Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: M@rc op 05 oktober 2012 - 08:13:13
Waarom niet? Een sec trager dan een man die al bijna een jaar in die wagen toertjes maakt, niet zo heel slecht me dunkt. Wat ga je anders bereiken in een Caterham en wat ga je verwachten van een testrijder in de vrije trainingen?  Rijdt hij in een Mclaren 1sec trager dan Button bijvoorbeeld staat hij een pak hoger en zegt niemand dat het heel slecht was.


100% mee eens...

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 05 oktober 2012 - 12:05:41
herhalen van de Vrijtraining  :-\
Ik heb me verslapen :P ???


Tja, we zijn het niet meer gewent...Zelf de VT1 gemist en halverwege de VT2 wakker geworden. Kon nog net zien op mijn smartphone [via koisport.com] hoe Schumi van de baan schoof...

Enzo

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2012 - 13:31:15
Citaat van: rafael25 op 05 oktober 2012 - 12:05:41
herhalen van de Vrijtraining  :-\
Ik heb me verslapen :P ???


Tja, we zijn het niet meer gewent...Zelf de VT1 gemist en halverwege de VT2 wakker geworden. Kon nog net zien op mijn smartphone [via koisport.com] hoe Schumi van de baan schoof...

Dat heb ik nou net gemist. Was het erg? Veel schade?

Franky R.

Citaat van: Enzo op 05 oktober 2012 - 13:33:46
Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2012 - 13:31:15
Citaat van: rafael25 op 05 oktober 2012 - 12:05:41
herhalen van de Vrijtraining  :-\
Ik heb me verslapen :P ???


Tja, we zijn het niet meer gewent...Zelf de VT1 gemist en halverwege de VT2 wakker geworden. Kon nog net zien op mijn smartphone [via koisport.com] hoe Schumi van de baan schoof...

Dat heb ik nou net gemist. Was het erg? Veel schade?


Op het eerste gezicht niet. Hij ging iets te ver naar buiten, kwam rechtsachter op het gras en daar ging tie...rechtervoorwiel leek er raar uit te zien en ik vermoed schade aan de voorvleugel.


15 minuutjes werk schat ik... ;)

Enzo


Matthijs

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2012 - 13:29:20
Citaat van: M@rc op 05 oktober 2012 - 08:13:13
Waarom niet? Een sec trager dan een man die al bijna een jaar in die wagen toertjes maakt, niet zo heel slecht me dunkt. Wat ga je anders bereiken in een Caterham en wat ga je verwachten van een testrijder in de vrije trainingen?  Rijdt hij in een Mclaren 1sec trager dan Button bijvoorbeeld staat hij een pak hoger en zegt niemand dat het heel slecht was.


100% mee eens...

Ook mee eens, maar 1 seconden trager dan Button is net iets anders dan 1,1 seconden trager dan Petrov. Toch van een ander kaliber (wellicht van hetzelfde kaliber als Giedo).

Jehoentelaar

Het is aannemelijk dat die Caterham een stuk lastiger rijdt dan een McLaren, dus dan nog is 1,1s langzamer zeker niet slecht te noemen.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 05 oktober 2012 - 14:23:18
Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2012 - 13:29:20
Citaat van: M@rc op 05 oktober 2012 - 08:13:13
Waarom niet? Een sec trager dan een man die al bijna een jaar in die wagen toertjes maakt, niet zo heel slecht me dunkt. Wat ga je anders bereiken in een Caterham en wat ga je verwachten van een testrijder in de vrije trainingen?  Rijdt hij in een Mclaren 1sec trager dan Button bijvoorbeeld staat hij een pak hoger en zegt niemand dat het heel slecht was.


100% mee eens...

Ook mee eens, maar 1 seconden trager dan Button is net iets anders dan 1,1 seconden trager dan Petrov. Toch van een ander kaliber (wellicht van hetzelfde kaliber als Giedo).


Net wat Jehoentelaar zegt plus het feit dat GvdG nauwelijk in die Caterham heeft gereden. Dan is 1 seconde achterstand niet gek, als je je bedenkt dat GvdG zich mogelijk nog kan verbeteren...

rafael25

Als je het verschil bekijkt met Mclaren en Mercedes dan weet Lewis genoeg voor volgend jaar. Ook eens een ervaring om als middenmotor door het veld te gaan! :)

0634

Citaat van: M@rc op 05 oktober 2012 - 08:13:13
Waarom niet? Een sec trager dan een man die al bijna een jaar in die wagen toertjes maakt, niet zo heel slecht me dunkt. Wat ga je anders bereiken in een Caterham en wat ga je verwachten van een testrijder in de vrije trainingen?  Rijdt hij in een Mclaren 1sec trager dan Button bijvoorbeeld staat hij een pak hoger en zegt niemand dat het heel slecht was.
Ja, maar een seconde achter Button zitten is ook heel wat knapper dan een seconde achter Petrov. Tussen Button en Petrov zit namelijk een aardig niveauverschil.

Sabai

Citaat van: rafael25 op 05 oktober 2012 - 18:48:42
Als je het verschil bekijkt met Mclaren en Mercedes dan weet Lewis genoeg voor volgend jaar. Ook eens een ervaring om als middenmotor door het veld te gaan! :)

Dat zegt helemaal niks natuurlijk kijk maar naar Kimi.

Figge

Ach, goed voor Giedo dat ie weer eens in een F1 auto rijdt. Ik tip Vettel voor de winst op zondag.

Gerard

Iedereen die liever naar de Beeb kijkt, en geen zin/tijd/energie heeft om er morgenvroeg uit te gaan om Live te kijken....
De Qualy wordt morgen tussen 1400 en 1515 uitgezonden op BBC1... ;)

Folkert

Iemand VT3 gezien toevallig? Red Bull lijkt hier het te kloppen team.

Echt jammer dat DDDRS toch weer niet word gebruikt nu :(.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Dubbele trainingszege voor Red Bull, Vettel zoals verwacht de snelste. De laatste run van verschillende coureurs werd wel verpest door die spin van Raikkonen.