ben er eigenlijk niet een voorstander van, maar Button laat Hamilton voorbij ajb :P die 2 punten zijn nu wel ff nodig :P

Kijk, en daarom is Hamilton geen Alonso. In deze fase van het kampioenschap opnieuw afgetroefd door Jenson Button, die rijdt met een potentiëel bak-probleem en een gridstraf achter de kiezen heeft. Chapeau Button! Kanttekening Hamilton.
Inderdaad en parkeerd Alonso zijn auto in de grindbak, na Kimi te hebben afgesneden.

Inderdaad, Alonso gooit zijn voorsprong gewoon uit het raam.  :o :-\

Kanttekening Alonso......

Hij sneed Kimi net als Hamilton Grosjean sneed in België. Vul de rest zelf maar in.

Kootje

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:39:49
@Kootje: Nou, je vind dat Ferrari een fout maakt om hem niet als tweede rijder te nemen. Dat noem ik niet een hoge pet op hebben.

Dan hanteren wij 'n andere definitie van deze uitdrukking, en zijn we het idd eens met elkaar.  ;D


CitaatNu ben ik in feeststemming dankzij Koba! Méga tof van de Japanner!!

Ckers !!! 8)

Sabai


Wizard

Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 09:42:33
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:33:35
KOBA SAN!!!!!!
GEWELDIGGGG.

Top hoor, is 'm echt gegund. 8)

CitaatSaaie race, maar hier ben ik oprecht blij mee.

Saai ??
Heb ik waarschijnlijk 'n andere race gekeken.
Oké .... Suzuka heeft mooiere edities gekend en dit was er geen een voor de boeken, maar toch ......
Heb me prima vermaakt zo op de vroege zondagochtend.

Ik niet. Op de eindfase na. Zat toen toch wel te duimen en te juichen voor de Japanner. Mooi man! Alleen dat zorgt voor de 6 van vandaag. De rest vond ik saai ja. Vettel was met grote stappen snel thuis en verder zat er weinig vuur in de wedstrijd.

Wizard

Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 09:46:00
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:39:49
@Kootje: Nou, je vind dat Ferrari een fout maakt om hem niet als tweede rijder te nemen. Dat noem ik niet een hoge pet op hebben.

Dan hanteren wij 'n andere definitie van deze uitdrukking, en zijn we het idd eens met elkaar.  ;D


CitaatNu ben ik in feeststemming dankzij Koba! Méga tof van de Japanner!!

Ckers !!! 8)

8)

robbert

het is gebeurd. Vettel wint in japan, en heeft dus de grootste kans op de wereldtitel. Alonso mag de titel al vergeten en beginnen denken aan volgend seizoen. Er zal al geluk nodig zijn voor alonso om toch nog de titel te winnen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:45:14
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:43:08
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:31:07
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:23:56
Ik ben er eigenlijk niet een voorstander van, maar Button laat Hamilton voorbij ajb :P die 2 punten zijn nu wel ff nodig :P

Kijk, en daarom is Hamilton geen Alonso. In deze fase van het kampioenschap opnieuw afgetroefd door Jenson Button, die rijdt met een potentiëel bak-probleem en een gridstraf achter de kiezen heeft. Chapeau Button! Kanttekening Hamilton.
Inderdaad en parkeerd Alonso zijn auto in de grindbak, na Kimi te hebben afgesneden.

Inderdaad, Alonso gooit zijn voorsprong gewoon uit het raam.  :o :-\

Kanttekening Alonso......

Hij sneed Kimi net als Hamilton Grosjean sneed in België. Vul de rest zelf maar in.
Hahaha, Wizard. Je bent een held. Hamilton sneed Grosjean in België? Moet je na gaan hoe veel beter Lewis is, dan Alonso, als je iemand kunt afsnijden als je achter iemand rijd.

Ik houd het nu op enorme teleurstelling omdat Alonso is uitgevallen, want objectief en serieus kan je nu echt niet zijn.... Sorry, maar dit slaat werkelijk alles.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: robbert op 07 oktober 2012 - 09:49:21
Er zal al geluk nodig zijn voor alonso om toch nog de titel te winnen.

Heeftie al genoeg gehad dit jaar. ;) :P ;D

Folkert

Vettel overigens de eerste die 2 op 1 volgende races wint. Helaas. Vorige race veel geluk, deze race gewoon sterk gereden. Nu Alonso en Vettel er uit en ik ben tevreden  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:43:08
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:31:07
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:23:56
Ik ben er eigenlijk niet een voorstander van, maar Button laat Hamilton voorbij ajb :P die 2 punten zijn nu wel ff nodig :P

Kijk, en daarom is Hamilton geen Alonso. In deze fase van het kampioenschap opnieuw afgetroefd door Jenson Button, die rijdt met een potentiëel bak-probleem en een gridstraf achter de kiezen heeft. Chapeau Button! Kanttekening Hamilton.
Inderdaad en parkeerd Alonso zijn auto in de grindbak, na Kimi te hebben afgesneden.

Inderdaad, Alonso gooit zijn voorsprong gewoon uit het raam.  :o :-\

Kanttekening Alonso......

Maar als hij tegen Button aanrijdt is het ook niet goed?

Wizard

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:49:39
Ik houd het nu op enorme teleurstelling omdat Alonso is uitgevallen, want objectief en serieus kan je nu echt niet zijn.... Sorry, maar dit slaat werkelijk alles.

Vanwaar dit verwijt? Ik sla niet in paniek om me heen of ga nu hard roepen dat anderen geluk hebben. Hetgeen wat wel gebeurt (telkens weer) als Hamilton uitvalt. De uitval van Alonso vind ik jammer maar hoort bij het racen. Soms is er weinig ruimte en raken auto's elkaar. Jammer en helaas! Dus je kunt je nu wel gaan als een gigantische hork gaan gedragen omdat ik Hamilton wat vond tegenvallen maar plausibele tegenargumenten blijven uit. In plaats daarvan ga je Alonso bekritiseren. Wat verwacht je dan van mij? Enige die met een goed tegenargument kwam is Kootje. Ik had inderdaad geen rekening gehouden met de afstelling van Hamilton wat mijn mening enigszins afzwakt. Want, ook Hamilton lijkt me (mede)verantwoordelijk voor de afstelling. Dat verhaal begrijp ik niet helemaal.