De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Ldmz wilde Schumacher naast Kimi in het team hebben, dat was zijn ultieme droom op dat moment. Maar ondertussen speelde er een hoop politieke narigheid tussen Todt en Luca, wat uiteindelijk tot het uiteenvallen van het superteam heeft geleid. Schumacher was eind 2006 op en leeg, geen motivatie meer door de jarenlange harde competitie en waarschijnlijk was hij alle politiek beu, het was zijn eigen beslissing om te stoppen.

Anderzijds was het Luca die het moment van aankondigen besloot, enigsinds tegen de wil in van Todt en Schumacher. Dat was een raar moment iig zo net na z'n winst in Monza via een PB naar alle pers en aanwezige voordat MSC uit de auto was gestapt zelfs. De opmerking over dat hij Massa's zitje niet wilde opofferen is niet waar denk ik, hij had gewoon geen zin meer.




Enzo

Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 19:44:51
Schumacher zal bij elk team waar hij teamgenoot wordt van iemand die voor het WK kan gaan haast vernederd worden.

Ik denk dat dat wel mee zal vallen, zeker gezien zijn snelheid dit seizoen.
Daarom zal het leuk zijn om te zien wat het verschil tussen Hamilton en Rosberg zal zijn volgend jaar, dan valt het allemaal wat beter in te schalen.

0634

Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.
Ik denk dat dat wel mee valt, ik denk dat Rosberg ongeveer even snel is als Button.
We zullen zien... ::)

0634

Daar geloof ik niks van Enzo. Wel in een kwali rondje, maar Button is een veel betere racer dan Rosberg naar mijn mening. Rosberg rijdt in races vrijwel altijd naar achteren.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Zou je graag geloven, maar helaas.
Denk niet dat de Mercedes snel genoeg is voor Lewis om zich te onderscheiden van z'n teamgenoot.

Enzo

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.f1passion.it%2F2012%2F10%2Ff1-eddie-jordan-schumacher-alla-sauber-una-buona-opzione%2F

Die Jordan kan er ook wat van zeg, eerst de hele wereld opstoken tegen Schumacher en nu het besluit van Mercedes 'schokkend' vinden.
Echt een clown die vent...

Sabai

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 21:22:51
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Zou je graag geloven, maar helaas.
Denk niet dat de Mercedes snel genoeg is voor Lewis om zich te onderscheiden van z'n teamgenoot.

Hij heeft echt wel net dat beetje extra wat hem zal onderscheiden t.o.v rosberg.

Enzo

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 21:22:51
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Zou je graag geloven, maar helaas.
Denk niet dat de Mercedes snel genoeg is voor Lewis om zich te onderscheiden van z'n teamgenoot.

Ik denk dat sommige zich gaan verbazen over de Merc van volgend jaar, volgens mij moet dat een goede auto zijn.
Ook denk ik dat Hamilton wel sneller is dan Rosberg, maar het zal niet heel veel schelen vermoed ik.

0634

In kwali niet, in races wel. Dat vermoed ik althans.

Figge

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 20:58:50
Ldmz wilde Schumacher naast Kimi in het team hebben, dat was zijn ultieme droom op dat moment. Maar ondertussen speelde er een hoop politieke narigheid tussen Todt en Luca, wat uiteindelijk tot het uiteenvallen van het superteam heeft geleid. Schumacher was eind 2006 op en leeg, geen motivatie meer door de jarenlange harde competitie en waarschijnlijk was hij alle politiek beu, het was zijn eigen beslissing om te stoppen.

Anderzijds was het Luca die het moment van aankondigen besloot, enigsinds tegen de wil in van Todt en Schumacher. Dat was een raar moment iig zo net na z'n winst in Monza via een PB naar alle pers en aanwezige voordat MSC uit de auto was gestapt zelfs. De opmerking over dat hij Massa's zitje niet wilde opofferen is niet waar denk ik, hij had gewoon geen zin meer.





Ha Enzo, ik las eens in een eerdere post ergens dat je je bezint op het plaatsen artikel over alle dingen die er destijds speelde.
Ik ben best wel geboeid door wat daar destijds speelde... Ga je dit artikel nog plaatsen?

Enzo

Die komt wel een keertje idd, leuk dat je dat onthouden hebt.  :)

Het is alleen nog best wel ver van publicatiewaardig en daarnaast zou het stuk wegvallen in alle andere Schumacher gerelateerde berichten die momenteel op het internet rond gaan. Nu is niet handig denk ik.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Dat dacht men ook toen Schumacher in de Mercedes klom. En toen Button zijn teamgenoot werd. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 22:11:41
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 21:18:19
Lewis rijdt rondjes om Nico heen. Heus.

Dat dacht men ook toen Schumacher in de Mercedes klom. En toen Button zijn teamgenoot werd. ;)
Maar ik ben 'men' niet. In beiden gevallen dacht ik toen nl van niet. En ik had gelijk. ;)

Wizard

Dan sluit ik mij bij je aan. Bovendien, alle gekheid op een stokje, verwacht ik het zelfde. En met Button had ik ongelijk...dat biedt perspectief!