Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik zag in een ander topic de beelden voorbij komen. Daaruit concludeer ik dat ik me teveel heb laten leiden door het wel straffen van Vergne en niet straffen van Vettel. Hoe zeer ik Seb ook niet mag, dit keer is niet straffen inderdaad de enige juiste beslissing geweest. Nu maar hopen dat de alternator morgen doet wat het vaker heeft gedaan dit jaar. 8)

0634

Overigens start Alonso natuurlijk als zesde, Button moet nog vijf plekken terug.

Hamilton zegt dat hij een compleet verkeerde afstelling heeft en kansloos is voor de race. Hmm.

Alonso beweert dat hij zonder Kimis spin vierde had kunnen staan, dus effectief derde.

Is dat pech Folkert? ;D ;D

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 06 oktober 2012 - 15:04:02
De stewards hebben 3,5 uur nodig gehad om niet verder te komen dan een reprimande voor Vettel. Als verklaring geven ze dat het "vanzelfsprekend" is. Ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik ben benieuwd wat de straf+verklaring zou zijn als de coureur in kwestie geen Vettel had geheten. Mijn gevoel zegt dat de stewards geen zin hebben in het beïnvloeden van de titelstrijd (terwijl ze dat, afhankelijk van wat er zou zijn gebeurd, dan weer net wel hebben gedaan).



ja moesten ze hem wel gestraft hebben, dan zullen er weer dezelfde reacties zijn zoals in monza.

SDG

Citaat van: Folkert op 06 oktober 2012 - 07:29:00
Iemand VT3 gezien toevallig? Red Bull lijkt hier het te kloppen team.

Echt jammer dat DDDRS toch weer niet word gebruikt nu :(.

Ik zat er zonet nog naar te kijken. Vlak voor het einde was er nog een hachelijk moment, toen Pic vlak voor de chicane bijna stapvoets reed en Hamilton er op volle snelheid aankwam. Lewis heeft daar echt een waanzinnige slinger mogen uitvoeren om de Marussia te ontwijken. Volkomen terecht dat hij behoorlijk kwaad was over de boordradio.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2012 - 15:27:24
Overigens start Alonso natuurlijk als zesde, Button moet nog vijf plekken terug.

Hamilton zegt dat hij een compleet verkeerde afstelling heeft en kansloos is voor de race. Hmm.

Alonso beweert dat hij zonder Kimis spin vierde had kunnen staan, dus effectief derde.

Is dat pech Folkert? ;D ;D

Neeee, das Seizoensverloop, gedeeld door raceverloop - race geluk  ;D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Goedemorgen mensen! Een fijne race zodadelijk!

SanderD

Fijne race iedereen!   op de Vettel-fans na :D

Kootje

We gaan weer los, have a nice one !!! :)

SDG


Wizard

Alonso out!! Mol ziet het nog steeds niet.

Matthijs

Kampioenschap is nu ook klaar voor Alosno vrees ik
of bedoel je dat ook SDG

Folkert

Yes yes, wat een seizoensverloop voor Alonso zeg.  :o :o
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Aangetikt door Kimi?

Iig niet mooi voor de spanning in het wk, if you know what i mean

Wizard

Webbers race ook naar de haaien!

robbert

race afgelopen voor alonso. Wellicht ook over and out voor het kampioenschap. Vettel rijdt nu zeer makkelijk naar de overwinning en zo wellicht naar zijn 3de titel