De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik een waardeloze voorspeller ben. Maar in deze gevallen een keertje niet. :)

Rosbergs ontwikkeling is mij gewoon erg tegen gevallen helaas. Vooral als racer.

Kootje

Citaat van: Sabai op 01 oktober 2012 - 21:34:02
Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 21:22:51
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Zou je graag geloven, maar helaas.
Denk niet dat de Mercedes snel genoeg is voor Lewis om zich te onderscheiden van z'n teamgenoot.

Hij heeft echt wel net dat beetje extra wat hem zal onderscheiden t.o.v rosberg.

Lewis wel ja, maar de Mercedes niet.  :-\



0634

Dat maakt niet uit. Al rijden ze in twee HRT's, dan nog zal Lewis sneller zijn.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 06:40:12
Dat maakt niet uit. Al rijden ze in twee HRT's, dan nog zal Lewis sneller zijn.

Vraag ik me af.
Je kunt niet meer halen uit zo'n auto dan dat erin zit.

Maaruh ...... ik hoop dat je gelijk krijgt.
En als Mercedes dan ook nog eens 'n topauto weet te bouwen ???

0634

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:46:33
Vraag ik me af.
Je kunt niet meer halen uit zo'n auto dan dat erin zit.


Naja, dat zie je toch overal? Als is het een topwagen, de ene rijder maakt er net iets meer van dan de ander. Daarom onderscheidde Alonso zich al in de Minardi. Niet omdat die wagen zo goed was, maar hij wel.

Kootje

Tsja, maar toch .....
Rosberg is ook geen pannenkoek hé ??

Ik geloof best dat Lewis de betere piloot is, maar of hij ook zoveel beter is dat hij echt 'n verschil kan maken ???, vraag 't me echt af.

Folkert

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:52:44
Tsja, maar toch .....
Rosberg is ook geen pannenkoek hé ??

Ik geloof best dat Lewis de betere piloot is, maar of hij ook zoveel beter is dat hij echt 'n verschil kan maken ???, vraag 't me echt af.
Ben het wel met Jeroen eens. Niet omdat ik zo'n grote Lewis fan ben, maar omdat sinds 2006 ik niet zo heel erg onder de indruk ben van Nico. Niet dat Nico slecht is, maar heeft mij op enkele uitzonderingen na.

Al heb je wel gelijk dat op een gegeven moment de limiet van de auto bereikt is en kunnen beide rijders er niet meer uithalen. Maar met Mercedes heb je toch een auto die bij tijd en wijlen goed is en dan zie ik Nico niet iets speciaals doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik heb heel lang gedacht dat Nico het wel zou waarmaken, maar de laatste twee jaar is hij een kleurloze rijder geworden. (zeker in vergelijk met zijn vader ;D). Hij heeft het niet waargemaakt.

De snelheid heeft hij wel op zaterdag, maar in races eindigt hij doorgaans achter zijn startplek.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.
Op termijn wel, maar ook een Lewis zal tijd nodig hebben om te wennen aan een nieuwe omgeving. Zeker als je alleen maar bij McLaren hebt gereden.


Maar ik verwacht sowieso dat Lewis wel meer steun krijgt bij Mercedes dan bij McLaren. En dat kan wonderen doen voor zijn snelheid op de baan. :)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 12:48:02
Ik heb heel lang gedacht dat Nico het wel zou waarmaken, maar de laatste twee jaar is hij een kleurloze rijder geworden. (zeker in vergelijk met zijn vader ;D). Hij heeft het niet waargemaakt.

De snelheid heeft hij wel op zaterdag, maar in races eindigt hij doorgaans achter zijn startplek.

Nooit gedacht dat die Merc misschien gewoon ruk is/was?
Of dat MSC misschien gewoon sneller is dan je zelf wilt geloven?

Het blijft lastig inschatten, daarom ben ik benieuwd naar het verschil met Lewis volgend jaar.

0634

Citaat van: Enzo op 02 oktober 2012 - 20:24:23
Nooit gedacht dat die Merc misschien gewoon ruk is/was?
Of dat MSC misschien gewoon sneller is dan je zelf wilt geloven?

Nee en nee.

Die Merc is helemaal niet ruk, dat is al jaren een hele behoorlijke wagen. Okee geen top misschien maar verre van ruk. Doorgaans bovenin de subtop. En in subtop auto's kan je bij tijd en wijle prima dingen laten zien, dat is al vaker bewezen.

Maar over Nico: hij heeft echt wel goede dingen gedaan hoor, maar als je al jaren (!)finisht achter je startplek doe je iets niet goed in races. Hij is vaak compleet kleurloos. Ik had meer van hem verwacht.

Folkert

Wat zou Michael er van denken om naar HRT te gaan? Geen druk, geen teamgenoot die beter is. Gewoon rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 02 oktober 2012 - 20:59:56
Wat zou Michael er van denken om naar HRT te gaan? Geen druk, geen teamgenoot die beter is.
Narain soms vergeten Folkert?!

Folkert

Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 21:05:19
Citaat van: Folkert op 02 oktober 2012 - 20:59:56
Wat zou Michael er van denken om naar HRT te gaan? Geen druk, geen teamgenoot die beter is.
Narain soms vergeten Folkert?!
Soms wel, soms niet. Maar idd Massa natu geval niet, want Narian volgt Massa natuurlijk op he ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 02 oktober 2012 - 21:51:26
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 21:05:19
Citaat van: Folkert op 02 oktober 2012 - 20:59:56
Wat zou Michael er van denken om naar HRT te gaan? Geen druk, geen teamgenoot die beter is.
Narain soms vergeten Folkert?!
Soms wel, soms niet. Maar idd Massa natu geval niet, want Narian volgt Massa natuurlijk op he ;D
Owja. Maar dat mochten we nog niet vertellen. Is nog niet helemaal rond he!  :)