De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

SanderD

Pff, ik zie nu dat mijn post barst van de spelfouten. Zal de volgende keer niet reageren als ik TV kijk

Folkert

Noway dat Lotus Grosjean voor Schumacher inruilt. Als ze dat doen maken ze zich zelf belachelijk. Dan zou ik de facebook fans van Schumacher wel eens willen horen. Als dat idd echt gebeurt, ben ik helemaal klaar met Schumacher. Begon net beetje respect te krijgen voor die ouwe knar  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 30 september 2012 - 00:46:17
Noway dat Lotus Grosjean voor Schumacher inruilt. Als ze dat doen maken ze zich zelf belachelijk. Dan zou ik de facebook fans van Schumacher wel eens willen horen. Als dat idd echt gebeurt, ben ik helemaal klaar met Schumacher. Begon net beetje respect te krijgen voor die ouwe knar  ;D

Psssttt Volkert.......

SanderAlonso heeft je bitje gestolen, zou hem maar terug halen want je gaat hem nodig hebben..... ::)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 23:43:44
Precies. Vooralsnog zie ik ook weinig redenen voor Lotus (met veel Franse invloed) om een jong Frans talent die het over het algemeen prima doet te vervangen voor een ex-champ van middelbare leeftijd. Ik kan het nog niet echt serieus nemen wat Der spiegel zegt.

Lijkt me niet nee. Plus, nogmaals, zou het redelijk zijn om jong talent aan de kant te schuiven voor een Schumacher, die toch wel klaar is? Daarmee bedoel ik niet dat Schumacher het slecht doet maar het is niet meer wat het geweest is en beter gaat het niet meer worden. De dalende lijn is ingezet, laten we wel eerlijk blijven.

Figge

Schumacher moet gewoon lekker stoppen met F1 en niet nu met een gekrenkt ego rare dingen gaan doen om in F1 te blijven. Hij is Barrichello niet... Het duurt nog lang voordat het 2013 seizoen van start gaat, in andere klassen, tijd zat en een warm welkom om daar dan nog een paar mooie jaren te hebben.

Folkert

Citaat van: Enzo op 30 september 2012 - 00:54:46
Citaat van: Folkert op 30 september 2012 - 00:46:17
Noway dat Lotus Grosjean voor Schumacher inruilt. Als ze dat doen maken ze zich zelf belachelijk. Dan zou ik de facebook fans van Schumacher wel eens willen horen. Als dat idd echt gebeurt, ben ik helemaal klaar met Schumacher. Begon net beetje respect te krijgen voor die ouwe knar  ;D

Psssttt Volkert.......

SanderAlonso heeft je bitje gestolen, zou hem maar terug halen want je gaat hem nodig hebben..... ::)

Hahaha, ja Sander, HIER ER MEE. En Enzo, als je me nodig hebt......ik ben er niet.....
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Ik hoop eigenlijk toch weer niet dat Michael WEC/Le Mans zou gaan doen. Want mocht hij het hele seizoen doen trekt dat zoveel meer toeschouwers voor de 1000 KM van Spa, dat het weer geen doen is om daar normaal van de race te genieten. Iets wat ik wel graag doe. ;D (ja, dat gaat verder op een bericht van mij van tig pagina's terug, het posten gaat hier wel héél snel!)

IndyCar zou Schumacher denk ik niet gauw willen. Barrichello werd goed ontvangen, maar een toestroom van oud-F1-coureurs willen ze daar niet. Het stel nationalisten houdt de sport het liefst zoveel mogelijk Amerikaans met wat Latijns-Amerikaanse invloeden (want daar valt goed geld te verdienen, IndyCar is mateloos populair). Gelukkig zijn ze nu wel weer even tevreden met RHR als Amerikaans kampioen, maar ze zouden eerder een Tristan Vautier (Lights kampioen) of Tomas Scheckter (IndyCar-verleden) erbij willen hebben.

Sangio

Stop nu eens eindelijk !!!!!............." in de tijd" was Ferrari onklopbaar......IEDEREEN had toen met die wagen WK kunnen worden !!!....het aantal keren dat hij WK geworden is is dank zij zijn ploegmaten die sneller waren en niet MOCHTEN winnen, en door de keren dat hij onsportief, met opzet, zijn konkurenten er uitgereden heeft !!!!!
De keren dat hij WK geworden is, reflecteren heeeeeeelemaal niet wat hij kan.....hij komt amper aan de broeksriem van Nico. Buiten dat is hij een zeer gevaarlijk man.....meerdere keren andere rijders met opzet in gevaar gebracht !!!
Nee, de schoenmaker mag van mij "verdwijnen"   .....misschien nog een nieuwe job voor hem.....schoenmaker......

A. Senna, DA's de grootste !!!!

Fabian

Welkom op het forum Sangio.

Zo te horen niet echt een Schumacher fan ;)
Maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat Barrichello echt sneller was als Schumacher. We kunnen er over discussiëren zo lang als we willen(geloof me dat kan hier wekenlang doorgaan), maar wat Schumacher gepresteerd heeft is wel uitzonderlijk. De echte grote die sporters die topprestaties neerzetten zijn geen 'lieverdjes'. Dat zijn mensen die egoïstisch zijn en ook vaak hard zijn. Senna was daarop misschien de uitzondering, maar met mijn 18 jaar kan ik daar moeilijk over oordelen.

Enzo

 
Citaat van: Sangio op 01 oktober 2012 - 09:12:24
Stop nu eens eindelijk !!!!!............." in de tijd" was Ferrari onklopbaar......IEDEREEN had toen met die wagen WK kunnen worden !!!....het aantal keren dat hij WK geworden is is dank zij zijn ploegmaten die sneller waren en niet MOCHTEN winnen, en door de keren dat hij onsportief, met opzet, zijn konkurenten er uitgereden heeft !!!!!
De keren dat hij WK geworden is, reflecteren heeeeeeelemaal niet wat hij kan.....hij komt amper aan de broeksriem van Nico. Buiten dat is hij een zeer gevaarlijk man.....meerdere keren andere rijders met opzet in gevaar gebracht !!!
Nee, de schoenmaker mag van mij "verdwijnen"   .....misschien nog een nieuwe job voor hem.....schoenmaker......

A. Senna, DA's de grootste !!!!

Ow, god....
Succes hier!  ::)

Fabian


Fabian

Heb eigenlijk niet zo goed nagedacht over Schumacher zijn mogelijkheden. Hij lijkt nog een jaar door te willen, maar of dat na het niet verlengen van zijn contract bij Mercedes ook nog zo is weet ik niet. Als ie echt door wil dan lijkt Sauber mij een goede optie. De Sauber is geen slechte auto, en Schumacher zou het team denk ik ook verder kunnen helpen. Ben benieuwd.

Enzo

Nah, de fans hopen allemaal op Ferrari natuurlijk.
Het is onwaarschijnlijk, maar wel de mooiste optie.
Ldmz heeft gisteren op de autosalon gezegd nog een paar dagen extra nodig te hebben om de het tweede stoeltje te bevestigen, dat kan duiden op onderhandelingen met de MSC.

We zien het allemaal vanzelf, misschien wil Schumacher zelf niet eens meer. Dat kan ook natuurlijk... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:42:23
We zien het allemaal vanzelf, misschien wil Schumacher zelf niet eens meer. Dat kan ook natuurlijk... ::)
Dat zou ook heel goed kunnen.

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:42:23
Nah, de fans hopen allemaal op Ferrari natuurlijk.
Het is onwaarschijnlijk, maar wel de mooiste optie.
Ldmz heeft gisteren op de autosalon gezegd nog een paar dagen extra nodig te hebben om de het tweede stoeltje te bevestigen, dat kan duiden op onderhandelingen met de MSC.
Ferrari zou ik mooi vinden als afscheid voor Schumi, maar zoals je zelf ook al aangeeft lijkt mij dat wat onwaarschijnlijk. Maar in de Formule 1 is niets zoals het lijkt dus wie weet!

Fabian

Lees nu wel op twitter dat Ferrari het contract van Massa nog niet verlengd heeft.