Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Figge

Vet he...
Ik vond Montoya toch altijd wel de mooiste coureur... Zonde dat zo'n snelle rijder er niet meer uitgehaald heeft...

Enzo

Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 20:42:12
Citaat van: Enzo op 03 oktober 2012 - 20:28:57
http://www.gppits.net/nieuws/video_ferrari_vs_williams_suzuka_2001/
Formule 1 in optima forma!! 8)

Alleen als ze tegenwoordig zo rijden zouden er minstes 3 penalty's gegeven zijn.

Plus dat de huidige banden dit soort racerij helemaal niet aan kan, in dit filmpje zie je ze echt lap na lap pushen. 8)

0634

Toen werd er ook niet altijd maar gepust hoor. Toen was het racen ook helemaal niet beter. Integendeel zelfs. De slechtse periode in F1 die ik ken.

T.Nuvolari

Ik gok ook op de usual suspects McLarens, Red Bull, Lotus. Alonso zal ook wel weer "verrassend" snel zijn en één van de Williamsen zal er ook weer goed bijzitten denk ik. Dat zal dan wel 'Malle'donado zijn tot hij de nood voelt zich tegen iemand anders te vlijen.


gloudiesaurus

Mmm Vd Garde 23e in VT1, daar maak je geen indruk mee...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 05 oktober 2012 - 07:53:23
Mmm Vd Garde 23e in VT1, daar maak je geen indruk mee...
Tja, 1,1 seconde achter je teamgenoot in een auto waar je bijna nooit mee rijdt op een circuit waar je nog nooit eerder bent geweest... Maargoed, echt een sterk verhaal is het in ieder geval niet.

T.Nuvolari

#52
Waarom niet? Een sec trager dan een man die al bijna een jaar in die wagen toertjes maakt, niet zo heel slecht me dunkt. Wat ga je anders bereiken in een Caterham en wat ga je verwachten van een testrijder in de vrije trainingen?  Rijdt hij in een Mclaren 1sec trager dan Button bijvoorbeeld staat hij een pak hoger en zegt niemand dat het heel slecht was.

Matthijs

Daarom zegt ook niemand (nog) dat het heel slecht was. Maar het is ook niet indrukwekkend.

Gerard

ik had toch wel verwacht / gehoopt dat Giedo minimaal BOVEN Narain zou eindigen... :P
;D


Edwin90

Die verzachtende omstandigheden zie je in de tijdentabel niet terug. Die Caterham kan normaal harder dan de HRT en Marussia's. Dit gaat hem dus geen carriereboost geven. Volgende week beter.

Fabian

Citaat van: Gerard op 05 oktober 2012 - 08:43:31
ik had toch wel verwacht / gehoopt dat Giedo minimaal BOVEN Narain zou eindigen... :P
;D


Ja. Het is nog niet zo makkelijk om boven Narain te eindigen.  ;)

Maar ik vind dit toch een kleine tegenvaller. Ik had wel gehoopt dat Giedo iets sneller zou zijn, maar aan de ene kant, het is een Caterham en het is de tweede keer dat hij op een vrijdag in mocht stappen. Het kan nu alleen maar beter gaan, denk ik en hoop ik.

SDG

Citaat van: Enzo op 03 oktober 2012 - 20:28:57
http://www.gppits.net/nieuws/video_ferrari_vs_williams_suzuka_2001/
Formule 1 in optima forma!! 8)

Het digitale kanaal van de Formule 1, waar is de tijd...

Ondanks de dominantie van Schumacher was 2001 toch een leuk seizoen. Nadien nog vaak nagespeeld op Grand Prix 4.  :)

rafael25

herhalen van de Vrijtraining  :-\
Ik heb me verslapen :P ???

SDG

Citaat van: rafael25 op 05 oktober 2012 - 12:05:41
herhalen van de Vrijtraining  :-\
Ik heb me verslapen :P ???

Is straks nog wel ergens op het net te vinden.