Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Leuke baan Suzuka, een lekker ouderwetse  :)

Vettel/ McLaren denk ik ook! Zou ook leuk zijn voor het kampioenschap als zij lekker gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Leuk circuit, maar het leidt er niet gauw tot spannende races. Wel een ochtendrace, en das wel fijn. Wakker worden, tv aan en scheuren met die handel! Al vrees ik wel voor de kansen van Alonso. Nog een keer net niet de titel trek ik niet. ;D

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 20:50:20
Leuk circuit, maar het leidt er niet gauw tot spannende races. Wel een ochtendrace, en das wel fijn. Wakker worden, tv aan en scheuren met die handel! Al vrees ik wel voor de kansen van Alonso. Nog een keer net niet de titel trek ik niet. ;D

inderdaad, zoals ik al eerder aangaf, Alonso zal moeten beginnen winnen, want de voorsprong wordt kleiner en kleiner.

0634


Folkert

1 punt is genoeg? Die snap ik ff niet :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 01 oktober 2012 - 22:37:43
1 punt is genoeg? Die snap ik ff niet :P

Das nie erg Folkert, daar ben je niet minder om... ::)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 01 oktober 2012 - 22:37:43
1 punt is genoeg? Die snap ik ff niet :P


Folkert!!!
1 puntje voorsprong op Vettel/Hamilton is genoeg voor Alonso na de laatste GP... :P


Sabai

Citaat van: Sabai op 01 oktober 2012 - 18:37:29
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 18:29:23
Vettel-baantje. Die wint op zeker.

Vettel-baantje ben ik met je eens . Maar het zal heel moeilijk voor hem worden met de Macs in zijn nek. Ik zie die toch meer als favoriet hier al hoop ik op Vettel natuurlijk.

Ik wou nog even terug komen op mijn uitspraak. Ik was Kimi even vergeten die heeft hier immers ooit vanaf p19 de race gewonnen dus misschien kan deze weleens voor hem worden als de Lotus goed gaat. Wat zijn de weersverwachtingen eigenlijk ?

Fabian


Wizard


Sabai

Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 18:01:46
http://www.zoover.nl/japan/japan/suzuka/weer
De weersverwachting voor Soezoeka!

De warme temperaturen zijn in elk geval gunstig voor de Lotus.Zouden ze ook niet weer met het ddrs systeem verder gaan.

Fabian

Citaat van: Sabai op 02 oktober 2012 - 18:53:38
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 18:01:46
http://www.zoover.nl/japan/japan/suzuka/weer
De weersverwachting voor Soezoeka!

De warme temperaturen zijn in elk geval gunstig voor de Lotus.Zouden ze ook niet weer met het ddrs systeem verder gaan.
Ik weet het niet zeker, maar ze zouden in Japan wel eens met de DDRS kunnen gaan rijden.

Kootje

Dat hebben ze wel gezegd iig.
Maar ja ..... dat zeiden ze voor Spa ook. ::)

SanderD

Ik gun Lotus wel een overwinning. Kimi of Romain maakt mij eigenlijk niet uit

Figge

Tot zover is het zo dat degene die nr 2 in het kampioenschap staat niet tot scoren komt. Geen winst voor Vettel denk ik daarom...