De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

SDG

DTM, dat lijkt me nog iets voor Schumacher. Opnieuw lekker racen tegen broertje Ralf en David Coulthard, zoals in de goede oude tijd. Bovendien kan hij daar nog jaren mee; hij kan daar nog gemakkelijk tot zijn vijftigste rondtoeren. En daar mag je ook al eens je rempunt missen, die wagens kunnen immers tegen een stootje...  ;)

Wizard

Hahaha! Prima verwoord! En inhoudelijk mee eens.

Jehoentelaar

Ik weet niet of Mercedes plek heeft voor hem in de DTM, tenzij ze een andere coureur uit het achterveld (dus Ralf of Coulthard) eruit zetten. Het tempo van Green en Paffett houdt 'ie niet gauw bij.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 03 oktober 2012 - 12:53:17
Ik weet niet of Mercedes plek heeft voor hem in de DTM, tenzij ze een andere coureur uit het achterveld (dus Ralf of Coulthard) eruit zetten.

Of Wolff. Ook geen echte hoogvlieger.  ;)

Figge

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 12:56:24
Citaat van: Jehoentelaar op 03 oktober 2012 - 12:53:17
Ik weet niet of Mercedes plek heeft voor hem in de DTM, tenzij ze een andere coureur uit het achterveld (dus Ralf of Coulthard) eruit zetten.

Of Wolff. Ook geen echte hoogvlieger.  ;)

Maar wel een vrouw... Plek verzekert zeg maar...

SDG

Citaat van: Figge op 03 oktober 2012 - 21:18:53
Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 12:56:24
Citaat van: Jehoentelaar op 03 oktober 2012 - 12:53:17
Ik weet niet of Mercedes plek heeft voor hem in de DTM, tenzij ze een andere coureur uit het achterveld (dus Ralf of Coulthard) eruit zetten.

Of Wolff. Ook geen echte hoogvlieger.  ;)

Maar wel een vrouw... Plek verzekert zeg maar...

Daarvoor hebben we uiteraard ook nog Rahel Frey. Die zich de laatste tijd overigens overduidelijk als de snelste van de twee bewijst.

T.Nuvolari

Kan hij geen Indycar gaan doen?  ::) Daar rijden genoeg van die oude sokken rond.

T.Nuvolari


lieven

Goede beslissing!
Hij heeft niets meer te bewijzen dus naar een minder team gaan heeft geen nut!

Enzo

Aan de ene kant vind ik het jammer, want had hem graag nog eens in een winwaardige auto gezien.
Anderzijds is het ook goed zo, de man moet het alleen maar doen als hij er 100% achter staat.
Laten we hopen dat ie nog wat moois kan laten zien in de laatste races.  8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 04 oktober 2012 - 10:50:41
Aan de ene kant vind ik het jammer, want had hem graag nog eens in een winwaardige auto gezien.
Anderzijds is het ook goed zo, de man moet het alleen maar doen als hij er 100% achter staat.
Laten we hopen dat ie nog wat moois kan laten zien in de laatste races.  8)
Ik gun hem idd ook wel iets moois. Paar P10 plekken, net voor Alonso zou wel verdiend zijn.  ;D

Nee, serieus: Gun hem nog wel een mooi resultaat. Gelukkig is er geen dreiging meer voor een 8ste titel.
Trouwens, wel grappig feitje: in 19 jaar, 91 overwinning. Als of het zo had moeten zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Citaat van: M@rc op 04 oktober 2012 - 08:26:36
Kan hij geen Indycar gaan doen?  ::) Daar rijden genoeg van die oude sokken rond.
Oude sokken?


Gerard


Fabian

Jammer, maar wel het beste besluit denk ik.