Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Fabian


wijba


Franky R.

Citaat van: wijba op 16 maart 2013 - 07:22:14
Nou fijn, kan ik op de TV via UPC niet naar Sport1 Select kijken |( Wel naar de extra kanalen. Online (HorizonTV) kan ik wel naar Sport1 Select kijken. Maar weer ff bellen met UPC. (om 8 uur :( )
Ik kijk ook via UPC...via kanalen 216 en 217!

wijba


SanderD

Citaat van: wijba op 16 maart 2013 - 07:22:14
Nou fijn, kan ik op de TV via UPC niet naar Sport1 Select kijken |( Wel naar de extra kanalen. Online (HorizonTV) kan ik wel naar Sport1 Select kijken. Maar weer ff bellen met UPC. (om 8 uur :( )

Klote UPC, bij mij is het ook altijd gezeik. Heb maandag pas Sport 1, omdat ik ook al Eredivisie Live heb vonden ze het lastig met de rekeningen :o

Edwin90


wijba

Idd. nog een paar maandjes en dan heb ik eindelijk glasvezel. Ben ik eindelijk van dat klote UPC af.

0634

En hij ging hier ook nog even op zwart voor een minuut of vijf...

Moest ik naar de lelijke knar van Lauda op RTL D kijken.  >:(

Franky R.

Citaat van: wijba op 16 maart 2013 - 07:22:14
Nou fijn, kan ik op de TV via UPC niet naar Sport1 Select kijken |( Wel naar de extra kanalen. Online (HorizonTV) kan ik wel naar Sport1 Select kijken. Maar weer ff bellen met UPC. (om 8 uur :( )
Ben mij idem...teringzooi! >:( >:( >:(

Sabai

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:16:44
En hij ging hier ook nog even op zwart voor een minuut of vijf...

Moest ik naar de lelijke knar van Lauda op RTL D kijken.  >:(


Hij heeft wel humor die oude knar van een Lauda al is hij soms lastig te verstaan.

0634

Vind je? Ik vind er niks aan aan die gast. Ja, als rijder was ie een ware held. Als mens is hij bitter en vervelend. But that's me.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:20:39
Vind je? Ik vind er niks aan aan die gast. Ja, als rijder was ie een ware held. Als mens is hij bitter en vervelend. But that's me.
100 procent met je eens! Had veel respect voor hem, nadat hij binnen zeven weken weer instapte na zijn verschrikkelijke ongeluk. Maar de man is vandaag de dag een ongelooflijke zeurpiet! >:(

Sabai

Dat dacht ik ook altijd . Maar zie hem nu voor het eerst op RTL en hij maakt de hele tijd grapjes.Misschien heeft hij een goede dag  :)

0634

Tuurlijk maakt ie grapjes: Rosberg is de snelste tot nu toe ;).

Franky R.

Ik denk op dit moment niet dat ik het abo van Sport1 verleng...Dat ik nog om 0800 uur in de ochtend mijn buren welhaast wakker schreeuwde via de smartphone, om uiteindelijk fatsoenlijk beeld te krijgen... :(