Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

robbert

ja hier had alonso waarschijnlijk iets dichter kunnen staan dan de 7de tijd ( 6de startpositie). Maar zal dus mogen pushen om het podium te halen, maar onmogelijk is het niet. Vettel zal dus, zoals verwacht weer dichter bij de leidersplaats van alonso komen

Folkert

Citaat van: SDG op 06 oktober 2012 - 08:03:23
Dubbele trainingszege voor Red Bull, Vettel zoals verwacht de snelste. De laatste run van verschillende coureurs werd wel verpest door die spin van Raikkonen.
Hamilton, Alonso Perez en geloof ik Hulkenberg werden wel beinvloed door die spin van Kimi. Al denk ik niet dat iemand nog in de buurt zou komen van Vettel.

Slecht begin iig. Hoop dat de vinger uitvalt. Een echt baal moment. Blegh
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Tja, ik zeg het al maanden en er is niets meer aan te doen: de vinger wordt wereldkampioen. Alweer!

SanderD

Citaat van: robbert op 06 oktober 2012 - 08:11:17
ja hier had alonso waarschijnlijk iets dichter kunnen staan dan de 7de tijd ( 6de startpositie). Maar zal dus mogen pushen om het podium te halen, maar onmogelijk is het niet. Vettel zal dus, zoals verwacht weer dichter bij de leidersplaats van alonso komen

Dit is de eerste keer dat je positiever naar Fernando/Ferrari kijkt dan ik. Het moet niet gekker worden :p . Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

SanderD

Goeie pole van Vettel hoor. Ik vrees dat hij net zoals in 2010 bij de start wegrijdt van iedereen en niemand hem bij kan houden.

0634

Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 08:21:12
Citaat van: robbert op 06 oktober 2012 - 08:11:17
ja hier had alonso waarschijnlijk iets dichter kunnen staan dan de 7de tijd ( 6de startpositie). Maar zal dus mogen pushen om het podium te halen, maar onmogelijk is het niet. Vettel zal dus, zoals verwacht weer dichter bij de leidersplaats van alonso komen

Dit is de eerste keer dat je positiever naar Fernando/Ferrari kijkt dan ik. Het moet niet gekker worden :p . Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik denk het niet. De Red Bulls gaan hier gewoon goed, Button gaat hier altijd goed, dus een podium wordt heel erg lastig voor Alonso. En dan heb ik het nog niet eens over Hamilton.

0634

Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 08:23:26
Goeie pole van Vettel hoor. Ik vrees dat hij net zoals in 2010 bij de start wegrijdt van iedereen en niemand hem bij kan houden.

Eensch. Dat gaat um worden vrees ik... :-X

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2012 - 08:24:09
Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 08:23:26
Goeie pole van Vettel hoor. Ik vrees dat hij net zoals in 2010 bij de start wegrijdt van iedereen en niemand hem bij kan houden.

Eensch. Dat gaat um worden vrees ik... :-X


Dat dacht ik in Valencia ook en zie wat er gebeurde. Er is nog niks zeker voor die vinger. Maar ''I keep my fingers crossed '' voor hem hoop dat hij het gaat redden. :)

0634

Citaat van: Sabai op 06 oktober 2012 - 08:53:28
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2012 - 08:24:09
Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 08:23:26
Goeie pole van Vettel hoor. Ik vrees dat hij net zoals in 2010 bij de start wegrijdt van iedereen en niemand hem bij kan houden.

Eensch. Dat gaat um worden vrees ik... :-X


Dat dacht ik in Valencia ook en zie wat er gebeurde. Er is nog niks zeker voor die vinger. Maar ''I keep my fingers crossed '' voor hem hoop dat hij het gaat redden. :)

Klopt. Het enige voorspelbare dit jaar is het onvoorspelbare. Maar het ziet er erg goed uit voor Red Bull.

robbert

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2012 - 08:23:43
Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 08:21:12
Citaat van: robbert op 06 oktober 2012 - 08:11:17
ja hier had alonso waarschijnlijk iets dichter kunnen staan dan de 7de tijd ( 6de startpositie). Maar zal dus mogen pushen om het podium te halen, maar onmogelijk is het niet. Vettel zal dus, zoals verwacht weer dichter bij de leidersplaats van alonso komen

Dit is de eerste keer dat je positiever naar Fernando/Ferrari kijkt dan ik. Het moet niet gekker worden :p . Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik denk het niet. De Red Bulls gaan hier gewoon goed, Button gaat hier altijd goed, dus een podium wordt heel erg lastig voor Alonso. En dan heb ik het nog niet eens over Hamilton.

ja en dat is dus te danken aan de snelheid van ferrari. Zoals al meerdere male van het seizoen bewezen is, dat ferrari meer snelheid zal moeten vinden om te kunnen winnen. Anders blijf ik erbij, dat de titel eigenlijk tussen hamilton en vettel gaat, met vettel als grootste kanshebber.  Alonso moet alleen hopen dat de concurrentie nog uitvalt om alsnog te kunnen uitlopen in de titelstrijd

0634

Oei Vettel moet zich melden bij de wedstrijdleiding!

Edit: maar krijgt alleen een reprimande!

Wizard


FernandoAlonso

Citaat van: Folkert op 06 oktober 2012 - 08:15:34
Citaat van: SDG op 06 oktober 2012 - 08:03:23
Dubbele trainingszege voor Red Bull, Vettel zoals verwacht de snelste. De laatste run van verschillende coureurs werd wel verpest door die spin van Raikkonen.
Hamilton, Alonso Perez en geloof ik Hulkenberg werden wel beinvloed door die spin van Kimi. Al denk ik niet dat iemand nog in de buurt zou komen van Vettel.

Ja, al hebben sommige van de coureurs (volgens mij sowieso Hamilton?) eigenlijk ook maar 1 tijd kunnen neerzetten en toen had je die spin van Kimi.. Maarja, ik vind dan; daar kies je zelf voor om maar 1 run te doen, zo'n spin/crash kan altijd gebeuren en dan kun je idd niet zo goed kwalificeren.
FA: "We Will Fight Untill The End."

Jehoentelaar

De stewards hebben 3,5 uur nodig gehad om niet verder te komen dan een reprimande voor Vettel. Als verklaring geven ze dat het "vanzelfsprekend" is. Ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik ben benieuwd wat de straf+verklaring zou zijn als de coureur in kwestie geen Vettel had geheten. Mijn gevoel zegt dat de stewards geen zin hebben in het beïnvloeden van de titelstrijd (terwijl ze dat, afhankelijk van wat er zou zijn gebeurd, dan weer net wel hebben gedaan).

Gelukkig staat iedereen aan het einde van het seizoen waar hij hoort te staan. En als dat enge mannetje met die vinger weer kampioen wordt, so be it. Wel snel de tv op mute zetten om dat gejammer voor te zijn.

0634

Niet mee eens. Het is gewoon geen enkele straf waard.