De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 09:00:46
Natuurlijk Folkert, niet willen afbranden doe je door iemand als een F1-God te schilderen. Je doet hiermee Schumacher niet te kort, maar Brawn. Die wordt weggezet als pannekoek. Terwijl diezelfde Brawn roept wat iedereen al 20 jaar om Schumacher heen roept. Dus indirect roep je dat de techneuten, rijders, teambazen, monteurs, engineers allen debielen zijn en jij, Folkert, wel weet hoe de vork in de steel zit. Respect!
Laat ik het dan zo zeggen: Ik weet dan niet wat Brawn dan precies bedoelt. Want de Mercedes is niet echt de auto geworden die iedereen dacht dat het zou worden.


Jep, maar dat heb ik inderdaad vaker. Gek eigenlijk he? Maar ik weet niet, het is gewoon soort gevoel dat ik dan uit en het is dan bijna altijd correct, ongeacht wat anderen zeggen.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo

Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 14:00:14
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_kijkt_uit_naar_pensioen/

Yeah, de man heeft het verdiend. Tijd om lekker van z'n centen te genieten en doen waar die zin in heeft.
Heb echt enorm genoten van zijn carriere, wat een held.  8)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 16 oktober 2012 - 14:07:44
Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 14:00:14
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_kijkt_uit_naar_pensioen/

Yeah, de man heeft het verdiend. Tijd om lekker van z'n centen te genieten en doen waar die zin in heeft.
Heb echt enorm genoten van zijn carriere, wat een held.  8)

Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)

Enzo

Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 14:13:00
Citaat van: Enzo op 16 oktober 2012 - 14:07:44
Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 14:00:14
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_kijkt_uit_naar_pensioen/

Yeah, de man heeft het verdiend. Tijd om lekker van z'n centen te genieten en doen waar die zin in heeft.
Heb echt enorm genoten van zijn carriere, wat een held.  8)

Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)

Nah ja, het mooiste gedeelte heb je al... ;)
Als we kijken naar zijn seizoen tot nu toe is het op een paar hoogtepuntjes na een trieste bedoening met die auto.
Getuige dit filmpje, waarin je een mooie opsomming ziet van Merc's falen in de eerste helft van 2012:
Ik hoop enorm op een mooi slot van zijn laatste seizoen, maar heb er een hard hoofd in kijkende naar de pace van de Merc in Suzuka en Korea.
Fingers crossed...



Kootje

Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 14:13:00
Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)

Tsja ..... dat krijg je als je 'n biografie koopt van iemand die nog in leven is, dan gebeurt er nog weleens wat met zo iemand. ::)

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 16 oktober 2012 - 16:43:17
Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 14:13:00
Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)

Tsja ..... dat krijg je als je 'n biografie koopt van iemand die nog in leven is, dan gebeurt er nog weleens wat met zo iemand. ::)

Van een boek over de F1 carrière na het pensioen van die persoon verwacht ik niet dat er nog 3 hoofdstukken worden aangebreid. ;)

Folkert

Citaat van: M@rc op 17 oktober 2012 - 08:21:48
Citaat van: Kootje op 16 oktober 2012 - 16:43:17
Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 14:13:00
Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)

Tsja ..... dat krijg je als je 'n biografie koopt van iemand die nog in leven is, dan gebeurt er nog weleens wat met zo iemand. ::)

Van een boek over de F1 carrière na het pensioen van die persoon verwacht ik niet dat er nog 3 hoofdstukken worden aangebreid. ;)
Zal je sowieso leren autobiografie van die man te kopen. Net zo vals op, als naast de baan  ;D. Naast de baan probeert hij nu van alles om het geld van zijn fans af te troggelen.
Want denk je nou zelf echt dat hij serieus een comeback wilde maken in de F1? Nee, hij wilde gewoon extra hoofstukken laten schrijven voor miljoenen dollars/euro's, dat was zijn echte reden om terug te keren :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: M@rc op 16 oktober 2012 - 14:13:00
Citaat van: Enzo op 16 oktober 2012 - 14:07:44
Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 14:00:14
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_kijkt_uit_naar_pensioen/

Yeah, de man heeft het verdiend. Tijd om lekker van z'n centen te genieten en doen waar die zin in heeft.
Heb echt enorm genoten van zijn carriere, wat een held.  8)

Ik eis wel dat hij de extra pagina's die aan zijn F1 biografie worden toegevoegd gratis naar mij opstuurd. Ik kocht het boek in 2007 en voel me dik belazerd door de man. ;)
Ik ook. De boekhandel werd gek van mij. Elke dag kwam ik binnenlopen om te vragen of het boek al binnen was. Had nog net niet m'n tentje voor de deur opgezet.

Dus Michael mocht je dit lezen dan weet je wat je te doen staat!  ;)

Edwin90

Dat krijg je straks vast ook nog, kun je voor een paar bladzijden een heel boek dubbel gaan kopen.  ;D

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 18 oktober 2012 - 21:26:39
Dat krijg je straks vast ook nog, kun je voor een paar bladzijden een heel boek dubbel gaan kopen.  ;D
Mag toch hopen van niet. Kun ze die paar hoofdstukken dan niet los verkopen!  ;)

Fabian


T.Nuvolari

Hoe hij ging toch stoppen met racen?

Fabian

Citaat van: M@rc op 19 oktober 2012 - 12:51:57
Hoe hij ging toch stoppen met racen?
Nou niet helemaal dus. Hij gaat karten. Voor de lol.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 12:52:42
Citaat van: M@rc op 19 oktober 2012 - 12:51:57
Hoe hij ging toch stoppen met racen?
Nou niet helemaal dus. Hij gaat karten. Voor de lol.
Ach ja, Hij ging ook Formule 1 rijden...voor de lol. Dus we moeten nog maar afwachten wat die man gaat uitvoeren op zijn kart... ;D